Telecom News - הנרי חן ויינשטיין מונה למנכ"ל Cockpit - תכנית הסטארטאפים של אל על

הנרי חן ויינשטיין מונה למנכ"ל Cockpit - תכנית הסטארטאפים של אל על

דף הבית >> מינויים >> הנרי חן ויינשטיין מונה למנכ"ל Cockpit - תכנית הסטארטאפים של אל על
הנרי חן ויינשטיין מונה למנכ"ל Cockpit - תכנית הסטארטאפים של אל על
מאת: מערכת Telecom News, 3.8.15, 11:28הנרי חן ויינשטיין
 
מטרת תוכנית Cockpit היא לחשוף את אל על לטכנולוגיות החדישות ביותר בתחומי פעילותה, כשהיא מהווה שותפה אסטרטגית, תוך השקעת משאבים וידע בפיתוח הטכנולוגיות. אל על היא מחברות התעופה הראשונות בעולם ליישם תכנית מקיפה לתמיכה בסטארטאפים.
 
הנרי חן ויינשטיין, (28), מונה למנכ"ל Cockpit, תכנית הסטארטאפים של אל על. במסגרת התפקיד הוא יוביל את פעילות הפיתוח העסקי של Cockpit, יחזק ויפתח את קשריה של אל על עם שותפותיה בתכנית ויעסוק בליווי הסטארטאפים.
 
הנרי חן ויינשטיין מגיע עם ניסיון בהייטק הכולל פיתוח והובלת תכניות לקידום יזמים. בין היתר, ייסד פלטפורמות ליזמות כגון Hello Tomorrow Israel, TLV StartUp Challenge וכן האקסלרטור Vertical Engine. בתפקידו האחרון שימש כיועץ במרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב בתחום יזמות ואינקובציה.
 
הנרי חן ויינשטיין הוא בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) מאוניברסיטת תל אביב.
 
הנרי חן ויינשטיין: "אנו ב-Cockpit מכירים את ההזדמנויות והניואנסים של תעשיית התעופה והתיירות. כך, שהיזמים יכולים להתמקד בצמיחה ומסחור של המוצר והחברה שלהם. יחד נקדם טכנולוגיות פורצות דרך בתעשייה".
 
תכנית Cockpit
מטרת תוכנית Cockpit, שהושקה בתחילת מאי 2015, היא לחשוף את אל על לטכנולוגיות החדישות ביותר בתחומי פעילותה, כשהיא מהווה שותפה אסטרטגית, תוך השקעת משאבים וידע בפיתוח הטכנולוגיות. אל על היא מחברות התעופה הראשונות בעולם ליישם תכנית מקיפה לתמיכה בסטארטאפים.
 
מינויו של ויינשטיין הוכרז השבוע במסגרת כנס סטארטאפים ראשון, שקיימה Cockpit, בשיתוף Microsoft Ventures, בו השתתפו מעל ל-100 יזמים בתחומי תעופה ותיירות. היזמים נחשפו לשיתוף הפעולה של תכנית החדשנות של אל על ו-Microsoft Ventures.
 
Cockpit צפויה לצרף כ-10 סטארטאפים בשלבים שונים, ואף להשקיע בחברות עצמן. עד כה כבר הצטרפו לפרויקט 2 סטארטאפים: Shopnfly ו-BidFlyer.
 
לכל סטארטאפ, שמתקבל לתכנית, מתאפשרת גישה וממשקים למערכות אל על לצורכי פיתוח ואינטגרציה (Beta Site). כמו כן, אל על תעניק מימון ראשוני, ליווי ויעוץ בתחומים עסקיים שונים, לרבות בתחום  מסחרי, טכנולוגי, משפטי והחברות תיהנננה מהאפשרות, שאל על תהיה לקוח משמעותי ראשון של הסטארטאפ. התוכנית מיועדת לחברות בשלבים שונים החל משלב מוקדם של אב-טיפוס ועד לחברות בשלב צמיחה.
 
במסגרת שיתוף הפעולה של Cocpit עם האקסלרטור של מיקרוסופט, יקבלו מיזמים שייבחרו תמיכה וליווי בעולם התעופה והתיירות וכן הדרכות בתחומים טכנולוגיים ועסקיים.

תכנית סטארטאפים של אל על



 
 
Bookmark and Share