Telecom News - מע' של CALLUP מישראל לניהול מרחוק של כרטיסי SIM תותקן בדר' אמריקה

מע' של CALLUP מישראל לניהול מרחוק של כרטיסי SIM תותקן בדר' אמריקה

דף הבית >> חידושים הכרזות >> מע' של CALLUP מישראל לניהול מרחוק של כרטיסי SIM תותקן בדר' אמריקה
מערכת ישראלית מתוצרת CALLUP לניהול מרחוק של כרטיסי SIM תותקן בדרום אמריקה
מאת: מערכת Telecom News, 6.8.15, 07:30אלון רוט

המערכת SIM OTA קובעת על איזה מפעילים סלולריים יתביית הטלפון של המנוי במצב נדידה ולפי איזה סדר עדיפויות בהתאם להסכמים בין החברות, מאתרת את מיקומו הגיאוגרפי של כרטיס ה-SIM ומשגרת SMS למנוי על התחברותו למפעיל סלולרי מסוים במצב נדידה.

חברת תקשורת סלולרית בדרום אמריקה החליטה להתקין מערכת מתוצרת CALLUP מראש העין לניהול מרחוק של קבצים ויישומונים (applets) על גבי כרטיסי SIM. המערכת, ששמה SIM OTA, תחליף מערכת קיימת.

המערכת של CALLUP תנהל מרחוק את מחזור החיים של כרטיסי ה-SIM החל מהפעלתם ע"י משתמש חדש, דרך שדרוגים ועדכוני נדידה וכלה בביטול הכרטיס והחלפתו. הניהול מתבצע באמצעות ממשק משתמש ידידותי, שאינו תלוי בספק SIM כלשהו.

מערכת SIM OTA כוללת תכונות ויכולות שונות כגון היכולת לקבוע על איזה מפעילים סלולריים יתביית הטלפון של המנוי כשהוא במצב נדידה (roaming) ולפי איזה סדר עדיפויות בהתאם להסכמים בין החברות (Steering of Roaming). תכונות נוספות הכלולות במערכת מאפשרות לאתר את מיקומו הגיאוגרפי של כרטיס ה-SIM, לשגר למנוי הודעת SMS על התחברותו למפעיל סלולרי מסוים בעת היותו במצב נדידה ועוד.

מערכCallupת SIM OTA שלCALLUP  היא יעילה וחסכונית וכוללת מרכז שירות מובנה למסרים קצרים (SMSC) לניהול ההגדרות של SIM OTA ואת מוצר ניהול ההתקנים של CALLUP בשם DM. המערכת תומכת בדור שני, שלישי ורביעי, כולל SIM אוניברסלי (USIM) דרך האינטרנט.  
 
SIM OTA כוללת מערכת חכמה לניהול קמפיין המאפשרת עדכון מרחוק של פרמטרים על כל כרטיסי ה-SIM של חברת הסלולר. המערכת חוזרת באופן אוטומטי על תהליך העדכון בכל כרטיסי ה- ,SIM שלא יכלו לקבל את העדכון המקורי בשל סיבות שונות, כגון מכשירים כבויים, או מנויים, שהיו בנדידה.
 
באמצעות SIM OTA יכולות חברות תקשורת סלולרית ליצור רשימות תפוצה דינמיות המבוססות על קריטריונים שונים, כגון סוגי קבצים ותוכנם. רשימות התפוצה מאפשרות לחברות הסלולר לעדכן קבוצות ספציפיות של כרטיסים עפ"י פרמטרים המוגדרים מראש. בנוסף, הגרסה החדשה מאפשרת ניהול מקוון של כרטיס בודד.
  
אלון רוט, (בתמונה), מנכ"ל CALLUP: "החברה הדרום אמריקנית בחרה ב-SIM OTA הן עקב האיכות הגבוהה והיכולות המצוינות שלה והן עקב המוניטין של CALLUP והתמחור האטרקטיבי שלה.

בחודשים האחרונים נבחרה SIM OTA ע"י מפעילים סלולריים באירופה ובישראל. מוצרי CALLUP צברו מוניטין רב בתחומי החדשנות והאיכות ועסקה זו ממחישה את עוצמתה הגוברת של CALLUP".
 
 נדידה



 
 
Bookmark and Share