Telecom News - נבות וולק מונה למנהל מיקרוסופט ונצ'רס בישראל

נבות וולק מונה למנהל מיקרוסופט ונצ'רס בישראל

דף הבית >> מינויים >> נבות וולק מונה למנהל מיקרוסופט ונצ'רס בישראל
נבות וולק מונה למנהל מיקרוסופט ונצ'רס בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 5.8.15, 13:30נבות וולק
 
נבות וולק מונה למנהל מיקרוסופט ונצ'רס בישראל ויוביל את תוכנית האקסלטור החל מהמחזור הקרוב. הוא מחליף בתפקיד את חנן לביא, ממקימי האקסלטור של מיקרוסופט בארץ, שהיה האקסלרטור הראשון, שהוקם ע"י החברה העולמית. לביא סיים 3 שנים כמנהל מיקרוסופט ונצ'רס בארץ ועבר לנהל את האקסלטור של החברה בסיאטל (ארה"ב).
 
נבות, (36), הוא בוגר מדעי המחשב ומערכות מידע במכללת עמק יזרעאל.
 
לנבות וולק ניסיון של למעלה מ-15 שנה כיזם וכמנהל בחברות סטארטאפ. לפני שהצטרף למיקרוסופט הקים וניהל את חברת CrossReader, שפיתחה מנוע המלצות תוכן חדשני, והיה בצוות המייסדים והמנהלים של חברת SmartContent, סטארטאפ, שפיתח את הטכנולוגיה הראשונה לדחיפת תוכן למכשירים סלולריים. עם רכישתה של החברה ע"י Emblaze התמנה וולק למנהל חטיבת SmartContent בחברה. עוד שימש וולק כיזם, מנהל ויועץ במספר חברות סטארטאפ וביניהן: IMP Computer, Jacada..
 
בימים אלה נפתחה ההרשמה למחזור השביעי של האקסלרטור. המחזור הקרוב יהיה פתוח לחברות מתחומי טכנולוגיה רבים ולא יתמקד בתחום תעשיה ספציפי. עם זאת, מספר חברות גלובליות ומקומיות הצטרפו כשותפות ערך מוסף למחזור, כדי לאפשר לסטארטאפים גישה להזדמנויות עסקיות נוספות כחלק מהתכנית. בין החברות: BD ופייזר בתחום הבריאות והמדיקל, בנק הפועלים ופועלים הייטק בפינטק, Cockpit  מבית אל-על בתחום התעופה והתיירות, מלאנוקס טכנולוגיות בתחום מוצרי תקשורת מהירה בתוכנה/חומרה למרכזי מיחשוב ואיחסון, ו-hub:raum, החממה של דויטשה טלקום במוצרים ושירותים לתחום הטלקום.
 
חברות הסטארטאפ המתמחות בתחומים הללו, שתיבחרנה למחזור הבא, תזכנה למנטורינג מהחברות השותפות, תוכלנה לקבל Convertible notes בהיקף של עד 50,000$. בנוסף, החברות תוכלנה לקבלConvertible note  נוסף בסך 50,0000$ נוספים מקבוצת משקיעים בינלאומית ומאות אלפי דולרים לניצול בשרותי ענן של מיקרוסופט, למשך 3 שנים.
           
זר של שושנים
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share