Telecom News - NeedIt-אפליקציה להזמנת משלוח דחוף כדי שמישהו יביא אותו בכל עת ומקום

NeedIt-אפליקציה להזמנת משלוח דחוף כדי שמישהו יביא אותו בכל עת ומקום

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצרכנות >> NeedIt-אפליקציה להזמנת משלוח דחוף כדי שמישהו יביא אותו בכל עת ומקום
מאת: מערכת Telecom News
03/08/15,  15:45
מטרת / הייעוד של התוכנה: חברת סטארטאפ ישראלית מאפשרת לכל אחד להרוויח כסף על הדרך. ה-Uber של המשלוחים. האפליקציה הושקה השבוע ב-48 מדינות בגרסה האנגלית ובישראל בגרסה העברית.

חברתAppGate Mobile , מייסד האפליקציה ישראל טויטו ועוד מספר משקיעים פרטיים, השקיעו באפליקציה כ-100,000 דולרים. בהמשך מתוכננים שלל פיצ'רים, שיוסיפו חוויה ונוחות למשתמש.
.
שם התוכנה: לאנדרואיד: NeedIt - Anytime Anywhere, לאייפון: NeedIt - Anytime Anywhere, Deliveries by GPS Location on the way
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, איפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: כמה פעמים אתם מגיעים הביתה ואחרי שהתיישבתם לנוח עם המשפחה או החברים אתם מגלים ששכחתם לקנות משהו בדרך (כיבוד , משקאות קלים, סיגריות, טיטולים, מטרנה ועוד...)?

כמה פעמים פשוט אין לכם זמן, חשק או אפילו איך להתנייד ואתם אומרים "הייתי מוכן לשלם למי שיביא את זה עד אליי"?

מה אמור לעשות אדם מבוגר, שצריך לקנות את התרופות שלו וקשה לו להגיע לבית המרקחת?

מה תעשה אמא עם תינוק כשתגלה שחסר לה מטרנה ,מוצץ , טיטולים או אפילו אקמולי ובעלה לא נמצא בבית ?

האפליקציה בחינם NeedIt מספקת פתרון קל ויעיל עבור המצבים הללו ולעוד הרבה אחרים. NeedIt היא פלטפורמת מסחר חברתית ראשונה מסוגה בעולם ההופכת את החיים לקלים יותר ע"י ריכוז כל הצרכים של כל המשתמשים במקום אחד וחשיפתם לכל שליח פוטנציאלי בזמן אמת ובאזור הרלוונטי שלו.

כאן אין צורך לקרוא לבעל לחזור מהעבודה כי חסר מטרנה או טיטולים לתינוק, אין צורך לצאת באמצע הלילה או באמצע יום עבודה עמוס כדי להביא דברים קטנים שצריך בדחיפות.

NeedIt מהווה פתרון לבעיות היומיומיות בצורה חכמה ושימושית עבור אלה הצריכים דברים דחופים ונותנת פתרון  למי שרוצה להרוויח כסף על הדרך בדרכו הביתה.

מבצעים הזמנה ב-NeedIt ומישהו יביא  אותה בכל עת ולכל מקום שתרצה.

ישראל טויטו: "השקענו המון מחשבה כדי שהתהליך יהיה פשוט ומהיר, מורידים את האפליקציה, רושמים מה הוא המוצר או השירות הנדרש ובוחרים מתוך רשימה את השליח הפוטנציאלי עם הדירוג הגבוה, שיעשה עבורך את המשלוח או השירות.

לאחר אישור העבודה ניתן לראות את מיקום השליח על גבי המפה בכל רגע ורגע עד שהוא מגיע ליעד. בנוסף ניתן לדבר עם השליח בצ'ט חינם כדי לעדכן ולהתעדכן אם יש שינויים (למקרה ששוב שכחתם משהו ו/או אתם צריכים משהו נוסף)".

מסך NeedIt
 
 
מסך NeedIt



 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share