Telecom News - האם מרכזיית IP ה-Panasonic NS 500 מתאימה לעסקים קטנים?

האם מרכזיית IP ה-Panasonic NS 500 מתאימה לעסקים קטנים?

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> האם מרכזיית IP ה-Panasonic NS 500 מתאימה לעסקים קטנים?
האם מרכזיית IP ה- Panasonic NS 500 מתאימה לעסקים קטנים?
מאת: מיכאל פנחס, 24.7.15, 11:45מיכאל פנחס
 
עולם המרכזיות העסקיות נמצא בתזזית של מעבר לשירותים מנוהלים מרחוק, וירטואליים ובענן. איך לא מפסידים התפתחות זו ובוחרים במרכזיה מתאימה וחסכונית לעסק? האם מרכזיית פנסוניק דגם NS 500 היא המתאימה לעסקים קטנים?
 
הבעיה המרכזית, שניצבת בפני בעלי העסקים הקטנים עד הבינוניים, שאין להם מומחי תקשורת בתוך העסק: מה הפתרון התקשורת והטלפוניה הטוב ביותר והמתאים לעסק ולצרכיו? הפערים במחירים ענקיים ומגוון השירותים והפתרונות הוא רחב מאוד, החל במרכזיה פיזית המותקנת בעסק וכלה במרכזיות בענן.
 
מכאן, לפני שבוחרים בפתרון כלשהו, יש להתייעץ ולבצע ניתוח מלא של צרכי העסק, הערכת הצרכים העתידיים של העסק, התחשבות בהשקעה האפשרית בציוד הקצה ותיחור מקצועי בין ספקים. הצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים בכלל לצרכים של רשת מרכולים, חברת הייטק, או של משרד רואי חשבון.
 
אולם, לפני שרוכשים מרכזיית IP עסקית יש צורך לענות על השאלה: האם בכלל יש צורך במערכת כזו בעסק? התשובה לשאלה הזו לא תמיד פשוטה או ברורה לבעלי העסק.
 
מה מיוחד במרכזיית פנסוניק NS 500?
המוצרים של פנסוניק מיובאים לישראל ע"י יורוקום, ומסופקים ללקוחות ע"י מספר לא קטן של משווקים ואינטגרטורים.
 
המערכת של פנסוניק משלבת תקשורת IP על גבי רשתות מקומיות ו/או תשתית רחבת פס וכן קישור למערכות המחשוב בארגון עם תקשורת מסורתית ומאפשרת בכך יישום מגוון פתרונות תקשורת מתקדמים, תוך כדי התייעלות וחסכון כלכלי (כך לטענת פנסוניק). היכולת לשלב תקשורת מבוססת IP עם תקשורת מסורתית מאפשרת לעסקים לעבור לשימוש במערכת תקשורת IP מתקדמת, תוך כדי ניצול ושימוש בתשתיות וציוד קיים.  
 
מרכזיית פנסוניק KX-NS500 מספקת פתרון בסיסי לממשקים של 6 קווי חוץ אנלוגיים, 2 שלוחות דיגיטליות ו-16 שלוחות רגילות בתוך העסק. ניתן להגדיל את המרכזיה ע"י מארז הרחבה בשם  NS520הכולל ממשקים לחיבור של עוד 16 שלוחות רגילות. כ"כ, קיימים כרטיסי הרחבה לצרכים שונים, החל מהקלטות דרך יחידות חיבור לדלתות ושערים וכלה בהוספת שלוחות דיגיטליות, רגילות וקווי חוץ אנלוגיים.
 
הקיבולת המכסימלית של המרכזיה לשלוחות עם הרחבות היא: 32 טלפונים אנלוגיים ו-128 טלפונים דיגיטליים. למעשה, המרכזיה הזו היא מערכת מעבר בין העולם האנלוגי הישן לעולם ה-IP החדש. היא מספקת יכולת לעסקים לשמר את המערכות הישנות (האנלוגיות) והתשתיות האנלוגיות, תוך קבלת כל שירותי עולם ה-IP על אותן תשתיות. המערכת עוצבה כמערכת מודולרית. כך, שניתן להוסיף לה יכולות לפי צרכי העסק ותקציביו. המערכת נמכרת עם מגוון רחב של ציודי קצה, במיוחד טלפונים שולחניים במגוון רחב של דגמים ומחירים.
 
שורה תחתונה:
עסקים אמורים לבצע בחירה חכמה בפתרונות מרכזיות,IP  שיהיו אצלם בעסק. מומלץ לבצע ניתוח מקצועי של צרכי העסק ורק לאחר מכן לקבל החלטות מושכלות. 

מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, יולי 2015.
מחבר המדריך לחיסכון בהוצאות התקשורת ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים


מרכזיה

 



 
 
Bookmark and Share