Telecom News - פרטנר השיקה את חוות השרתים - Data Center המתקדמת ביותר בישראל

פרטנר השיקה את חוות השרתים - Data Center המתקדמת ביותר בישראל

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> פרטנר השיקה את חוות השרתים - Data Center המתקדמת ביותר בישראל
פרטנר השיקה את חוות השרתים ((Data Center המתקדמת ביותר בישראל
מאת: מערכת Telecom News 1.7.15, 10:44מנכ"ל פרטנר הנכנס

זאת, בהשקעה של עשרות מיליוני ₪. חוות השרתים החדישה משתרעת על שטח של 1500 מ"ר ומיועדת לתת שירות לעשרות אלפי לקוחות עסקיים קטנים וגדולים. אחסון המידע הרגיש במתחם מאובטח ברמת מערכותTier 3. לקוחות קיימים של פרטנר Orange ו-012 המנויים על שירותי אחסון ואירוח שרתים בחוות השרתים הקיימות, ימשיכו וייהנו מסל השירותים הניתן להם כיום, בחווה החדשה ללא כל עלות נוספת.

פרטנר מציעה לעסקים בכל סדר גודל לאחסן, לנהל ולאבטח את מאגרי הנתונים שלהם בחוות השרתים - Data Center המתקדמת ביותר בישראל. מתקן האירוח החדיש והמאובטח מעניק פתרון כולל תחת קורת גג אחת – אירוח אתרים, שירותי מחשוב מתקדמים בענן, שירותי סייבר מהקצה העליון, אינטגרציה של שירותי אחסון פיזיים ווירטואליים, שירותי תקשורת מאוחדים (Unified Communications), שירותי טלפוניה מתקדמים, שילוב במערכות התקשורת הקווית והסלולרית של פרטנר.

זאת, בנוסף לתמיכה טכנית בשרתי הלקוח, שירותי ניטור לבדיקת זמינות השרתים, שירות Traffic לבדיקה רצופה של מידת ניצול רוחב הפס בשרתים וביצוע סטטיסטיקות תוך מתן שירות 24/7 ע"י צוות מומחים בעלי ניסיון מקצועי נרחב. 
 
המתחם החדש מאובטח במערכות אבטחה מתקדמות ברמה הגבוה ביותר– Tier 3, עם מערכות התראה למבנה ומערכות מנוהלות ומבוקרות לגילוי וכיבוי אש ועוד. חוות השרתים מאפשרת ללקוחות העסקיים החפצים בכך לקבל פתרון DRP (גיבוי והתאוששות מאסון) בגישת Active-Active, פתרון מלא בזמן אמת עם רמת ביצועים הטובה בישראל, מול חוות השרתים של החברה ברחובות.

חוות השרתים החדשה תאפשר ללקוחות הקבוצה פתרון עסקי כולל תחת קורת גג אחת - פתרון אחסון ואירוח שרתים לרבות שירותי ענן מתקדמים, לצד מגוון פתרונות תקשורת לעסקים בתחום הסלולר, האינטרנט, טלפוניה, שירותי IT, תקשורת נתונים, אבטחת מידע וסייבר, תמסורת בינלאומית ופתרונות אינטגרציה סלולרית וקווית, שמותאמים ע"י מומחי התקשורת של החברה במיוחד לצרכי החברות.     
 
איציק בנבנישתי, (בתמונה למעלה), מנכ"ל קבוצת פרטנר: "אני גאה לפתוח את ה-Data Center החדש של הקבוצה, שמגדיר את היותנו קבוצת תקשורת כוללת הלכה למעשה. מדובר בחוות השרתים בעלת הסטנדרט הגבוה ביותר והמתקדמת בתעשייה.
 
מאז ומתמיד, קידשה החברה את ערכי הקדמה והחדשנות הטכנולוגית, שהיוו סמן ימני בפעילותה כמובילת שוק. חוות השרתים החדשה, בה הושקעו עשרות מיליוני ש"ח, תעניק ללקוחות פתרון עסקי כולל, ראשון מסוגו וברמה טכנולוגית מהמתקדמות, שנראו בישראל, תוך ניהול מקצה לקצה של כלל  השירותים, ליווי מקצועי של צוות מומחים ומתן שירות מצטיין 24/7. כל אלה בשילוב עולם שלם של פתרונות תקשורת לעסקים, שאנו מספקים כקבוצת תקשורת כוללת".
 
רונית רובין, (בתמונהרונית רובין משמאל), סמנכ"ל לקוחות עסקיים בפרטנר: "המתקן מיועד לכל סוגי העסקים. המודעות לצורך באבטחת נתונים, שמירת מידע ואינטגרציה הולכת וגוברת ועמה ההכרח באחסון קבוע אצל ספק, שיודע לספק את כל הדרישות תחת קורת גג אחת בטכנולוגיה פורצת גבולות במזרח התיכון.

