Telecom News - חודש 'יוניטק' 2015 ברעננה ננעל בהצלחה גדולה

חודש 'יוניטק' 2015 ברעננה ננעל בהצלחה גדולה

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> חודש 'יוניטק' 2015 ברעננה ננעל בהצלחה גדולה
חודש 'יוניטק' 2015 ברעננה ננעל בהצלחה רבה
מאת: מערכת Telecom News, 2.7.15, 12:44ראש העיר רעננה
 
למעלה מ-4,000 איש השתתפו לאורך חודש יוני בהרצאות ובסדנאות ליזמים, למנהלים ולחברות הייטק.
 
חודש 'יוניטק' ברעננה, שהתקיים במהלך כל החודש החולף, הוקדש לסדנאות, אירועים, סיורים והרצאות בתחום ההייטק. את חודש 'יוניטק' הובילה מנהלת העסקים רעננה בראשות רואי דינוביץ, בשיתוף עם בכירי הארגונים ואנשי העסקים, ביוזמה בגיבוי ובדחיפת ראש העיר רעננה זאב בילסקי (בתמונה משמאל).
 
כנס בכירי תעשיית ההייטק נעל את החודש כאירוע שיא. הכנס התמקד בנושא הטכנולוגיה בשירות הרפואה ועסק בהיבטים הקשורים לפיתוח טכנולוגיות במגזר זה. סיקור מיוחד ומפורט של הכנס הזה מובא בנפרד – כאן, כולל דברי ראש העיר רעננה, זאב בילסקי.
 
האירועים, שהיו פתוחים לקהל הרחב, תוכננו בקפידה רבה ובהתאמה לקהלי יעד של יזמים, מנהלים וחברות בתעשיית ההייטק וכללו בין היתר הרצאות ומפגשי אחד על אחד במתחם ה-HUBANANA, אירועי חשיפת מיזמים ופגישות עם משקיעים, הרצאות בנושא אבטחת הסייבר, תערוכות אמנות בנושא הייטק ועוד.
 
מספר שיא של משתתפים הגיעו למפגשים השונים. למעלה מ-4,000 איש הביעו התעניינות בתכנית המגוונת, שהציעה העירייה.

יתרה מכך, מתחם הבננה, שמהווה חממה לסטארטאפים בתחילת דרכם, קיבל עשרות פניות חדשות מצד יזמים מתחילים המבקשים להצטרף וליהנות משירותי המתחם.
 
חודש 'יוניטק' הוביל גם להתעניינות גוברת מצד עשרות גופים וחברות הבוחנים בימים אלה אפשרות להעתיק את מקום פעילותן אל העיר ובכך להצטרף אל חברות מובילות אחרות, שכבר קבעו ברעננה את משכנן דוגמת אמדוקס, נייס, סאפ וקומברס ובקרוב גם חברת טבע, שמעתיקה את משרדיה לעיר. 
 
אירועי רעננה



 
 
Bookmark and Share