Telecom News - רד העניקה מלגות בסך 215,000 ש"ח ל-27 סטודנטים וחיילים משוחררים

רד העניקה מלגות בסך 215,000 ש"ח ל-27 סטודנטים וחיילים משוחררים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> רד העניקה מלגות בסך 215,000 ש"ח ל-27 סטודנטים וחיילים משוחררים
רד העניקה מלגות בסך 215,000 ש"ח ל-27 סטודנטים וחיילים משוחררים
מאת: מערכת Telecom News, 7.7.15, 12:50תרומה
 
מקבלי המלגות לוקחים חלק בתכנית "אופקים להייטק".
 
רד תקשורת, שמספקת פתרונות לפישוט התפעול ושיפור הרווחיות עבור ספקי שירותי תקשורת, חברות תקשורת ומפעילים סלולריים, בשיתוף "אופקים להייטק", העניקה מלגות לימוד בסך 215,000 ש"ח ל-27 סטודנטים וסטודנטיות, הלוקחים חלק בתכנית "אופקים להייטק". הסטודנטים הגיעו מהטכניון, אוניברסיטת תל אביב ומאוניברסיטת בן גוריון שבנגב.
 
את המלגות העניק יהודה זיסאפל, יו"ר רד ובטקס לקחו גם חלק דניאלה אילן, סמנכ"לית משאבי אנוש של רד, אופיר פוקס, סמנכ"ל הפיתוח ברד, רחל קשת, מנכ"לית "אופקים להייטק" ונציגי האוניברסיטאות.
 
תוכנית "אופקים להייטק" נותנת הזדמנות לחיילים משוחררים ולבוגרי שירות לאומי, שמתקשים לעמוד בנטל הכלכלי של הלימודים, להתקבל ללימודים אקדמיים ולרכוש השכלה אקדמית בהנדסה ובמדעים. התוכנית מספקת מעטפת תמיכה פדגוגית וחברתית וסיוע כלכלי לאורך כל תקופת הלימודים ולאחר קבלת התואר – עזרה בהשתלבות בעולם ההייטק.
 
השותפים המרכזיים בתוכנית הם יהודה זיסאפל, הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים במשרד הביטחון, קרן רש"י, איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה, חברות הייטק וגופים ציבוריים ופרטיים רבים.
 
זיסאפל: "הנדסה, אלקטרוניקה, או מדעי המחשב, היו ויהיו חשובים ונדרשים תמיד, ואנשים טובים תמיד יהיו חסרים בתעשייה. הרעיון, שמאחורי חלוקת המלגות, הוא לנסות ולתת למקבליה הזדמנות שווה. חשוב מאוד לעודד את המצטיינים וגם את אלה הרוצים להכנס לתחום, בעלי כל הנתונים להצלחה, אבל, יש להם קושי כלכלי לסיים את לימודיהם".
 
במהלך המפגש סיפר פוקס לסטודנטים על המעבר מהספסלים באקדמיה לעולם האמיתי של ההייטק הישראלי וכיצד הם יכולים להשתלב בגמר הלימודים במרכזי הפיתוח של רד בתל אביב ובאר שבע.
 
בתמונה: אופיר פוקס ולידו דניאלה אילן. יהודה זיסאפל עומד במרכז עם חולצת פסים רחבים
קרדיט צלם: בוב אליעז
 
רד
 



 
 
Bookmark and Share