Telecom News - יקי זנו מונה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת בבזק

יקי זנו מונה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת בבזק

דף הבית >> מינויים >> יקי זנו מונה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת בבזק
יקי זנו מונה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת בבזק
מאת: מערכת Telecom News, 2.8.15, 18:44יקי זנו בזק
עדכון בתחתית הכתבה.

חברת בזק הודיעה היום על מינויו של יקי זנו לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת, במקום יובל קינן, שהודיע על פרישתו לפני כשבועיים.

יקי זנו, בוגר מכללת בזק, הוא בעל תואר שני במנהל עסקים, ותואר ראשון בהנדסת מחשבים מהטכניון.

זנו שימש עד לאחרונה בתפקיד מנהל אגף תשתיות מחשוב של החברה ויצא לפסק זמן קצר לתפקיד ראש מנהל הטכנולוגיות בשירות בתי הסוהר. עתה הוא חוזר לבזק כראש חטיבת טכנולוגיות ורשת. את דרכו המקצועית בחברה החל יקי כטכנאי מרכזות דיגיטליות.

סטלה הנדלר, מנכ"ל בזק: "יקי הוא דוגמא מצויינת למנהל, שגדל בבזק, התקדם בה לאורך השנים, מכיר היטב את האנשים והמערכות ומסוגל להוביל את חטיבת הטכנולוגיות לאתגרים הרבים המצפים לה".

הנדלר הודתה גם לסמנכ"ל הפורש, יובל קינן, על חלקו המשמעותי בהצלחת החברה ועל תרומתו לתנופת העשייה בה.

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס

עדכון 9.7.18, 17:40: סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת בבזק, יקי זנו, הודיע למנכ"לית החברה, סטלה הנדלר, על פרישתו, זאת לאחר 3 שנים בתפקיד. הוא יישאר בתפקידו ככל שיידרש, ובמהלך זמן זה החברה תפעל לאיתור מחליף. הוא ימונה לסמנכ"ל חטיבת הטכנולוגיות והתפעול בבנק דיסקונט.יקי זנו

הנדלר: "יקי, שצמח בבזק, הוביל את החברה בתפקידו האחרון להישגים, תוך שהוא מפתח את יסודות הרשת החדשה עליה בזק תתבסס בשנים הקרובות. הוא פעל להרחבת ליבת תשתית התקשורת של החברה כך, שתתאים להעברת כמויות מידע אדירות ולשדרוג מערכות המידע. במקביל, הוא ניהל תהליכי חדשנות בכניסה לתחומי פעילות חדשים, והתאמתם לעידן המידע החדש המבוסס שירותי ענן. אני מודה לו על פעילותו ומאחלת לו הצלחה רבה בהמשך".

זנו: "אני מסיים 3 שנים מרתקות בהן הייתה לי הזכות להוביל חטיבה, שמורכבת מעובדים ברמה מקצועית בכל תחום עשייה, שממוקדים בהצלחת החברה. במהלך תקופה זאת הצלחנו להוביל שינויים במערכות המידע ולהסב את מערכות הליבה של הארגון ולהתאימן לצרכיה העתידיים, לפתח את רשת בזק ולהביאה למוכנות להשקת קצבים גבוהים ולפתח ולהטמיע מוצרים ושירותים חדשניים מתחומי ה-IoT וסייבר ענן. כל זאת, תחת שמירה על רציפות תפקודית גבוהה. חברת בזק, עובדיה ומנהליה היו ויישארו עבורי בית. אני מאחל לחברה הצלחה בכל אתגריה".



 
 
Bookmark and Share