Telecom News - הסטארטאפ הישראלי MYT השלים פיתוח מסדת לניהול תיירות ומחפש משקיע

הסטארטאפ הישראלי MYT השלים פיתוח מסדת לניהול תיירות ומחפש משקיע

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי MYT השלים פיתוח מסדת לניהול תיירות ומחפש משקיע
הסטארטאפ הישראלי MYT השלים פיתוח פלטפורמה לניהול תיירות ומחפש משקיע
מאת: מערכת Telecom News 15.7.15, 13:25גיוס

הסטארטאפ  MYT- MANAGE YOUR TRIP השלים פיתוח פלטפורמת ALL IN ONE לניהול תיירות קבוצות ויוצא כעת לסבב גיוס B להמשך פיתוח אפליקציית הטיולים שלו.

הסטארטאפ ,MANAGE YOUR TRIP שפיתח פלטפורמה (מסדת) המציעה פתרון לכל ההיבטים הלוגיסטיים והשיווקיים בתחום תיירות הקבוצות, השלים סבב גיוס הון ראשון בסך 500 אלף דולרים מהקרן הצרפתית  MCPARTNERS לפיתוח של המודל הראשוני, שנמכר כבר למספר חברות, והודיע על סבב גיוס הון שני.

רפאל אמזלג, יזם משותף ומנכ"ל MYT: "נדרשים לנו 2 מיליון דולרים להעמקת פיתוח המוצר ושיווקו במערב אירופה ובארה"ב. החברה הוקמה לפני כ-3 שנים ע"י מומחים בתחום התיירות כדי לתת מענה לכל הצרכים השונים והמורכבים בתחום התיירות המאורגנת. זאת, בממשק אחד.

הממשק מבוסס CRM והוא מעין לב פועם, שמרכז כלי לניהול ותקצוב טיולים, מערכת לניהול קשרי לקוחות, פרסום ושיווק ובנוסף אפליקציות לניתור בזמן אמת אחר הנעשה בשטח בזמן הטיולים, מה שמאפשר לנהל משברים ולתת שירות טוב יותר. לכל גורם, ממשק משלו, שמחובר לאותו "לב", שיושב בענן ומאפשר לו לנהל את העסק בצורה רוחבית כאשר כל הגורמים המעורבים מסונכרנים.

המערכת נועדה לייעל תהליכים ולקצר את זמן העבודה תוך דגש על חווית המשתמש מה שיאפשר לחברות שתשתמשנה בפלטפורמה להגדיל את התפוקות ואת ההכנסות שלהן".

יש לציין, שמדובר במערכתB2B . עיקרה של המערכת להיות כלי העבודה של כל גורם מקצועי העובד בתעשיית התיירות המאורגנת (Incoming Tour operator, Tour Operator, סוכן נסיעות וספק מכל סוג). יחד עם זאת ניתן לשלוח בקליק אל כלל משתתפי הטיול את תיקי ההרשמה, פרטים אודות המסלול ולינק להורדת אפליקציה, שתעזור להם להתמצא במשך הטיול.

אם מדובר בחברה, שרוצה לארגן טיול קבוצתי, הממשק מציע לה אינטראקציה עם אנשי מפתח ונותני שירותים, דרכו ניתן לשלוח מיילים, לקיים שיחות צ'אט עם הספקי ולנהל מו"מ והכל בממשק אחד. בנוסף, מערכת ניהול הבק-אופיס, שמציע ,MYT הופכת את הטיפול החשבונאי למהיר וקל.

החברה פועלת לפי מודל.SAAS  מדובר במנוי חודשי מתחדש לפי משתמש, שמקנה כניסה למערכת. המודל הזה מטיב עם המשתמשים - אין  צורך באחזקה ותחזוקת שרת ובעדכון updates לתוכנה. הכל נעשה בענן ללא פעילות של המשתמש. למעשה, כדי להתחיל להשתמש במערכת כל שהמשתמש זקוק לו הוא חיבור אינטרנט".
MYT



 
 
Bookmark and Share