Telecom News - טבע: קודם אבטחת מערכות מידע בתקן המתקדם ISO27001 ואחר כך תרופות

טבע: קודם אבטחת מערכות מידע בתקן המתקדם ISO27001 ואחר כך תרופות

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> טבע: קודם אבטחת מערכות מידע בתקן המתקדם ISO27001 ואחר כך תרופות
טבע: קודם אבטחת מערכות מידע בתקן המתקדם ISO27001 ואחר כך תרופות
מאת: חיים חביב, 2.8.15, 16:20אבטחת מידע

חברת טבע הוסמכה לתקן האבטחה המתקדם בעולם -.ISO27001 הסמכת יחידת האבטחה הגלובלית של החברה, שאחראית על הגנת מערכות המידע שלה בשיטות אבטחה מתקדמות ביותר, היא הישג חשוב.

בעידן בו איומי הסייבר הופכים לסיכון גדול בתעשיית התרופות, מתחזק הצורך באספקת הגנה מרבית למערכות המידע בחברות. יחידת האבטחה הגלובלית של טבע אחראית על הגנת מערכות המידע של החברה באמצעי אבטחה מתקדמות ביותר.

יחידת האבטחה של טבע השקיעה מאמץ כדי לזכות בהסמכה רשמית לתקן ISO27001, הנחשב לתקן האבטחה המתקדם ביותר בעולם. תקן זה מכסה באופן מקיף את מכלול היבטי ניהול אבטחת מידע מונע-סיכונים, וממוקד באבטחת הנכסים העסקיים ובתהליכים העיקריים המהווים סיכון לחברה בהתחולל אירוע.

גיא הדרי, סמנכ"ל מערכות המידע בטבע (CIO): "קבלת התקן הגלובלי המתקדם היt בגדר הישג המעיד על ניהול נכון של פעילות אבטחת המידע בסטנדרטים בינלאומיים".

אילן עבדי, מנהל יחידת אבטחת המידע הגלובלית בחטיבת ה IT, ומהמובילים לקבלת ההסמכה לתקן ISO27001 המחמיר: "חברה בסדר גודל ובעלת מגוון פעילויות ותחומי עיסוק כמו טבע, זקוקה לשפה משותפת בתחום אבטחת מידע, ואין אף תקן טוב יותר מאשר תקן ISO27001.

בנוסף ליצירת שפה משותפת לניהול אבטחת מערכות המידע בחברה, ישנה גם משמעות של התייעלות ביטוחית בניהול הסיכונים בטבע כיום, כמו גם האופן בו אנו מיישמים את הסטנדרטים של אבטחת המידע אותם אנו דורשים ממרבית הספקים שלנו".
 
את קבלת ההסמכה לתקן ISO27001 הוביל מנהל תחום הפיקוח ביחידת אבטחת מערכות המידע, מרדכי סבו, יחד עם מנהל הפרויקט נועם דובב. קרוב ל 120 עובדים היו שותפים להצלחת תהליך ההסמכה המורכב.

טקס ההסמכה התקיים לאחרונה במשרדי החברה הראשיים, בהשתתפות גיא הדרי, ניר הלפרין מנכ"ל IQC, אלדד משולם ממשרד היועצים טיטאן, אילן עבדי וקובי מור מנהל הביטחון הגלובלי של החברה.

תמונה (מימין לשמאל): גיא הדרי, ניר הלפרין ומרדכי סבו

טבע



 
 
Bookmark and Share