Telecom News - מיזם המדיה WhipClip גייס עוד 40 מיליון דולרים ומתכוון לגייס עובדים נוספים

מיזם המדיה WhipClip גייס עוד 40 מיליון דולרים ומתכוון לגייס עובדים נוספים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> מיזם המדיה WhipClip גייס עוד 40 מיליון דולרים ומתכוון לגייס עובדים נוספים
מיזם המדיה WhipClip גייס עוד 40 מיליון דולרים ומתכוון לגייס עובדים נוספים
מאת: מערכת Telecom News, 8.7.15, 12:01רון צוקרמן

הגיוס של אפליקציית הטלוויזיה החברתית, של שיתוף קליפים ומוזיקה של רון צוקרמן ואורי בירנבאום נעשה בהובלת ענקית ניהול הנכסים האמריקאית Eminence Capital הנאמדת בכ-6.4 מיליארד דולרים

מיזם אפליקציית המדיה WhipClip, של היזמים רון צוקרמן (בתמונה) ואורי בירנבאום, הודיע על גיוס נוסף של כ-40 מיליון דולרים. את הגיוס הובילה ענקית ניהול הנכסים האמריקאית, Eminence Capital הנאמדת בכ- 6.4 מיליארד דולרים. הגיוס נעשה בהובלת משקיעים נוספים המושקעים בחברה, כגון הקרנות-IVP Partners  ו-Raine Ventures. כזכור, בחודש ינואר השנה גייס המיזם כ-16 מיליון דולרים כפי שדיווחנו – כאן. לגיוס זה קדם גיוס ראשוני של כ-6 מיליון דולרים עם הקמת החברה בחודש יולי אשתקד.

המימון החדש ישמש לגיוס עובדים נוספים ולהאצת פיתוח האפליקציה ויסייע בקידום מערך הפעילות של החברה ושיתופי הפעולה עם שותפות התוכן הרבות של החברה. כחלק מהסכם הגיוס תצטרף Eminence Capital למועצת המנהלים של WhipClip.

אפליקציית המדיה, WhipClip מחוללת מהפכה בטלוויזיה החברתית בכך, שהיא מאפשרת לאוהדים ליצור באופן חוקי וידיאו קליפים משלהם לתוכניות הטלוויזיה הפופולריות, יומני חדשות וקליפים מוזיקליים ולשתף אותם באופן מיידי בפייסבוק, טוויטר, פינטרסט, טמבלר  דוא"ל וב-SMS. בנוסף, WhipClip מאפשרת  לצופים לחפש באמצעות מנוע חיפוש את הקטעים, שברצונם לשתף מהתכנית הנוכחית ותכניות קודמות.

בחודש אפריל האחרון, אפליקציית WhipClip הייתה שותפה להיסטוריה בארה"ב בשבירת שיא השיתופים הגדול ביותר אי פעם ברשתות החברתיות בארה"ב, כאשר אפשרה ליצור ולשתף, באופן חוקי, קליפ מתוך תכנית הטלוויזיה Roast of Justin Bieber, ששודרה בערוץ קומדי סנטרל. מדובר בשיתוף פעולה בלעדי וראשון מסוגו, שאפשר לצופים לגזור את הרגעים המועדפים עליהם מהשידור החי של Comedy Central Roast of Justin Bieber, ליצור קליפים מותאמים אישית של #BieberRoast ולשתף אותם באופן מיידי ברשתות החברתיות שלהם. זו הייתה הפעם הראשונה ששידור טלוויזיה חי שותף ע"י מעריצים באופן זה.

מלבד שיתוף הפעולה עם ערוץ קומדי סנטרל, עם הקמתה, החלה אפליקציית WhipClip לשתף פעולה עם רשתות טלוויזיה כגון ABC, CBS, FOX, VH1, A+E, לייפטיים, בלומברג, OWN ו-TruTV וכן עם לייבלים של מוזיקה לרבות יוניברסל מיוזיק גרופ וסוני מיוזיק.

המשתמשים יוכלו ליצור ולשתף קליפים מתוכניות הטלוויזיה האהובות עליהם כגון New Girl, Last Man on Earth, Castle, רוקדים עם כוכבים, Once Upon a Time, NCIS: Los Angeles, The Later Show with James Corden, Inside Amy Schumer, @midnight with Chris Hardwick, The Nightly Show with Larry Wilmore, Married at First Sight, Dance Moms, Love & Hip Hop, Storage Wars ו-Duck Dynasty וכן תכנים מוזיקליים של יוניברסל מיוזיק גרופ וסוני מיוזיק הכוללים אמנים פופולריים מהעבר וההווה, כגון ג'סטין ביבר, אריאנה גרנדה, טיילור סוויפט, קייטי פרי, קניה ווסט, דרייק, שקירה, מייגן טריינור, מיייקל ג'קסון, One Direction וסנופ דוג.
 
רון צוקרמן: "אנו גאים על האמון הגדול, שהמיזם מקבל מהמשקיעים ושמחים על הצטרפותם למהפכת שיתוף הקליפים והמוזיקה, שמציעה WhipClip. השקעה זו תסייע בהאצת פיתוח המיזם  ותסייע לצמיחתה של החברה ולהגעה לקהלים ושותפי תוכן נוספים".
 
WhipClip מנוהלת ממשרדי החברה בלוס אנג'לס ולחברה מרכז פיתוח בהרצליה אותו מנהל ד"ר איתן אפרתי יחד עם כ-20 מהנדסים ואנשי תוכנה.
 
WhipClip

 



 
 
Bookmark and Share