Telecom News - התעוררות בשוק הפריפייד: פלאפון השיקה תוכנית פריפייד חדשה לגלישה בלבד

התעוררות בשוק הפריפייד: פלאפון השיקה תוכנית פריפייד חדשה לגלישה בלבד

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> התעוררות בשוק הפריפייד: פלאפון השיקה תוכנית פריפייד חדשה לגלישה בלבד
התעוררות בשוק הפריפייד: פלאפון השיקה תוכנית פריפייד חדשה לגלישה בלבד
מאת: מערכת Telecom News, 3.8.15, 14:19אסף עופר

החברה מדווחת על גידול של מאות אחוזים במכירות כרטיסי הפריפייד. תוך רבעון נמכרו בחברה עשרות אלפי כרטיסי פריפייד אנלימיטד וחל גידול של כ-10,000 מנויים חדשים.
 
פלאפון השיקה תוכניות פריפייד חדשות לגלישה בלבד החל מ-39 ש"ח לחודש. בשיטת הפריפייד, הלקוח רוכש כרטיס משולם מראש עם כמות דקות, סמסים וגלישה ידועה מראש ולמשך תקופה ידועה מראש (לרוב חודש), ללא קבלת חשבונית חודשית בסוף החודש. הלקוח יכול לדבר, לגלוש ולסמס כאוות נפשו, כאשר בסיום תוקף הכרטיס התוכנית תסתיים.

ההתקשרות באמצעות כרטיסי פריפייד מתאימה להורים המעוניינים להגביל את ילדיהם בהוצאות הסלולר, לתיירים, לעובדים זרים או ללקוחות, שאינם מעוניינים לחתום על חוזה ולהזדהות בפרטיהם האישיים מול החברות, והיא הדרך היחידה ללקוחות, שאינם מחזיקים בכרטיס אשראי או חשבון בנק להחזיק בקו סלולרי.

התוכניות החדשות כוללות:
 3 ג'יגה גלישה ב-39 ₪ לחודש.
8 ג'יגה גלישה ב-70 ₪  לחודש.
 
מנתוני פלאפון עולה, שברבעון האחרון חלה עלייה של כ-150% בנפח הגלישה בקרב לקוחות הפריפייד בחברה. כמו כן ניתן לזהות, ש-30% מסך הגלישה של מנויי הפריפייד אצלה הוא צפיה בתכני וידאו ביוטיוב ושימוש בווטסאפ, כאשר בסקייפ ניתן לראות שימוש כפול משל שאר האוכלוסייה.

אסף עופר, (בתמונה), המשנה למנכ"ל פלאפון: "מאז השקת כרטיסי הפריפייד החדשים בסוף אפריל, חל גידול של מאות אחוזים בקטגורית הפריפייד. מכרנו מאז עשרות אלפי כרטיסי פריפייד, כאשר הקצב גדל מדי יום, וחל גידול של כ-10,000 מנויים חדשים וניודים, בהשוואה לרבעון קודם. ראינו, שיותר ויותר מנוי פריפייד, שהיו בעבר באופן מסורתי עם מכשירי GSM, בוחרים לעבור לסמארטפונים מתקדמים בדור 3 ודור 4, שמאפשרים להם להמשיך ולהיות בקשר עם משפחותיהם בחו"ל באמצעות הסקייפ או הוואטסאפ, בשילוב מחירים הדומים למחירי הפוסט-פייד. בעקבות המהלך הצטרפו למערך המכירות שלנו מאות חנויות לשיווק כרטיסי הפריפייד, כשהדגש בפניה הוא למגזר הערבי, לתיירות נכנסת וכן לעובדים זרים".

גלישה
 
 



 
 
Bookmark and Share