Telecom News - 2 סטארטאפים מישראל במאיץ הסטארטאפים של סיסקו, אינטל ודויטשה טלקום

2 סטארטאפים מישראל במאיץ הסטארטאפים של סיסקו, אינטל ודויטשה טלקום

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 2 סטארטאפים מישראל במאיץ הסטארטאפים של סיסקו, אינטל ודויטשה טלקום
שני סטארטאפים מישראל נבחרו למאיץ הסטארטאפים של סיסקו, אינטל ודויטשה טלקום
מאת: מערכת Telecom News, 15.7.15, 01:10Hi-Park

סיסקו, אינטל ודויטשה טלקום חשפו את 12 הסטארטאפים, שנבחרו להשתתף בתוכנית Challenge Up! – מאיץ סטארטאפים בינלאומי בתחום ה-IoT, שיתקיים בחודשים הקרובים (יולי-אוקטובר 2015) בברלין,  לונדון וקראקוב.


במשך 4 החודשים הבאים יזכו הסטארטאפים לליווי של מנטורים בינלאומיים ובסיוע בפיתוח המוצר, בניית המודל העסקי, עיצוב חוויית המשתמש ואסטרטגיית המכירות. הסטארטאפים, שישלימו בהצלחה את התוכנית, יקבלו השקעה כספית משותפת מאינטל, סיסקו ודויטשה טלקום ומקרנות הון סיכון תאגידיות מובילות.


בין תריסר הסטארטאפים, שנבחרו לתוכנית, נכללים 2 סטארטאפים ישראלים:

 www.hi-park.co.il Hi-Park (הזוכים בתמונה למעלה), מציע טכנולוגיה לאיסוף נתונים בזמן אמת על מקומות חנייה פנויים, שמשתמשי הפתרון שולחים באמצעות מצלמות הסמארטפונים שלהם, ומאפשר לצמצם באופן משמעותי את משך הזמן הנדרש לחיפוש חנייה.
n-Join  www.n-join.com (הזוכים בתמונה למטה), מנצל את התקדמות המהירה, שהושגה עד כה באינטרנט של הדברים, כדי לאפשר למתקני ייצור להתנהל באופן גמיש יותר, להשיא את התפוקה ולצמצם את טביעת הרגל שלהם על הסביבה.

