Telecom News - בחירת מנכ"ל חדש לאיגוד האינטרנט הישראלי - במחשכים

בחירת מנכ"ל חדש לאיגוד האינטרנט הישראלי - במחשכים

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> בחירת מנכ"ל חדש לאיגוד האינטרנט הישראלי - במחשכים
ראשונים לדווח: לאחר התפטרות מנכ"לית איגוד האינטרנט הישראלי החל תהליך בחירת מנכ"ל חדש לאיגוד, תהליך חשאי בלא כל פרסום של מכרז וקריטריונים לבחירת מנכ"ל חדש, מה שמבטיח ששיטת "חבר מביא חבר" על חשבון כספי הציבור - תימשך.
מאת: אבי וייס, 10.7.15, 09:10ד"ר אלון הסגל

לפני חודש בדיוק (ב-10.6.15) ההתפטרות של דינה באר, מנכ"לית איגוד האינטרנט הישראלי - נכנסה לתוקף. חיפשתי באתר איגוד האינטרנט הישראלי איזה רמז למכרז לבחירת מנכ"ל חדש ולא מצאתי.

היות ובחירת המנכ"ל כן מתבצעת, אבל במחשכים, פניתי אל נשיא איגוד האינטרנט הישראלי, ד"ר אלון הסגל (בתמונה) בשאלה:

"האם נבחר מנכ"ל חדש לאיגוד האינטרנט הישראלי וכיצד הוא נבחר (לא ראיתי שום פרסום על מכרז לתפקיד זה)?"

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי.

כך, ראשי איגוד האינטרנט הישראלי (שבקושי נשארו בו 200 חברים), ממשיכים לא לדאוג לציבור, ממשיכים להתנהג כמונופול דורסני בעניין הדומיינים, וממשיכים בשיטה של "חבר מביא חבר" ללא כל מכרז לתפקידים בשכר (נאה) באיגוד. 

כך, מצפצפים בלי מורא על הנחיות רשם העמותות בדבר ''קיום פעילות שקופה, שוויונית ומכרזים ראויים, ככל שהעמותה פועלת בתחום הציבורי'' כמפורט כאן. מדובר בנסיון נואש של ארגון, שמצייר את עצמו כגוף ציבורי לצרכי התחמקות ממס הכנסה, אך באותה הנשימה פועל בצורה לא שיוויונית, ללא שקיפות ובצורה המנוגדת לכל מנהל תקין, כפי שמנחים הגופים הרשמיים בישראל. כל זאת, רק כדי לדאוג להמשך השיטה של "ריקון הקופה הציבורית", על ידי קבוצה מצומצמת מאוד של אנשים.
 
ביזיון



 
 
Bookmark and Share