Telecom News - Yes הצטרפה ל-MoCA - לטכנולוגיה המאפשרת התקנת ממיר אחד לכל הבית

Yes הצטרפה ל-MoCA - לטכנולוגיה המאפשרת התקנת ממיר אחד לכל הבית

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> Yes הצטרפה ל-MoCA - לטכנולוגיה המאפשרת התקנת ממיר אחד לכל הבית
Yes הצטרפה לMoCA- - לטכנולוגיה המאפשרת התקנת ממיר אחד בלבד לכל הבית, באמצעות מתאמי MoCA על רשת הקואקס הביתית.
מאת: מערכת Telecom News, 15.7.15, 00:10שירותי לוויין
 
יס מצטרפת ל-MoCA כחברה נלווית כדי לענות על הביקוש הגובר להספקת IPTV ו-HD.
 
עם נתח של יותר מ-40% משוק הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל, מרחיבה יס את שירותי הרשת הביתית שלה עם השילוב של טכנולוגיית MoCA, שמאפשרת לספק להתקין ממיר אחד בלבד בבית, שיספק שירות לכל הטלוויזיות בכל החדרים.
 
במשך השנים שילבה החברה את הטכנולוגיות הבאות:
ב-2011 היא השיקה את שירות yesStreamer, שמאפשר לצופים לצפות בתוכן אישי מהמחשב שלהם במסך הטלוויזיה באמצעות ממשק פשוט. ב-2013 היא השיקה את שירות yesMultiRoom, שמאפשר לצפות בהקלטה מהסלון מכל חדר בבית. היא גם השיקה את שירות MyTV, שמספק המלצות אישיות המבוססות על הרגלי צפייה ומאפשר דפדוף חכם במדריך תוכניות ובקטלוג ה-VOD. במאי 2014 היא השיקה את שירות yesGO, שמספק כ-50 ערוצים ואלפי כותרים ב-VOD ללקוחות בכל זמן ובכל מקום באייפון ואייפד, בטאבלטים וסמארטפונים אנדרואיד ובמחשבים אישיים.
 
כעת, החברה מכירה בערך הרב של השימוש בטכנולוגיית MoCA כדי לענות על הביקוש הגובר להספקת IPTV ו-HD.
 
צ'רלס סרינו, נשיא MoCA: "חברת  yes מצביעה על החשיבות, שתקן טכנולוגיית MoCA יכול לספק, לספקי שירות צופי פני עתיד בכל היבשות. אנו מקדמים בברכה את yes לברית ומצפים לתובנות ולתרומות שלה לחיזוק תקן גלובלי באמת".
 
יצחק אליקים, סגן נשיא להנדסה וסמנכ"ל טכנולוגיות ב-yes: "טכנולוגיית MoCA משתלבת עם המטרה של החברה להשתמש בשירותים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. הדבר חיוני לצמיחה בחברה ולהספקת בידור באמינות גבוהה ללקוחות".
  
אודות MoCA
 
טכנולוגיית MoCA היא התקן הכלל עולמי לביצועים מצוינים ואמינות גבוהה בבית המחובר, ואימצו אותה חברות כבלים, תקשורת/ IPTV ולווין ברחבי העולם. טכנולוגיית MoCA גם משמשת להרחבת קישוריותWiFi  בתוך הבית ואף להחלפתה.
 
MoCA 2.0 מציעה 2 מצבי ביצועים עם תפוקות רשת של 400 ו-800 Mbps (מאוחד), (1 Gbps במצב נקודה לנקודה מאוחד), שיעור שגיאות מנה (PER) של אחד למאה מיליון עם השהיה של 3.6 ms, חיסכון משופר בחשמל ותאימות לאחור עם MoCA 1.1.
 
לברית יש 189 מוצרים מאושרים ו-50 חברים ברחבי העולם. מידע נוסף מצוי כאן
 
זכויות יוצרים (c) 2015 Multimedia over Coax Alliance כל הזכויות שמורות. MoCA והלוגו MoCA הם סימני מסחר של Multimedia over Coax Alliance, שרשומים בארה"ב ובמדינות אחרות.
 
הכתבה "מהי רשת התקשורת עם הביצועים הכי טובים בבית? תוצאות מפתיעות" – כאן, מצביעה גם היא על כך, שטכנולוגיית MoCA תוכל לספק טלוויזיה של HD וגם 4K לכל החדרים בבית באמצעות ממיר אחד שיש לו יציאת MoCA, ומתאמי רשת קטנים של MoCA שיימצאו בכל נקודת יציאה של רשת הקואקס הביתית, בכל רחבי הבית.

כפי שחשפנו כאן, סלקום כשלה בהקמת רשת ביתית לטלוויזיה ללקוחות שירות "סלקום tv" שלה, בגלל שבחרה בטכנולוגיה אחרת בשם HomePlug שמשום מה אסורה בישראל. הוט הייתה אמורה לצאת זה מכבר עם שירותים ביתיים מלאים ב-MoCA עם נתב-ממיר חכם קטן, אך נתקעה אף היא, מסיבות לא ברורות. עדכון 26.10.15: הוט השיקה פתרון MoCA חדש. 
 
לוויינים

 
 



 
 
Bookmark and Share