Telecom News - מוסקיטר-Musketeer-אפליקציה חברתית בחינם למצבי חירום בארץ ובחו"ל

מוסקיטר-Musketeer-אפליקציה חברתית בחינם למצבי חירום בארץ ובחו"ל

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> מוסקיטר-Musketeer-אפליקציה חברתית בחינם למצבי חירום בארץ ובחו"ל
מאת: מערכת Telecom News
06/07/15,  12:38
מטרת / הייעוד של התוכנה: ביטחון אישי בארץ ונסיעה לחו"ל בראש שקט. אפליקציה מצילת חיים, רשת ביטחון חברתית המסייעת בעיתות מצוקה. מעתה, גם ברחבי העולם, האפליקציה מזעיקה בשעת חירום את כל ה'מוסקטרים' הנמצאים בטווח של עד קילומטר אחד מאותו אירוע.
שם התוכנה: לאנדרואיד: Musketeer - Your Safety Net. לאייפון: מוסקיטר - Musketeer
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: קריאת הקרב של המוסקיטרים 'כולם בשביל אחד' היא שנתנה לאפליקציה את שמה. זו תמצית הרעיון שמאחורי האפליקציה.

האפליקציה בחינם מיועדת לסיוע בעת חירום ומקדימה את שירותי החירום - תמיד יהיו עוברי אורח בקרבת מקום, שיוכלו לסייע מיידית עוד לפני הגעת שירותי החירום. היא יכולה להציל חיים: בעת מצוקה, תדע המערכת לאתר את המוסקיטרים הקרובים ביותר למשתמש ולהעביר להם את כל הפרטים הנחוצים כדי להגיע מייד ולסייע, עוד לפני הגעת שירותי החירום. למשל, אם הילד הלך לאיבוד, שיחת טלפון למשטרה באמצעות האפליקציה, תזעיק גם את המוסקיטרים בסביבה, שיוכלו לסייע מייד בחיפושים. 

האפליקציה טובה במיוחד להורים שרוצים לוודא, כי לילדיהם יש דרך קצרה ובטוחה לקבל כל סיוע אפשרי.


הצטרפות למוסקיטר והגדלת קהילת המוסקיטרים, מחזקת את רשת הביטחון של כולם ומהווה לקיחת אחריות על הקהילה. 

האפליקציה דואגת לפרטיות. המידע האישי נשמר רק אצלה. כל שיתוף מידע נעשה רק כמידע סטטיסטי וכללי, כדי ליצור סביבה בטוחה יותר לכולם.

האפליקציה משתפת פעולה עם ערים ומועצות, כמו גם עם חברות גדולות וקטנות, כדי ליצור ביטחון אישי לתושבים ולעובדים. היא גם משתפת פעולה עם כוחות הביטחון, החירום וההצלה: משטרה, מד"א, כיבוי אש והצלה. 

אם זקוקים לשיחה לכוחות החירום וההצלה אזי חיוג באמצעות האפליקציה יעיל: בתהליך הפעלת המצוקה והחיוג, תישלח גם הודעה לאנשי קשר שהוגדרו וגם למוסקיטרים בסביבה. 

לגבי השהות בחו"ל:
האפליקציה בחינם מתייחסת ל-2 מקרים אפשריים: 
הראשון: מה קורה אם מישהו הולך לאיבוד במסגרת טיול משפחתי/קבוצתי: מורידים את האפליקציה בשדה התעופה לפני הטיסה לחו"ל. כל חברי הקבוצה או המשפחה נמצאים על רשת ביטחון חברתית אחת ובכך מוודאים שאם מישהו מהם נעלם ואינו יודע להסביר היכן הוא נמצא, לחיצה אחת על מסך הסמארטפון מעלה מפה אצל כל יתר המשתתפים ואצל המדריך עם המיקום המדוייק של האדם האובד.

השני: חיבור מיידי לשירותי ההצלה בכל מדינה. האפליקציה מזהה את המדינה שבה נוחתים ומיד מכניסה לרשימת הטלפונים לשעת חירום את שירותי ההצלה של אותה מדינה. לחיצה על הסמארטפון במקרה חירום (תאונה חמורה, אירוע רפואי קשה שאינו מאפשר תזוזה, שוד, אונס וכו') מיד מגיעה אל שירותי החירום של אותה מדינה.

האפליקציה טובה גם במקרה של חולים כרוניים, אנשים מבוגרים, ספורטאים, מי שיוצאים לבד לחו"ל ועוד.

לסיכום: האפליקציה מספקת מיקום מדוייק של מי שהפעיל את לחצן המצוקה וחוסכת את הצורך בהסברים ארוכים והנחיות הגעה. כל קריאת מצוקה כבר מאופיינת עם הבעיה שממנה סובל מי שביקש להסתייע בלחצן המצוקה של מוסקיטר (תקיפה, שריפה, בעיה רפואית וכו'). נתונים אלה מאפשרים להזעיק מיידית כוחות הצלה על פי הנדרש.

כאמור, כדי לעבות את מערך הסיוע, שמציעה האפליקציה, התקשרו אנשי מוסקיטר עם גופי סיוע שונים ומוקדי חירום.


עדכון 14.10.15: הוכרז שיתוף פעולה בין האפליקציה לבין מגן דוד אדום. מה שזה אומר בפועל זה, שכל מי שמזעיק מצוקה רפואית ומחייג למד"א דרך האפליקציה יגיע למוקד מד"א בצירוף מיקום מדויק של האירוע, פרטי המתקשר ופרטים נוספים כגון תמונות ווידאו, תאפשרנה מתן עזרה מהיר ויעיל.

 


מסך מוסקיטר

מייסד וסמנכ"ל מוסקיטר הוא שאול אבידוב (בתמונה משמאל).שאול אבידוב

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share