Telecom News - ARM השלימה רכישת Sansa Security מישראל לאבטחת מכשירי קצה ניידים

ARM השלימה רכישת Sansa Security מישראל לאבטחת מכשירי קצה ניידים

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> ARM השלימה רכישת Sansa Security מישראל לאבטחת מכשירי קצה ניידים
ARM השלימה את רכישת Sansa Security הישראלית לאבטחת מכשירי קצה ניידים
מאת: מערכת Telecom News, 30.7.15, 10:41ARM מייק מולר

Sansa Security תציע תכונות אבטחה מבוססות חומרה ותוכנה ותשדרג את יכולות אבטחת מידע רגיש ותוכן על כל מכשיר מקושר.

ARM לפתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, מכריזה על רכישתה של Sansa Security הישראלית, ספקית חומרה לאבטחת IP ותוכנה למרכיבים מתקדמים של מערכות-על-גבי-שבב (SoC) המוטמעת במכשירי קצה של האינטרנט של הדברים (IoT) ומכשירים סלולריים. החברה מאפשרת כיום אבטחה ליותר מ-150 מיליון מכשירי קצה בשנה.

הטכנולוגיה של Sansa Security מוטמעת במגוון מכשירי קצה מקושרים ומערכות של ארגונים גדולים. רכישת Sansa Security מחזקת את פורטפוליו מוצרי האבטחה של ARM הכוללים את טכנולוגיית ARM TrustZone ומעבד ה-IP SecurCore. תנאי הרכישה לא פורסמו, אך היא מוערכת סביב 80 מיליון דולרים.

הטכנולוגיה של Sansa Security מקלה על יצרנים לבנות מוצרים מאובטחים באמצעות תת-מערכת חומרה המוסיפה בידוד של פעולות אבטחה ממעבד היישומים העיקרי. התהליך מגובה ע"י מרכיבי תוכנה הפועלים מתוך סביבת פעילות נסמכת כדי לבצע פעולות אבטחה רגישות.

הרכישה מתבססת על הטכנולוגיה המוטמעת של ARMTrustZone ויוצרת שכבת אבטחה נוספת נגד תוכנות זדוניות ונוזקות. זוהי גישה רוחבית למערכת ותומכת מלמטה בצורכי מעבד האבטחה והתוכנה. כך מתאפשרת הגנה על כל מכשיר קצה מקושר וניהול מידע רגיש ותוכן.

מייק מולר, (בתמונה), מנהל הטכנולוגיות הראשי של  :ARM "כל מכשיר קצה מקושר עלול להוות מטרה למתקפה ומייצר צורך להטמיע אבטחה בכל נקודת תקיפה פוטנציאלית. הגנה מפני האקרים מתבצעת בצורה היעילה ביותר כאשר היא באה בשכבות וזו הסיבה שאנו מרחיבים את יכולות טכנולוגיות האבטחה לתת מערכות חומרה ותוכנה. בדרך זו יתאפשר לשותפים שלנו להחכיר רישיון תוכנה לחליפת אבטחה כוללנית ומקיפה ממקור אחד".

קובי סלע, מנכ"ל Sansa Security: "הטכנולוגיה שלנו כבר נמצאת בשימוש להגנה על נתונים הנאגרים ומשודרים ממגוון מכשירי סלולר ומוצרי קצה של האינטרנט של הדברים. החיבור ל-ARM יאפשר לנו להגדיל את קנה המידה העסקי באמצעות סיוע לשותפים הטכנולוגיים הגלובליים של ARM להתמודד עם צורכי האבטחה הבוערים ביותר שלהם. יישור הפעילות שלנו לזו של מובילת IP עולמית מאפשר לנו לפתח את מוצרינו ויכולותינו לרמות חדשות".


אבטחת ניידים



 
 
Bookmark and Share