Telecom News - ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בחברת הוט מובייל

ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בחברת הוט מובייל

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בחברת הוט מובייל
ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בחברת הוט מובייל
מאת: מערכת Telecom News, 23.7.15, 10:44הכרזת סכסוך
 
הרקע לסכסוך: מבוי סתום במו"מ על ההסכם הקיבוצי.  ועד העובדים: "נזכיר לחברה, שעובדי הוט מובייל מאוחדים וחזקים ואין בכוונתם לוותר על מה שמגיע להם".
 
ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בחברת הוט מובייל בגין מבוי סתום במשא ומתן על הסדרת תנאי העובדים בהסכם קיבוצי.
 
ניסיונות ההידברות בין הצדדים בנוגע להסכם הקיבוצי נמשכים כבר כמה חודשים, אך עד כה ללא תוצאות. הנהלת החברה ממשיכה להציג עמדות קשיחות ובלתי מתפשרות תוך קידום מהלכים חד-צדדיים בחברה, שלהם השלכות על עתיד העובדים וגורלם.
 
נזכיר, שבהוט מובייל מועסקים כיום כ-350 עובדים, שהתארגנו בהסתדרות באפריל  2014 . באותה שנה ולאחר מאבק משפטי ממושך, בית הדין האזורי לעבודה בת"א קבע, שהחברה הפרה את הוראות חוק הסכמים קיבוציים כאשר ניסתה לסכל את ההתארגנות של עובדיה. כבוד השופטת נטע רות אף הורתה על תשלום פיצוי חסר תקדים בגובה מיליון ₪, שהוטל על הוט מובייל, בגין פעולותיה לפגיעה בחופש ההתארגנות.
 
יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות: "לאחר ניסיונות רבים לגשר על הפערים ולפתור את המחלוקות בדרך של הידברות, הנהלת הוט-מובייל ממשיכה להתבצר בעמדותיה ולהתנהל בחוסר תום לב. אי אפשר גם לגרור רגליים במשא ומתן וגם לערוך שינויים המשפיעים לרעה על עובדי החברה. ההנהלה לא הותירה בפני העובדים שום ברירה מלבד יציאה לצעדים ארגוניים וההסתדרות תמשיך להעניק לעובדים את כל הגיבוי הנדרש. אני קורא לחברה לגלות אחריות ולמנוע את העמקת המשבר".  
 
תומר מושקוביץ' ראש ועד העובדים: "עובדי הוט מובייל הם המנוע, שהופך את החברה לחברה צומחת גם בתנאי השוק הנוכחיים. רק לפני מספר חודשים נערכו בחברה חגיגות הלקוח המיליון, עם זאת נראה, שהנהלת החברה בוחרת להתעלם מעובדה זו ולהגיש לנו הצעות מעליבות. אי לכך, לא נותרה כל ברירה בידינו אלא לשוב ולהזכיר לחברה, שעובדי הוט מובייל מאוחדים וחזקים ואין בכוונתם לוותר על מה שמגיע להם".

תגובת חברת הוט: "קיבלנו בהפתעה את החלטת ההסתדרות להכריז על סכסוך העבודה. הנהלת החברה מנהלת דו שיח עם העובדים בתום לב מתוך רצון להגיע להסכם, אנו מחויבים לכל משא ומתן החי בכפיפה אחת עם המצב בשוק הסלולר".
הוט מובייל



 
 
Bookmark and Share