Telecom News - הסכם פנסיה חדש לעובדי פרטנר

הסכם פנסיה חדש לעובדי פרטנר

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> הסכם פנסיה חדש לעובדי פרטנר
הסכם פנסיה חדש לעובדי פרטנר
מאת: מערכת Telecom News, 12.7.15, 18:31הסכם פנסיה
 
הישג לוועד פרטנר ולהנהלה: הסכם פנסיה חדש צפוי להוזיל את דמי הניהול, שמשלמים העובדים עד 78%. ההסכם יכלול החזר רטרואקטיבי החל מה-1.1.14. המהלך יגדיל את החיסכון שמצפה לעובדים בזמן הפרישה.
 
ועד העובדים בחברת פרטנר, בראשות קרן אופק, בשיתוף עם הנהלת החברה, הציגו הסכם פנסיה חדש לעובדים. ההסכם, שנחתם באופן ישיר מול קרנות הפנסיה הפניקס וכלל צפוי להוזיל את דמי הניהול, שמשלמים העובדים המבוטחים בקרנות אלה, בשיעור משמעותי של עד 78%.
 
ההסכם עם החברות יחול רטרואקטיבית ויכלול החזר החל מ-1.1.14. דמי הניהול, שישלמו העובדים עבור קרנות הפנסיה, יעמדו מעתה על 0.9% מההפקדות השוטפות, במקום 4% כפי שהיה עד ההסכם, שיעור שינוי המשקף שיפור בגובה 78%. דמי הניהול מהסכום הצבור ירדו מ-0.25% ל-0.19% - שינוי המשקף שיפור בגובה 24%.
 
עובד בן 35, שמשתכר מסכום של 8,000 ₪ בחודש, צפוי לחסוך בעקבות ההוזלה כ-55,600 ₪ עד למועד פרישתו, בהנחה, שהגידול הריאלי השנתי עומד על 1.5% ושיעור ההפרשה לפנסיה הוא 17.5% מהשכר.
 
גם עובדים, שמשלמים דמי ניהול על עסקה משולבת הכוללת ביטוח מנהלים וקרן פנסיה, ייהנו מהוזלת דמי הניהול וישלמו מעתה  2.35% במקום 4% מההפקדות השוטפות ו-0.2% במקום 0.25% מהסכום הצבור. 
 
קרן אופק: "זו הפעם הראשונה בחברה, שבה נחתם הסכם ישיר מול קרנות הפנסיה. הוזלת דמי הניהול, שמשלמים היום העובדים, תגדיל באופן ניכר את החיסכון, שמצפה להם במועד הפרישה. אנו מדברים על הבדל, שיכול להגיע לסכומים רציניים של עשרות אלפי ש"ח ואף יותר. בהזדמנות זו, אני מבקשת להודות ליו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן וליו"ר איגוד עובדי הסלולר האינטרנט וההיי-טק יקי חלוצי, על הליווי הצמוד של הוועד בהישגיו למען העובדים. תודה גם להנהלת פרטנר ולסמנכ"לית משאבי אנוש, עינת רום, על כך, שנעתרו לרצון העובדים והיו שותפים חשובים ליצירת מציאות חדשה".
 
עדכון 19.7.15: פרטי התכנית החדשה לפרישה מרצון בפרטנר - כאן.
 
 



 
 
Bookmark and Share