Telecom News - פאנדר-Funder-אפליקציה בחינם לעדכון קרנות נאמנות, גמל והשתלמות

פאנדר-Funder-אפליקציה בחינם לעדכון קרנות נאמנות, גמל והשתלמות

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> פאנדר-Funder-אפליקציה בחינם לעדכון קרנות נאמנות, גמל והשתלמות
מאת: חיים חביב
12/07/15,  16:14
מטרת / הייעוד של התוכנה: אפליקציה חינמית ייחודית להשוואה, מעקב והפצת נתוני קרנות נאמנות, קופות גמל והשתלמות. הגרסה החדשה של האפליקציה מגיחה לשוק לאחר הצלחה של הגרסה הראשונה, שכללה רק קרנות הנאמנות והורדה ע"י כ- 20,000 משתמשים. 
שם התוכנה: לאייפון: פאנדר funder- קרנות נאמנות, גמל, השתלמות. לאנדרואיד: פאנדר Funder / קרנות נאמנות
קישור להורדה:
בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: כידוע, בקרנות ההשתלמות ובקופות הגמל מנוהלים כ-400 מיליארד ₪ מכספי הציבור. האפליקציה בחינם מאפשרת לעקוב אחרי הקופות והקרנות ולקבל בכל חודש הודעה אישית על גובה התשואה החודשית של הקופה. בנוסף ניתן לבצע השוואות ולצפות בתשואות לטווחי זמן שונים כולל התשואה החודשית מיום הקמת הקופה. על קרנות ההשתלמות וקופות הגמל נאסר לדווח על התשואות החודשיות שלהן וחוסר המידע גורם לחוסר שקיפות וקושי בהשוואת הקרנות והאפליקציה חושפת את הנתונים הללו לכל אחד.

זו אפליקציה ייחודית מסוגה להשוואה, מעקב של נתוני קרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות השתלמות ופיצויים (בעתיד גם תעודות סל, ופנסיה). כמו כן דיווחים על שוק ההון והכלכלה.

האפליקציה מתעדכנת מידי יום בנתוני התשואות ומידי חודש בנתוני ההרכב האחרונים, שפורסמו ע"י מנהלי הקרנות וכן בנתוני הגיוסים שלהן. ניתן בקלות לנהל תיק אישי למעקב אחר קרנות נאמנות. בנוסף היא מציגה את כל הכתבות, הסקירות והמאמרים המתפרסמים מידי יום באתר FUNDER. סיכום היכולות:

נתונים על כל קרנות הנאמנות, הגמל וההשתלמות בישראל כולל נתונים בלעדיים כגון הרכבים של הקרנות, תשואות חודשיות בגמל וההשתלמות, גיוסים, ממוצע דרוג האג"ח בקרן, החשיפה של הקרן בפועל למניות ואג"ח ועוד. אפשרות השוואה בין ענפים שונים ומעקב יומי אחרי תשואות ושערי הקרנות.

בקרנות הנאמנות - אפשרות ייחודית לבדוק אלו קרנות נאמנות מחזיקות בנייר ערך כל שהוא. המערכת מתעדכנת מידי יום בנתוני התשואות ומידי חודש בנתוני ההרכב האחרונים, שפורסמו ע"י מנהלי הקרנות ובנתוני הגיוסים שלהן.

ניתן בקלות לנהל תיק אישי למעקב אחר קרנות נאמנות כולל הודעה אישית על התיק האישי, שנשלחת לכל מי שמאשר שליחת הודעות.

בקרנות השתלמות ובגמל והפיצויים – אפשרות שליחת הודעה אישית על הקופה בתיק האישי פעם בחודש. בנוסף, בכל קופה או קרן מתפרסמים התשואות החודשיות מיום הקמת הקופה או הקרן באופן בלעדי לאפליקציה.


אודי אלוני, מנכ"ל פאנדר: "האתגר הגדול היה לפשט את מאגר הנתונים העצום ולאפשר השוואות של קרנות נאמנות במסך בגודל של 3.5 אינץ'. משימה, שנראתה כמעט בלתי אפשרית. 
האפליקציה צפויה לשדרוגים רבים במהלך השנה הקרובה. כעת היא כוללת נתונים בלעדיים על קרנות נאמנות, קופות גמל וקרנות השתלמות ובעתיד הקרוב תכלול נתונים יחודיים על פנסיה ותעודות סל. נתונים כפי שמתפרסמים באפליקציה בדרך כלל ניתנים על גבי מערכות דסק טופ בתשלום למערכות בנקאיות. אנו מנגישים את הנתונים לכל אחד ובחינם".
 
מסך Funder


 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share