Telecom News - איגוד האינטרנט הישראלי בחר מנכ"ל חדש: עו"ד יורם הכהן

איגוד האינטרנט הישראלי בחר מנכ"ל חדש: עו"ד יורם הכהן

דף הבית >> מינויים >> איגוד האינטרנט הישראלי בחר מנכ"ל חדש: עו"ד יורם הכהן
בהליך מסתורי, ללא כל מכרז וללא פרסום ברבים, עו"ד יורם הכהן נבחר למנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי. חברים באיגוד דורשים לכנס בדחיפות אסיפה כללית מיוחדת על מנת לדון בתהליך מינוי המנכ"ל, שנעשה (לטענתם) בניגוד גמור לכללי המנהל התקין.
מאת: אבי וייס, 21.7.15, 22:30
עו"ד יורם הכהן

איגוד האינטרנט הישראלי ממשיך במסורת של "חבר מביא חבר", והחליט לבצע מהלך, שנעשה "במחשכים" כפי שחשפנו כאן, מהלך של בחירת מנכ"ל חדש במקום המנכ"לית שהתפטרה.

מי שנבחר בדרך שלא פורסמה (ולא הצלחתי לקבל שום תשובה מנשיא האיגוד לגבי המהלך הזה, למרות שפניתי פעמיים), הוא עו"ד יורם הכהן (בתמונה).

לעו"ד הכהן יש בהחלט את כל הכישורים לתפקיד, אולם הליך הבחירה, שנעשה במחשכים - תמוה. 

חברים באיגוד, שזועזעו מהתהליך הבחירה, החליטו לנקוט במהלך של כינוס אסיפה כללית מיוחדת כדי לנסות ולעצור את התהליך הזה. להערכתי, הסיכויים למהלך, שיעצור את התהליך הזה הם קלושים ביותר, כי כך עובד איגוד האינטרנט הישראלי, ולא מאתמול. במקביל, בוצעה פנייה לרשם העמותות ולגורמים נוספים, כי להתריע על אי תקינות המהלך הזה.


לפני כחודשיים סיימה את תפקידה מנכ"לית האיגוד, דינה באר, לאחר פרק זמן של שנתיים. על פי התלונה של חבר העמותה, רועי שלומי, בעקבות ההתפטרות פנו חברי ועד למועמד מקורב מטעמם, שהיה והינו חבר בוועדת התשתיות של האיגוד, תוך שהם מתעלמים (לדבריו) מכללי המנהל התקין של רשם העמותות, שקובעים כי עליהם לפעול למתן הזדמנות שווה לכל המתאימים לתפקיד להציג את עצמם.

כללי המנהל התקין אף מתייחסים לפעילות של עמותות כמו איגוד האינטרנט המספקות שירות חיוני לציבור, וקובעים, שהן חייבות להקפיד יותר על הכללים הללו. במכתב התלונה מציין שלומי כי פנה ליו"ר הוועד, אלון הסגל, בדרישה לפרסם, שהעמותה מחפשת מנכ"ל, אך הסגל התעלם מכל פניותיו בנושא. 

כך, ראשי איגוד האינטרנט הישראלי (שבקושי נשארו בו 200 חברים), ממשיכים לא לדאוג לציבור, ממשיכים להתנהג כמונופול דורסני בעניין הדומיינים, וממשיכים בשיטה של "חבר מביא חבר" ללא כל מכרז לתפקידים בשכר (נאה) באיגוד. 

כך, מצפצפים בלי מורא על הנחיות רשם העמותות בדבר ''קיום פעילות שקופה, שוויונית ומכרזים ראויים, ככל שהעמותה פועלת בתחום הציבורי'' כמפורט כאן. מדובר בנסיון נואש של ארגון, שמצייר את עצמו כגוף ציבורי לצרכי התחמקות ממס הכנסה, אך באותה הנשימה פועל בצורה לא שיוויונית, ללא שקיפות ובצורה המנוגדת לכל מנהל תקין, כפי שמנחים הגופים הרשמיים בישראל. כל זאת, רק כדי לדאוג להמשך השיטה של "ריקון הקופה הציבורית", על ידי קבוצה מצומצמת מאוד של אנשים שנשארו באיגוד, המופקד על אחד התחומים הכי רגישים של תשתיות האינטרנט הישראלי, בלי שקיבל איזו הסמכה חוקית לעסוק בנושאים הללו.

עדכון 22.7.15: יותר מיממה לאחר חשיפת המינוי השערורייתי הזה כאן באתר Telecom News, איגוד האינטרנט הישראלי נאלץ להודות בחשיפה ופרסם הודעה מצידו (כאן) על המינוי של עו"ד יורם הכהן למנכ"ל. 
הצילו!!



 
 
Bookmark and Share