חברות נוספות, שתשתתפנה בתוכנית:
ProGlove (גרמניה) www.proglove.de  מפתחת כפפה חכמה, שמאפשרת למשתמש לסרוק עצמים ולקבל משוב מיידי, שמעניק רמה חדשה של בינה עסקית ושיפור משמעותי של תהליכים מקצועיים.
Senic (גרמניה) www.senic.com סיניק היא חוגה אוניברסלית לאינטרנט של הדברים, שמסוגלת לשלוט בתאורה, מנעולים, תרמוסטטים או רמקולים חכמים במחווה פשוטה, במקום להזדקק לאפליקציות ייעודיות שונות בסמארטפון.
Infinity (פולין) www.getifinity.com  מאפשרת למשתמש ליצר קשר דיגיטלי עם סביבתו באמצעות טכנולוגיה מותאמת המשדרת אותות (beacons) לסמארטפון במרחבים עירוניים, ציבוריים ומסחריים.
OORT (פולין) www.oort.in היא טכנולוגיה ייחודית, שעומדת להירשם כפטנט ומאפשרת להקים מערכת אקולוגית פתוחה של התקנים חכמים, חיישנים, תוכנה ניידת ופלטפורמת ענן. על סמך טכנולוגיה זו פיתחה החברה את מערכת הבית החכם הראשונה המבוססת על Bluetooth Smart וניתנת לשליטה מכל התקן עם גישה לאינטרנט, מכל יצרן ובכל מערכות ההפעלה.
Admetsys (דנמרק) www.admetsys.com . פיתחה התקן ,Admetsys Smart Pancreas שמודד ושומר בזמן אמת על שיעורי הסוכר בדם אצל חולי סוכרת מאושפזים ברמה של אדם בריא. ההתקן מחובר לעירוי התוך-ורידי של המטופל ומודד אוטומטית ובזמן אמת את ריכוז הסוכר בדם ללא אובדן דם.
ComfyLight (שוויץ) www.comfylight.com היא מנורת ,LED שכוללת גם חיישן נוכחות וקישוריות אינטרנט, שלומדת את דפוסי התנועה של המשתמש ואת הזמנים שבהם הוא/היא נמצא/ת בבית כדי להדליק ולכבות את האורות.
Devicehub.net (רומניה) www.devicehub.net מציעה פלטפורמה כשירות (PaaS), שאליה אפשר לחבר בקלות ולנהל מרחוק מספר רב של התקנים. הפלטפורמה ניתנת לשילוב עם כל התקן המופעל בחשמל. כך, שניתן יהיה להפעילו ולנטרו באמצעות האינטרנט.
SEMSEYE (ליטא) www.semseye.com  היא מוצר ייחודי לספירת בני אדם המושתת על האלגוריתמים המתוחכמים ביותר של עיבוד וידיאו ומאפשר לייעל כל מרחב קמעונאי עסקי.
Taggalo (איטליה) www.taggalo.co.uk  מקשיבה לעולם הממשי ומנתחת את הנתונים, שהוא מפיק. זו פלטפורמה פתוחה המשלבת אנליטיקה של נתוני וידיאו, מעקב WiFi ואותות (beacons) בחיישן plug & play יחיד, שמאפשר איסוף מידע תלוי הקשר (צליל צעדים, צופים, משך שהייה, תדירות חזרות, נתונים דמוגרפיים), שהגישה אליו ישירה (באמצעות לוח שעונים מותאם) או באמצעות ממשק תכנות משתמש בזמן אמת.
Waylay (בלגיה) www.waylay.io  היא פלטפורמת מיכון בזמן אמת, שמשלבת את האינטרנט של  הדברים עם מערכות מחשוב ארגוניות ושירותים מקוונים.

תוכנית Challenge Up! נועדה לסייע לסטארטאפים בתחום האינטרנט של הדברים להגיע לשוק מהר יותר בעזרת גישה למשאבים תאגידיים ופרויקטים משותפים בליווי מנטורינג וקשרים עסקיים רבי ערך. התוכנית מחברת בין משאבים וניסיון מיוזמות התמיכה בסטארטאפים של סיסקו, Intel Business Challenge Europe ו- hub:raumהמופעלת ע"י דויטשה טלקום.

מרסין הייקה, סגן נשיא באינטל ומנכ"ל אזור EMAR באינטל קפיטל: "תחרות Challenge Up! משכה אליה רעיונות וחדשנות יוצאי דופן, שמספקים מענה לצרכים אמיתיים של השוק. התוכנית מוכיחה, שהמערכת האקולוגית באירופה לסטארטאפים היא מקור להתפתחויות פורצות דרך במגזר האינטרנט של הדברים. שילוב המומחיות הקיימת בתעשייה עם רשת הקשרים של אינטל, סיסקו ודויטשה טלקום מספק לסטארטאפים של אירופה המתמחים ב'אינטרנט של הדברים' הזדמנויות ייחודיות לבחון ולתקף את הרעיונות שלהם".

מייק פלנאגאן, סגן נשיא ומנהל כללי של נתונים ואנליטיקה בסיסקו: "התוכנית הזו מעניקה לסיסקו הזדמנות לתמוך בסטארטאפים בתחילת דרכם ולעבוד עם יזמים מלאי מרץ. אנו נרגשים להיות חלק מהקהילה הזו ולתמוך ביזמים בסביבת חדשנות פתוחה".

אליאס דרקופולוס, סגן נשיא בכיר ל-B2B באירופה בדויטשה טלקום: "התרשמנו מאוד מאיכותם הגבוהה של הצוותים ומהרעיונות של הסטארטאפים וכעת אנו מצפים לעבוד איתם החל מספטמבר ב-hub:raum בברלין, המפגש הבא של הצוותים".

 
n-Join
 
 



 
 
Bookmark and Share