Telecom News - אפליקציית TourPal-תורפאל מעניקה בקיץ 2015 את כל הדרכות הטיולים בחינם

אפליקציית TourPal-תורפאל מעניקה בקיץ 2015 את כל הדרכות הטיולים בחינם

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לטיולים >> אפליקציית TourPal-תורפאל מעניקה בקיץ 2015 את כל הדרכות הטיולים בחינם
מאת: מערכת Telecom News
13/07/15,  16:25
מטרת / הייעוד של התוכנה:

הסטארטאפ הישראלי תורפאל מחלק את כל הטיולים באפליקציית הסמארטפון שלו בקיץ 2015 בחינם לרגל הגעה למעל למיליון התקנות. האפליקציה כוללת הדרכות קוליות גם אופליין ב-90 יעדים בארץ ובעולם.

שם התוכנה: לאנדרואיד: Travel Guide / City Tour Guide. לאייפון: TourPal Travel Guide Advisor, City Audio Tours & Free Offline Walking Tour Maps & GPS for a Trip Vacation Worldwide: London, New York, Bangkok and more 
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: אפליקציית הדרכת הטיולים הגיעה למעל למיליון התקנות במדינות מובילות כמו ארה"ב, אנגליה, ישראל, איטליה ועוד. לאור ההישג ולרגל חופשת הקיץ, תורפאל מציעה בשבועות הקרובים את כל הדרכות הטיולים בחינם. כל טיול, שיורד במהלך המבצע, יישאר חינם למשתמשים גם בתום המבצע.

אפליקציית תורפאל מציעה מגוון גדול ביותר של הדרכות טיולים קוליות במבחר שפות (כולל עברית) בשלל יעדים בעולם (כולל ישראל). האפליקציה כוללת סיורים קוליים במעל ל-90 יעדים, ובשפות כמו אנגלית, גרמנית, צרפתית, רוסית, ערבית, קוריאנית, איטלקית, סינית, וספרדית. 

הטיולים כוללים הדרכה קולית, שנעשתה ע"י מדריכי טיולים מקצועיים, מסלול מובנה, מפה משולבת עם GPS, המלצות על מסעדות, קניות ובארים באיזור הטיול, הזמנת מלונות במחירים משתלמים (בשת"פ עם הוטלס קומביינד) ועוד. כל התוכן באפליקציית תורפאל ניתן להורדה למכשיר (אופליין), כך שאין צורך בחבילת גלישה בזמן הטיול בחו"ל.

הסטארטאפ תורפאל, שהוקם ב-2012,  גייס כבר מעל ל-1.5 מיליון דולרים ובימים אלה מקיים סבב גיוס נוסף. תורפאל שם לו למטרה להקל על המטיילים בשלב תכנון הטיול ובעת הטיול עצמו תוך כדי שמירה על רמת תוכן גבוהה וידידותיות למשתמש. הטיולים המובנים מייתרים את כל עבודת ההכנה והתכנון, וחוסכים בשימוש במדריך טיולים פרטי.

המייסד והמנכ"ל הוא בועז בארי.
 

מסך תורפאל

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share