Telecom News - אינטל ישראל מקימה מאיץ סטארטאפים ומשיקה את תכנית Intel IPP

אינטל ישראל מקימה מאיץ סטארטאפים ומשיקה את תכנית Intel IPP

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> אינטל ישראל מקימה מאיץ סטארטאפים ומשיקה את תכנית Intel IPP
אינטל ישראל מקימה מאיץ סטארטאפים ומשיקה את תכניתIntel Ingenuity Partner Program  
מאת: מערכת Telecom News, 6.7.15, 14:10רועי רמון

למחזור הראשון נבחרו 9 סטארטאפים בתחומי ניתוח תמונה, תרגום קולי בזמן אמת ו"אינטרנט של הדברים". הרישום למחזור 2 כבר נפתח.
 
אינטל ישראל הכריזה היום על Intel Ingenuity Partner Program - Intel IPP - תוכנית חדשה לקידום סטארטאפים ישראלים במסגרת מאיץ סטארטאפים חדש, שהיא מקימה עבור חברות צעירות (Early Stage) וחברות בוגרות. למחזור הראשון של התכנית נבחרו 9 חברות ישראליות ובסופה הן תוכלנה להציג הוכחת היתכנות (proof of concept), פרויקט או דמו, לבחון יוזמות שיווק או הזדמנויות עסקיות בשיתוף פעולה עם אינטל.
 
9 החברות, שנבחרו למחזור הראשון, הן:
Lexifone, שמציעה כלי לתרגום קולי אוטומטי בזמן אמת,
Extreme Reality, שפיתחה טכנולוגיה המחלצת מידע על מחוות המשתמש באמצעות מצלמה דו-ממדית סטנדרטית,
,Green IQ שפיתחה כלי IoT לחיסכון במים לתחום הגינון,
DOV-E, שמאפשרת לבצע תשלום באמצעות זיהוי קולי מדויק של הטלפון, (סיימה לפני כשבוע את האקסלרטור של מיקרוסופט וונצ'רס - כאן).
,PowerTags שמאפשרת סימון וניטור בזמן אמת של אנשים לצורך ניטור רפואי ובטיחותי,
,Robomow שפיתחה מכסחת דשא רובוטית,
Onysus, שפיתחה מערכת מציאות רבודה המאפשרת זיהוי מחוות,
,Eagantu שפיתחה שיטה לאריזת רכיבים אלקטרוניים ואופטיים במבנה תלת-ממדי זעיר,
,Safe Solution שפיתחה מערכת לשירותים כספיים סלולריים.
 
החברות, שנבחרו לתוכנית, תיזכנה בליווי מקצועי צמוד של אנשי אינטל ישראל, שנבחרו בהתאם למומחיותם הרלוונטית לתחום הפעילות של החברה. כמו כן, הן תקבלנה גישה למשאבים הטכנולוגיים, העסקיים והשיווקיים של אינטל וקשריה בתעשייה הרלוונטית. כמו כן, החברות תיזכנה ליהנות מהקשרים והיתרונות של קרן הון הסיכון התאגידית אינטל קפיטל, שהשקיעה מאז הקמתה כ-300 מיליון דולרים ב-75 חברות ישראליות. לאחר חודשיים של למידה ו-4 חודשים של פיתוח החברה והמוצר, תציגנה החברות את המיזם המשותף באירוע demo day. בראש התוכנית יעמוד רועי רמון (בתמונה).
 
רמון: "תוכנית Intel IPP מציעה תהליך מגובש קיים לשיתוף פעולה עם חברות הזנק, בניהולה של אינטל ישראל. החברה יצרה את התוכנית מתוך רצון להרחיב את הקשר שלה עם חברות הייטק ישראליות וכדי לקדמן. יזמים ישראלים, שיבחרו לשתף פעולה עם אינטל, יקבלו שפע של הזדמנויות לגדילה וצמיחת החברה שלהם. אנו שמחים לחלוק את הידע ולעבוד יחדיו".
 
ניר מצר, מנטור מאינטל: "התוכנית החדשה תסייע בצורה משמעותית לסטארטאפים ישראלים צעירים. תהיינה חברות, שאינטל תשלב את הפתרון שלהן במוצריה. יהיו חברות אחרות, שתגענה ללקוחות ושותפים חדשים בזכות רשת הקשרים של אינטל. ותהיינה חברות, שבסופו של דבר, אינטל תהפוך להיות לקוחה שלהן. יש אינספור תועלות לחברות, שתיבחרנה לתוכנית Intel IPP של אינטל". 
 
המחזור הראשון של התוכנית יימשך כחצי שנה ובימים אלה כבר החל הרישום למחזור השני. אינטל מעוניינת לשלב בו סטארטאפים בתחומי קישוריות אלחוטית, התקנים מקושרים, mobile, מחשוב (IT), "אינטרנט של הדברים (IoT)", מחשוב לביש, ניתוח ביג דאטה, מחשוב תפיסתי ורובוטיקה. פרטים נוספים על התוכנית, המנטורים ואופי הפעילות – באתר התוכנית - כאן.

אינטל לא דורשת מהחברות אקוויטי תמורת ההשתתפות בתוכנית.

סטארטאפים



 
 
Bookmark and Share