Telecom News - מונה עוזר חדש למנכ"ל משרד התקשורת: אבינועם רוזנבאום

מונה עוזר חדש למנכ"ל משרד התקשורת: אבינועם רוזנבאום

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מונה עוזר חדש למנכ"ל משרד התקשורת: אבינועם רוזנבאום
אבינועם רוזנבאום, (30), שהיה יד ימינו של שלמה פילבר (בעת ששימש ראש מטה הבחירות של הליכוד), התמנה לעוזר מנכ"ל משרד התקשורת. אבינועם, שהיה מפעילי "מחאת האוהלים" בקיץ 2011, בעל 2 תארים, הספיק למלא שורה של תפקידים, בעיקר בתחום ההסברה והדוברות.
מאת: אבי וייס, 23.7.15, 19:30שלמה רוזנבאום

ראשונים לדווח: משרד התקשורת ממשיך בשיטת החסמב"ה (חבורת סוד מוחלט בהחלט), ולא פרסם מילה וחצי מילה על מינויו של אבינועם רוזנבאום (בתמונה משמאל) לתפקיד עוזר מנכ"ל משרד התקשורת.

כעת יש למנכ"ל משרד התקשורת 2 עוזרים: עדי קאהן גונן, יועצת מקצועית בכירה, שהגיעה לתפקיד מתוך שורות משרד התקשורת, ואבינועם רוזנבאום, שהגיע עם שלמה פילבר המנכ"ל, כמינוי של "אמון אישי", אחרי שהיה העוזר האישי שלו בתפקידו הקודם: ראש מטה הבחירות של הליכוד. 

אבינועם רוזנבאום (כך לפי דף הלינקדאין שלו), הוא בעל תואר ראשון מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב ותואר שני מאוניברסיטת תל-אביב. לפני התפקיד של עוזר לשלמה פילבר הוא שימש כפעיל ומסביר מטעם תכנית ה-StandWithUs Fellowship (תכנית סטודנטיאלית למנהיגות בדיפלומטיה ציבורית), עוזר לדובר במשרד הבינוי ותפקידים ציבוריים נוספים. בין היתר, היה תקופה קצרה מפעילי "מחאת האוהלים" בתל-אביב בקיץ 2011.

בבחירות לאגודת הסטודנטים בבאר-שבע (לפני כ-5 שנים), בה היה פעיל, תיאר אבינועם רוזנבאום את עצמו כך: "שמי אבינועם רוזנבאום, בן 25, סטודנט לפוליטיקה וממשל ולימודי צבא וביטחון שנה ב'. במקור מירושלים. הייתי פעיל ומדריך בתנועת הצופים, למדתי במכינה הקדם צבאית "בית יתיר", שירתתי כלוחם ביחידת "אגוז" ויצאתי פעמיים לשליחות במחנות קיץ מטעם הסוכנות היהודית בארה"ב. כיום אני חבר ומתנדב בעמותת "באר שבע אוהבת חיות", משקם אסירים במסגרת מלגת "פעילי ציבור" של היחידה למעורבות חברתית באוניברסיטה וכן משמש כמדריך ליהדות בחטיבות ביניים בב"ש."  

אין ספק, שיש לאבינועם רוזנבאום ניסיון רב בפעילות ציבורית וגם בפעילות התנדבותית למען הקהילה והחברה בישראל, ונקווה שירתום את הניסיון המצוין הזה לטובת קידום שוק התקשורת בישראל, שתקוע אי שם בשנות ה-90 של המאה הקודמת, וייסייע לקדם אותו אל שנות המאה ה-21 בה אנו חיים.

משרד התקשורת זקוק לאנשים צעירים, פעילים, נמרצים, שמתנדבים לפעילויות לטובת הציבור, כמוהו. בהצלחה!!
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share