Telecom News - שת"פ בין אוני' ת"א וארגון חברות התעופה העולמי IATA בתחום אבטחת סייבר

שת"פ בין אוני' ת"א וארגון חברות התעופה העולמי IATA בתחום אבטחת סייבר

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> שת"פ בין אוני' ת"א וארגון חברות התעופה העולמי IATA בתחום אבטחת סייבר
שת"פ בין אוניברסיטת תל אביב וארגון חברות התעופה IATA בתחום אבטחת סייבר וביג דאטה
מאת: חיים חביב, 7.7.15, 00:30IATA

במסגרת ההסכם יוקם מרכז משותף לחדשנות בתעופה, שמטרתו פיתוח ידע וטכנולוגיות לבטיחות בחברות ובנמלי התעופה. IATA הצטרף לפורום החברות של מרכז הסייבר של האוניברסיטה.

אוניברסיטת תל אביב והארגון הבינלאומי של חברות התעופהIATA  חתמו על הסכם לשיתוף פעולה ראשוני מסוגו לקראת הקמת מרכז משותף לחדשנות בתעופה, שמטרתו פיתוח ידע וטכנולוגיות רלוונטי לבטיחות בחברות ובנמלי תעופה.

ארגון חברות התעופה העולמי IATA מאגד 260 חברות תעופה, שמייצגות כ-83% מתנועת הנוסעים והמטענים בעולם. הארגון עוסק במגוון תחומים בעולם התעופה: בטיחות, בטחון, פיננסים, רגולציה, איכות סביבה ומגוון תהליכים לפישוט וייעול הליכים באוויר ועל הקרקע.

במסגרת ההסכם, הצטרף  IATA לפורום החברות של מרכז הסייבר של אוניברסיטת תל אביב ואף תמך בארגון  הכנס הבינלאומי לאבטחה קיבנרטית, שהתקיים לאחרונה באוניברסיטת תל אביב.

בין התחומים בהם ישתפו IATA ואוניברסיטת תל אביב פעולה:

מאגרי מידע גדולים - ביג דאטה, אבטחת סייבר, אימות זיהוי - Autentication, בדיקות בטיחות ואבטחה. נציגי IATA, יחד עם חברת רמות ומרכז הסייבר הבינלאומי של אוניברסיטת תל אביב, יסייעו  בידע וטכנולוגיות רלוונטיים לתחומי התעופה הבינלאומית.

פרופ' רענן ריין, סגן נשיא אוניברסיטת תל אביב, ומי שחתם על ההסכם מטעם האוניברסיטה: "מדובר בצעד חשוב נוסף בקשריה של האוניברסיטה עם חברות בינלאומיות והתעשייה. ההסכם עם ארגון התעופה הגדול מלמד על תפקידה המוביל של אוניברסיטת תל אביב בתחומי היזמות והחדשנות ובתחומי המחקר".

קובי זוסמן, מנכ"ל  IATAישראל: "בדומה למאות גופים בין לאומיים, גם IATA  ועולם התעופה מעוניינים ליהנות  מהטכנולוגיה הישראלית ומהיכולות האקדמיות הקיימות בישראל. אנו משוכנעים כי שיתוף הפעולה שלנו עם אוניברסיטת תל אביב יהיה בעל ערך רב לתעשיית התעופה. שיתוף הפעולה בין אוניברסיטת תל אביב לבין ארגון IATA יתבסס על השקעות טכנולוגיות ספציפיות, ש-IATA ישאף לפתח ולקדם".

אבטחת סייבר



 
 
Bookmark and Share