Telecom News - 3 סטארטאפים מישראל העפילו לגמר תוכנית האקסלרטור של קספרסקי ב-MIT

3 סטארטאפים מישראל העפילו לגמר תוכנית האקסלרטור של קספרסקי ב-MIT

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 3 סטארטאפים מישראל העפילו לגמר תוכנית האקסלרטור של קספרסקי ב-MIT
3 סטארטאפים מישראל העפילו לגמר תוכנית האקסלרטור של קספרסקי ב-MIT
מאת: מערכת Telecom News, 2.8.15, 18:01נעם פרוימוביץ

לאירוע המסכם במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס התקבלו 3 צוותים מישראל מתוך 11 צוותים מהעולם, שהעפילו לגמר. הצוותים, שיזכו ב-3 המקומות הראשונים, ייהנו מפרסים בסך כולל של 80,000 דולרים ואפשרות להמשך תמיכה.
 
אם צריך הוכחה נוספת לעוצמתה של אומת הסטארטאפ והיותה של ישראל מעצמת סייבר, התקבלה הוכחה זו עם ההכרזה, שלשלב הגמר של תוכנית האקסלרטור של מעבדת קספרסקי, שיתקיים החודש באירוע מסכם במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) התקבלו 3 צוותים ישראלים מתוך 11 צוותים מכל רחבי העולם בסה"כ, שהעפילו לגמר. הסטארטאפים הישראלים שהעפילו לשלב הגמר הם:  Driveware,  Re-Sec ו-Security in Motion.

בתחילת השנה הכריזה מעבדת קספרסקי על Security Startup Challenge - יוזמה גלובלית חדשה, שנועדה לזהות ולטפח כישרונות חדשים בתעשיית אבטחת המידע. ה-Security Startup Challenge SSC היא תוכנית אקסלרטור, שפותחה והוטמעה ע"י Kaspersky Academy, בשותפות עם קרנות מובילות בתעשייה, Magrove Capital Partners ו-ABRT Venture Fund. לאורך כל התוכנית עד לסיומה זוכים היזמים בליווי והדרכה של מקצועני אבטחת סייבר, אנשי קרנות הון סיכון ויזמים מנוסים התורמים מהידע והניסיון שלהם בתחומים אלה.

בסוף מרץ התקיים בירושלים החלק הראשון של התוכנית, שבו הציגו יזמים ישראלים רעיונות בתחום אבטחת סייבר, כשבמקביל נערך שלב מיונים במספר מקומות בעולם. תוכנית האקסלרטור כללה עבודה מרחוק עם צוות מומחים תומך ו-2 סדנאות בלוקסמבורג. 20 צוותים מרחבי העולם עלו לשלב השני של התוכנית, וגם שם נרשמה נוכחות ישראלית מרשימה של 5 צוותים.

לפני מספר ימים הוכרזו שמותיהן של 11 החברות, שהעפילו לשלב הגמר. מלבד 3 צוותים ישראלים ישתתפו בגמר גם צוותים מארה"ב, רומניה, סינגפור, סלובקיה, רוסיה, נורבגיה וגרמניה. באירוע הסיום ב-MIT יציגו הצוותים את הטכנולוגיה שלהם מול פאנל של שופטים מבכירי תעשיית ההייטק, הסייבר וההון סיכון העולמית. הצוותים, שיזכו ב-3 המקומות הראשונים, ייהנו מפרסים בסך כולל של 80 אלף דולרים ואפשרות להמשך תמיכה לאחר התוכנית.

הסטארט-אפים הישראלים שהעפילו לשלב הסיום הם:

Re-Sec Technologies של אורן שניצר ודותן בר נוי. החברה הציגה פתרון למניעת כניסת והתפשטות איומי סייבר, בדגש על איומי
APT's ו- Zero-Day בארגון. בלב הפתרון פיתוח המנטרל איומים פוטנציאליים מבלי להסתמך על זיהוי מבוסס חתימות או התנהגות.
 
Cyber DriveWare של חגי ידידיה ויוליה סאקובה. החברה מפתחת את קו ההגנה האחרון בארגון מפני וירוסים  מתקדמים מסוג Firmware Virus בעלי יכולות השתלטות והסתרה ייחודיות, וכן מפני וירוסים ממוקדי הרס, שייעודם לפגוע ולהשמיד את כלל המידע הארגוני ואף את המחשבים עצמם.
 
Security in Motion של שרון פרבר ודרור שלו. החברה מפתחת פתרונות אבטחה למכוניות חכמות. הפתרון של Security in Motion מבוסס תוכנה והוא כולל סורק, אנטי וירוס ופיצ'רים נוספים, שנועדו להגן על הרכב החכם מפגיעת תוכנות זדוניות.
 
נעם פרוימוביץ, (בתמונה), מנכ"ל קספרסקי ישראל: "אני גאה ושמח מאוד מכך, שיותר משליש ממשתתפי אירוע הסיום של תוכנית ההאצה של מעבדת קספרסקי הם צוותים ישראלים. לאירוע הסיום ב-MIT תגענה קרנות הון סיכון מכל העולם, והמשמעות עבור היזמים היא חשיפה בינלאומית לרעיון שלהם. זו הזדמנות היכולה לשנות חיים. עוד בשלבים הראשונים קיוויתי והערכתי, שהיזמים הישראלים יגיעו רחוק, ועכשיו זכייה שלהם קרובה מתמיד".  
תחרות  קספרסקי



 
 
Bookmark and Share