Telecom News - הסטארטאפ הישראלי iChoozU עלה לגמר בתחרות Top 100 Asia

הסטארטאפ הישראלי iChoozU עלה לגמר בתחרות Top 100 Asia

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ הישראלי iChoozU עלה לגמר בתחרות Top 100 Asia
הסטארטאפ הישראלי iChoozU עלה לגמר בתחרות Top 100 Asia
מאת: מערכת Telecom News, 6.8.15, 20:50מסך האפליקציה של iChoozU
 
ראשונים לדווח: בעולם של דרישות לתקשורת מהירה ויעילה, אפליקציית Tik Tak Talk, מספקת פתרונות חדשניים, שטרם נראו בעולם הסלולר. היא עובדת ב- 4G/LTE ו-3G ומאפשרת קבלת מצב זמינות הטלפון שכנגד בזמן אמת.
 
האפליקציה החדשנית והמוגנת בפטנט עולמי, Tik Tak Talk של הסטארטאפ iChoozU (שנחשף לראשונה באתר זה - כאן), מציגה חדשנות במיטבה, ועולה לשלב הגמר בתחרות היוקרתית של Red Herring המתקיימת השנה בספטמבר בפיליפינים, שם יתחרו 100 האפליקציות הטובות באסיה.
 
בעולם של דרישות לתקשורת מהירה ויעילה, אפליקציית Tik Tak Talk, מספקת פתרונות חדשניים, שטרם נראו בעולם הסלולר. היא נותנת דיווח מיידי תוך שניות למתקשר לגבי הסטטוס של האדם לפני שהתקשר אליו, האם האדם זמין לשיחה, או לא זמין מסיבות שונות: תפוס, מחוץ לאזור קליטה, נמצא במצב נא לא להפריע, טלפון כבוי או שפשוט נגמרה לו הסוללה.
 
ע"י מניעת החיוגים החוזרים של שיחות, שאינן יוצאות לפועל, סוד גלוי הוא למפעילים הסלולריים, שבסביבות 30% מהשיחות אינן יוצאות לפועל, יוצרות עומס מיותר על הרשת הסלולרית ותופסות ערוץ באנטנה הסמוכה ,דבר היוצר צורך בהגדלת המשאבים של המפעיל הסלולרי ע"י הוספת אנטנות ועלויות תפעוליות.
 
אפליקציית Tik Tak Talk, שזכתה לתגובות נלהבות מצד מפעילים סלולריים ויצרני טלפונים במזרח בתערוכת הסלולר השנה בשנגחאי, חוסכת כסף רב ומייצרת הכנסות ע"י הגדלת מספר השיחות המתקיימות למפעיל הסלולרי ובאותה שעה משדרגת את חווית משתמש הקצה, נותנת לו אפשרות חכמה ומהירה להתקשרות, מודיעה לו באופן מיידי על הסטטוס וזמינות של הצד שכנגד, לבקשתו מודיעה מתי הצד השני התפנה לשיחה וחוסכת זמן מיותר בהמתנה ובצורך לחיוגים חוזרים ונשנים.
 
מערכת שקופה ועצמאית מבחינה טכנולוגית, שאינה מצריכה כל שיתוף פעולה טכנולוגי עם המפעיל הסלולרי, עובדת בכל 4G/LTE ו-3G, ועובדת בין מפעילים סלולריים שונים. האפליקציה החדשנית מאפשרת קבלת מצב זמינות הטלפון שכנגד בזמן אמת.
 
שמואל אוקון, (בתמונה), שמואל אוקוןמנכ"ל החברה ובעל הפטנט: "אפליקציית Tik Tak Talk יוצרת חווית משתמש חדשה בטלפון הנייד, ללא כל צורך בהתקנה כלשהיא על תשתיות המפעיל הסלולרי. היא עונה על צורך ברור של המפעילים סלולריים ומשתמשי הקצה כאחד.
 
מפעיל סלולרי מקזחסטן הגיע לביתן של החברה, בתוך ביתן מכון היצוא הישראלי, בשנגחאי כשהוא נלהב ביותר לגבי הפתרון אותו אנו מציעים למפעילים סלולריים וביקש לשמש כפיילוט של האפליקציה, כמוהו רבים נוספים, דבר שיאפשר לנו לבנות במהירות מאסה קריטית של משתמשים באפליקציה.

האפליקציה תעלה בקרוב לחנות גוגל ולחנות אפל. החברה עמדה ביעדים, ששמה לעצמה, ונמצאת בתהליך גיוס הון נוסף להמשך פעילות".
 

iChoozU



 
 
Bookmark and Share