Telecom News - שת"פ בין Bitnet ל-ZOOZ הישראלית מאפשר לסוחרים לקבל ביטקוין בקלות

שת"פ בין Bitnet ל-ZOOZ הישראלית מאפשר לסוחרים לקבל ביטקוין בקלות

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> שת"פ בין Bitnet ל-ZOOZ הישראלית מאפשר לסוחרים לקבל ביטקוין בקלות
שת"פ בין Bitnet ל-ZOOZ הישראלית כדי לאפשר לסוחרים לקבל ביטקוין בקלות
מאת: מערכת Telecom News, 30.7.15, 12:54Bitnet

ZOOZ מספקת אופטימיזציה של מערכות תשלומים תוך מתן אפשרות לקבל תשלומים בנקודות מכירה ובפלטפורמות מקוונות כדי לאפשר לסוחרים למקסם את ביצוע התשלומים. Bitnet מספקת פלטפורמת מסחר אלקטרוני המאפשרת לסוחרים לקבל ביטקוין.

חברת עיבוד תשלומים בביטקוין Bitnet ופלטפורמת התשלומים הישראלית ZOOZ הודיעו אמש על שת"פ אסטרטגי כדי לאפשר לסוחרים לקבל ביטקוין כשיטת תשלום על הפלטפרומה של ZOOZ.

הפלטפורמה של הסטארטאפ הישראלי מספקת לסוחרים גמישות קישור למוסדות פיננסיים רבים, ארנקים e-wallets ושיטות תשלום חלופיות ולנווט באופן מושכל טרנזקציות בין המוסדות הפיננסיים, ניהול הונאות ושירותי צד ג' נוספים. הפלטפורמה מאפשרת לסוחרים למקסם ערך בכל ערוצי המכירה והמיקומים.

לקוחות ZOOZ יוכלו להוסיף במהירות ובקלות ביטקוין כאופציה לאתרים שלהם. Bitnet תאפשר ללקוחות ZOOZ לקבל תשלומים בביטקוין ללא חשיפה להונאות או לתנודות בשערו.

Nathan Jackson סגן נשיא אירופה ב-ZOOZ: "בחרנו ב-Bitnet כשותף עקב הפלטפורמה המתקדמת והאמינות של הצוות שלה בנוסף לדרישה של כמה מלקוחותינו החשובים לתשלומים בביטקוין".

Akif Khan מנהל מסחר בכיר ב-Bitnet: "השת"פ עם ZOOZ מאפשר לנו לעבוד עם אחת מהפלטפורמות התשלומים המתקדמות ביותר בשוק ואנו נרגשים לחבור לחברה זו הצומחת במהירות ולסייע לסוחרים להרוויח בכל הערוצים".

ZOOZ גייסה 100 עובדים לפני כחצי שנה.

ראיון עם המנכ"ל ומייסד שותף של ZOOZ אורן לוי  (בתמונה משמאל)  
על מימוש הרעיון של אופטימיזציה במערכות הסליקה, חסכון בעמלות סליקה ותשלומים בכל מטבע, כולל בביטקוין- כאן.אורן לוי
ZOOZ



 
 
Bookmark and Share