Telecom News - דורון אברמוביץ מונה לסמנכ"ל כספים בחברת רדוור

דורון אברמוביץ מונה לסמנכ"ל כספים בחברת רדוור

דף הבית >> מינויים >> דורון אברמוביץ מונה לסמנכ"ל כספים בחברת רדוור
דורון אברמוביץ מונה לסמנכ"ל כספים בחברת רדוור
מאת: מערכת Telecom News, 7.7.15, 13:10דורון אברמוביץ

לאחר 16 שנים פורש מאיר משה מתפקידו כסמנכ"ל הכספים בחברה.

חברת רדוור (Radware) הודיעה, שלאחר יותר מ-16 שנים בתפקידו החליט מאיר משה, סמנכ"ל הכספים בחברה, לפרוש מתפקידו.
מאיר משה משמש בתפקידו מ-1999, קודם להנפקת החברה בבורסת נאסדק האמריקאית, כאשר במהלך תקופה זו גדלו הכנסות רדוור פי 16. הוא נחשב אחד המנהלים המוערכים בתעשיית ההייטק הישראלית ומוותיקי מנהלי הכספים בתחום.

את מאיר משה יחליף דורון אברמוביץ (בתמונה). קודם להצטרפותו לרדוור שימש אברמוביץ כסמנכ"ל הכספים בחברת אורבוטק. הוא בעל הסמכה בראיית חשבון, ותארים ראשון ושני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

רועי זיסאפל, מנכ"ל חברת רדוור: "מאז 1999 מאיר היה חבר מוערך בצוות ההנהלה של החברה. הוא תרם תרומה משמעותית לרדוור, שגם סייעה להצלחה העסקית שלה. בשם החברה וההנהלה אני מבקש להודות לו על שנותיו בתפקידו ומאחל לו הצלחה רבה בעתיד. אנו שמחים על הצטרפותו של דורון לרדוור ובטוחים, שניסיונו הרב בצירוף עם יכולות המנהיגות שלו, יסייעו להמשך הצמיחה של החברה".

מאיר משה: "ליוויתי את רדוור במשך יותר מ-16 שנים, ואני יכול לציין, שמדובר בתקופה של הנאה וסיפוק מרובים. יחד עם זאת, אני מאמין, שזו העת הנכונה עבורי לשינוי, כאשר בכוונתי להתמקד מעכשיו בייעוץ לארגונים בתעשיית ההון סיכון וההייטק. אני עוזב את רדוור במצב פיננסי ותפעולי איתן ובתקופה מרגשת מבחינת התפתחותה. אני בטוח, שרדוור תמשיך לספק ערך לבעלי המניות וללקוחותיה".

פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share