Telecom News - 20% מכל הקניות מהארץ באיביי מתבצעות בשעתיים במוצ"ש בין 21:00 ל-23:00

20% מכל הקניות מהארץ באיביי מתבצעות בשעתיים במוצ"ש בין 21:00 ל-23:00

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> 20% מכל הקניות מהארץ באיביי מתבצעות בשעתיים במוצ"ש בין 21:00 ל-23:00
20% מכל הקניות מהארץ באיביי (גם באתר האמריקאי וגם באתר הישראלי) מתבצעות בשעתיים במוצ"ש בין 21:00 ל-23:00
מאת: מערכת Telecom News, 22.7.15, 16:44סחר אלקטרוני
 
עיקר הפעילות של הצרכן הישראלי מתבצעת לא במהלך יום העבודה ולא במהלך הבוקר והצהריים, אלא דווקא במוצאי שבת בשעות הערב, כשהשבת נגמרה, הילדים כבר ישנים, והצרכן מתחיל לתכנן לו את השבוע הקרוב.
 
ועידת ישראל השלישית למסחר אלקטרוני eCommerce GO התקיימה הבוקר בת"א בהשתתפות למעלה מ-1,200 איש כולל מנכ"לים של חברות בתחום סחר אלקטרוני, שהתייחסו לשינויים שעובר התחום, לצרכים של הלקוח הישראלי ולהשפעת הטרנדים בשוק העולמי על השוק המקומי.
 
 אלון רז, מנכ"ל החטיבה העסקית Zap השוואת מחירים: "מודל הקניות המסורתי הולך ודועך, ואנו נמצאים כיום בעידן, שבו שוק המסחר האלקטרוני גדל שנה לאחר שנה. העסקים האלקטרוניים נכנסים כיום למקומות, שבהם קיימת חולשה של ספק אל מול צרכי לקוח, והם משדרגים אותם. כמו במקרה של רשת ההיסעים ,Uber שקראה תיגר על שוק המוניות, ויצרה מצב, שבו באמצעות הסלולר הלקוח יכול להזמין לעצמו מונית בלא צורך במזומן ובלא צורך בכרטיס אשראי. להגיד היום, שכל ספק צריך אתר מותאם סלולר זה כבר מיושן. היום צריך לתת ללקוח חווית משתמש ושקיפות. כך, שהלקוח ידע בכל רגע נתון את הסטטוס של המוצר שלו".
 
אפי דהן, מנכ"ל PayPal: "כ-82% מהישראלים, שרוכשים באינטרנט, מבצעים גם רכישות באתרים מחו"ל וההסבר לכך הוא, שככל שהצרכן בטוח יותר בקנייה כך הוא פתוח יותר לרכישות גם בחו"ל. יחד עם זאת, ברור, שהלקוח הישראלי מעדיף לקנות בישראל ולקבל שירות בעברית וזה פוטנציאל גדול עבור הסוחרים הישראלים. שמבחינתם האתגר הוא לספק ללקוחות שירות מהיר ויעיל, ולהציע מגוון רחב של מוצרים במחיר אטרקטיבי".
 
אלי לביא, מנכ"ל וואלה שופס: "האתגר המרכזי שלנו היה לזהות את החולשה של הספק הישראלי ולתת לו פתרונות. בישראל רק 26% מהספקים עובדים ברשת, ורבים מהספקים לא יודעים לעבוד מול הלקוחות, ומה שעשינו היה להיכנס לתהליך, שבו אנחנו נכנסנו בתווך בין הצרכן ללקוח. בעצם מה שעשינו היה להעביר את האחריות מהספק אל האתר.
 
מאז המחאה החברתית הצרכן השתנה. הוא רוצה לדפוק את המערכת, בצדק. כי המערכת דופקת אותו. הוא מנסה להוריד כל הזמן את המחיר, ומנקודת ראותו הוא צודק. המטרה שלנו היא לתת לו שקיפות, שבאה לידי ביטוי במחיר סופי וזול ללא צורך במשא ומתן".
 
אביב רפואה, מנכ"ל BUY2: "ממש היום רכשנו פלטפורמה, שנועדה לאפשר למעצבים לפתוח אתר שלהם און ליין. האתר כבר קיים והוא צפוי לקחת את השוק קדימה. אני מאמין, שמעבר חד יותר לקנייה און ליין ברשת תיטיב לא רק עם הצרכן אלא תתן גם דחיפה משמעותית לצמיחה במשק הישראלי".
 
אלעד גולדנברג, (בתמונה למטה), מנהל הפעילות העסקית של ebay: "כיום עיקר הפעילות של הצרכן מתבצעת לא במהלך יום העבודה, גם לא במהלך הבוקר והצהריים, אלא דווקא במוצאי שבת בשעות הערב, כשהשבת נגמרה. הילדים כבר ישנים, והצרכן מתחיל לתכנן לו את השבוע הקרוב. 20% מכל הקניות מישראל מתבצעות בשעתיים (!) בין במוצ"ש בין 21:00 ל23:00.

חוויית המשתמש עוד תתפתח ובעתיד הקרוב לקוח, שירצה בטלוויזיה חדשה במקום זו שהתקלקלה, יוכל לקבל אותה לא בתום 5 ימי עסקים, אלא בתוך שעה בלבד, שעה לפני משחק הכדורגל, שבו ירצה לצפות.
 
ראוי לציין את שיאנית הקניות: ישראלית, שקנתה 1,000 תכשיטים מחנות אחת בחו״ל ואת מוכר השנה: 110 משלוחי קוסמטיקה מישראל ללקוח אחד נאמן ברוסיה".
 
כנס המסחר האלקטרוני



 
 
Bookmark and Share