Telecom News - מחקר: ציפיות צרכנים משירותי סלולר חדשים והשפעת האינטרנט של הדברים

מחקר: ציפיות צרכנים משירותי סלולר חדשים והשפעת האינטרנט של הדברים

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> מחקר: ציפיות צרכנים משירותי סלולר חדשים והשפעת האינטרנט של הדברים
מחקר: ציפיות צרכנים משירותי סלולר חדשים והשפעת האינטרנט של הדברים
מאת: מערכת Telecom News, 22.7.15, 15:51סמארטפונים
 
סקר בקרב כ-5,500 צרכני סלולר מזהה הזדמנויות חדשות עבור ספקי השירות ומספק המלצות למנועי צמיחה המבוססים על העדפות וציפיות צרכנים והמוכנות לשלם עבורם.
 
אלקטל-לוסנט, יצרנית של ציוד תקשורת ורשתות, פרסמה ממצאים ראשונים של מחקר מעמיק שביצעה, שחושף דרישה גוברת מצד צרכנים כלפי ספקי השירות, להציע שירותי קול ושיחות וידאו ברזולוציה גבוהה על גבי LTE ו-.WiFi  במחקר, שכלל 5,500 משתמשי סמארטפון בארה"ב, בריטניה, יפן וברזיל, זיהתה החברה גם כיצד טכנולוגיות חדשות כמו מחשוב לביש, בתים וכלי רכב חכמים והאינטרנט של הדברים, ישנו את הדרך, שבה צרכנים ישתמשו בשירותים ויתקשרו עם המכשירים הניידים שלהם בעתיד.
 
ספקי שירות סובלים משחיקה בהכנסות משיחות קוליות והודעות טקסט, לאור התחרות מול החברות הרבות המספקות אפליקציות לסמארטפונים. כדי לתת מענה למגמה זו ולאפשר לספקי שירות צמיחה עסקית עם הצעות חדשניות ומכניסות, זיהתה אלקטל לוסנט, יחד עם חברת המחקר Penn Schoen Berland, שירותים חדשים, שמשתמשי סמארטפונים מעוניינים בהם וכיצד הם מצפים לשלם עבורם. תובנות אלו יתפרסמו בסדרת דוחות שכותרתה: "5,504 צרכני סמארטפונים לא יכולים לטעות - 7 הזדמנויות שירות מובייל חדשות".
 
ב-7 הדו"חות, שהפיקה מהמחקר, חוקרת אלקטל-לוסנט את הגידול העתידי בדרישה לשיחות קוליות, שיחות וידאו, שליחת הודעות טקסט וחידושים בשירותי תקשורת עבור צרכנים ו"דברים" מקושרים, שכוללים מחשוב לביש ומכוניות חכמות. סדרת הדו"חות גם מציעה לארגונים דרכים חדשות לתקשר עם לקוחותיהם בעלי הסמארטפונים, כולל המלצות ברורות והתפלגות דמוגרפית. הדוחות יאפשרו לספקים לבדל את הצעותיהם ולתור אחר אפשרויות לתפירת שירותים למגזרים שונים של לקוחות, בתמורה להגדלת רווחיותם.
 
ממצאים עיקריים העולים מהמחקר:
  • יותר מ-30% מהנסקרים האמריקאים צופים, שהיכולת לחוות שיחות באיכות שמע גבוהה על גבי VoLTE תוביל אותם לנהל יותר שיחות ושיחות ארוכות יותר.
  • קרוב למחצית הנסקרים בארה"ב ובבריטניה ו-80% מהנסקרים בברזיל, צופים עלייה בשימוש שלהם בשיחות וידאו ב-5, השנים הקרובות.
  • יותר מ-60% ממשתמשי הסמארטפון בארה"ב, בריטניה וברזיל, מעוניינים להשתמש בשיחות וידאו בהתקשרות עם ארגונים גדולים.
  • 78-97% מכלל הנסקרים אמרו, שהם ישתמשו בשיחות על גבי WiFi, אם הספק יאפשר זאת. אספקת שירות באזורים עם כיסוי נמוך הוא המניע העסקי העיקרי בארה"ב, בריטניה וברזיל, בעוד חיסכון בדקות שיחה הוא המניע העיקרי ביפן.
קישור לקבלת סיכום תוצאות המחקר ולהורדת אינפוגרפיה – כאן. האינפוגרפיה עצמה - כאן.

הדו"ח התמציתי - כאן
 
אריק טל, מנכ"ל אלקטל-לוסנט ישראל: "בעלי סמארטפונים יודעים מה הם מחפשים היום בתחום היישומים והשירות. הדו"חות מסייעים לספקי שירותים לברור בין העיקר לתפל, לנצל הזדמנויות לבידול ולזהות יתרונות עסקיים אמתיים. באמצעות הניסיון שלנו ברשתות IP וגישה לאולטרה פס-רחב, אנו שמחים לאפשר ללקוחות שלנו תובנות המבוססות על נתונים מבוססי לקוח".


שירותי סלולר חדשים



 
 
Bookmark and Share