היתרון הנוסף בחווה החדשה הוא הפתרון לעסקים קטנים או בינוניים, שיכולים לנצל את תקציבם המוגבל יחסית בצורה יעילה יותר. לקוחות אלה יכולים לרכוש שרתים וירטואליים ללא השקעות בציוד טכנולוגי מתקדם. במסגרת האירוח בחווה יכולים לקוחות אלה לארח את פעילות העסק על גבי שרתים מתקדמים בתחומם המתוחזקים ע"י פרטנר ומוגנים באבטחת מידע וסייבר מתקדמת ביותר.

פתרונות אלה חוסכים מהלקוח צורך להקצות כ"א יקר לטובת תחזוקת השרתים ומאפשרים לו להתמקד בביצוע הפעילות העסקית שלו, מבלי להשקיע מאמץ (כספי, פיזי ואנושי) בטיפול במערכות המחשוב והתקשורת של העסק".
 
עוזי דביר, (בתמונה עוזי דבירמשמאל), מנהל אגף תשתיות ואינטגרציה בפרטנר: "במהלך השנה וחצי האחרונות שקדה פרטנר על הקמת חוות השרתים המתקדמת בישראל הממוקמת בראש העין. מתוך מטרה להעניק ללקוחות את הפתרונות הטובים ביותר, החלטנו להקים ארכיטקטורת מערכות ,Best of Breed שנותנת מענה טכנולוגי מתקדם עם ביצועים וזמינות מרביים.

חוות השרתים החדשה נפרסה על פני שטח של כ-1,500 מ"ר ומבוססת על ציוד תקשורת ומחשוב מתקדמים. לקוחות המנויים בחוות השרתים הקיימת, יועברו בהדרגה במהלך החודשים הקרובים לחוות השרתים החדשה, ללא כל עלות".
 
Data Center של קבוצת פרטנר:
 
שירותי אירוח
אירוח ואחזקה מלאה של שרתים פיזיים ווירטואליים, אירוח אתרים, אחסון מידע, שירותי עבודה קבוצתית וניידית, שירותי תקשורת מאוחדים (UC), אתר התאוששות מאסון, שירותי ענן ושירותי סייבר. כל זאת, בחוות השרתים מבוססת על ציוד תקשורת מתקדם מבית Juniper ו-HP.
 
שירותים מנוהלים
מגוון שירותי Backup ,Load Balancer ,Firewall, ניטור, חיבור מאובטח מרחוק, ניהול רוחבי פס והתאמת פתרונות אינטגרציה על פי צרכי העסק.
 
שרידות וגיבוי
בחוות השרתים מערכת בקרה, גילוי וכיבוי אש, מערכות ניהול וגיבוי חשמל, מערכות מיזוג אוויר, כיבוי אש וגז. כל מערכות האנרגיה בנויות בתצורה שרידה באתר. "גיבוי חם" לפי רצון הלקוח לחוות שרתים ברחובות.
 
מערכות אבטחה
מגוון מערכות התראה במבנה, טלוויזיות במעגל סגור וליווי לקוחות בעת הביקור. עמידה בתקנים מחמירים של איגוד חברות התקשורת העולמי ברמת Tier 3.
 
שירות ותמיכה
תמיכה טכנית בשרת הלקוח באמצעות שירותי מומחה, שירותי ניטור, זמינות שרת, שירות Traffic לבדיקת מידת ניצול רוחב הפס בשרת ועוד. מוקד שירות ייעודי 24/7 המנוהל ע"י צוות מומחים בעלי ניסיון מקצועי נרחב.
 
תשתיות תקשורת
חיבור שקוף לכל תשתיות התקשורת הקוויות והסלולריות המובילות של פרטנר. כך, אין צורך שהעסק יזמין תשתיות מחשוב וענן מספק אחד ותשתיות תקשורת (קוויות וסלולריות) מספקים אחרים. כעת, הכל נמצא תחת קורת גג אחת ב-,One-Stop-shop מה שמוביל להורדת העלויות הכוללות (TCO) לעסקים. 

רכישת השירותים
הזמנת השירותים מכל סוג תיעשה בפורטל ייעודי לעסקים, תוך שקיפות תעריפים: הלקוח משלם רק על מה שהוא צורך ורוצה.
 
שירותים עתידיים
במהלך השנה תציג פרטנר ללקוחות שירותי מחשוב ותקשורת נוספים בחוות השרתים החדשה.
 
הדאטה סנטר החדש של פרטנר בראש העין



 
 
Bookmark and Share