Telecom News - PickUpp - פתרון סלולרי חינמי ישראלי לחיי לילה והיכרויות ברשת מקומית

PickUpp - פתרון סלולרי חינמי ישראלי לחיי לילה והיכרויות ברשת מקומית

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> PickUpp - פתרון סלולרי חינמי ישראלי לחיי לילה והיכרויות ברשת מקומית
PickUpp - פתרון סלולרי חינמי ישראלי לחיי לילה והיכרויות ברשת מקומית
מאת: מערכת Telecom News, 8.8.15, 17:45מסך PickUpp
 
ראשונים לדווח: מיזם PickUpp מספק נתב בלוטוס' לבעלי ברים ומקומות בילוי ליצירת רשת מקומית זמנית וסגורה בין כל בעלי הסמארטפונים במקום, לשירות דיסקרטי ללא צורך בהתחברות או הרשמה. האפליקציה לאנדרואיד ולאייפון לביילנים היא בחינם.
 
PickUpp הוא שירות רב תכליתי לחיי הלילה המורכב משירות הכרויות, מבצעי מכירות, יחסי ציבור, פרסום ושיווק. צוות היזמים העומד מאחוריו:
 
אלמוג ורצברג - מנכ״ל (Founder),
ניב פלג - סמנכ״ל כספים (Founder),
אורי אפרתי - מנהל מוצר ופיתוח (Co-Founder),
רן יונגר - מנהל שיווק,
צח קלו - מפתח ואחראי פיתוח אפליקטיבי.
 
השירות ניתן לברים נבחרים ועובד באופן אקסקלוסיבי לחלוטין (כל בר עובד באופן עצמאי ומנותק מהאחרים).
 
ליבת השירות היא ההיכרויות: באופן דיסקרטי וללא חשיפת פרטים, יוכל המשתמש להכיר את הסובבים אותו באופן יעיל, נוח ואמין.
 
תכונת מבצעי המכירות תציע למשתמשי PickUpp מבצעים בתוך הבר ומחוצה לו (פרסומות חכמות).
 
תכונה זו מקשרת בין הבר לבין הלקוחות ומציעה מערכת מבצעים חכמה המתעדכנת באופן דינאמי ובזמן אמת בכל שינוי, שבו ירצה המנהל ומאפשרת לבעל הבר אף ליצור קשר מול הלקוחות. כל זאת, באמצעות ניהול מתקדם, שיאפשר למנהל לקבל נתונים סטטיסטיים על כל היבט באפליקציה ולתקשר עם הלקוחות.
 
האפליקציה משמשת מוקד ידע למבלים ומכילה לוח מודעות בו יפורסמו פרטים על האירועים הקרבים, רשימת ברים עם אפשרויות הגעה, טלפונים ועוד, על מנת להקל על המבלים וליצור את הבילוי האולטימטיבי.
 
הצורך:
תרבות הבילוי בישראל ובעולם תופסת תאוצה, אנשים אוהבים לצאת, להכיר, לשתות, לבלות ולהירגע . בישראל קיימים מעל ל-3,000 אתרי בילוי לחיי הלילה (ברים, פאבים, מועדונים וכד׳). ברים ואתרי בילוי נפתחים מידי יום ביומו. עם זאת, הקושי להכיר ולהתחבר רק הולך וגדל ואנשים מתקשים להכיר, ליזום, ולגשת לזה/זו שמולם, גם אם בפועל שני הצדדים מעוניינים בכך.
 
הפתרון של PickUpp  נוצר כדי להגיע לאותם המקומות ולתת לאותם המבלים את ההזדמנות להכיר, בצורה נוחה, קלה, חדשנית ואקסקלוסיבית, ועם חשיפה מינימלית של פרטים (תמונה ושם פרטי בלבד).

בנוסף,הפתרון של  PickUpp מציע ערוץ תקשורת נוח לעדכונים ומבצעי מכירות בין הבר לבין לקוחותיו דרך הסמארטפון. בעידן, שבו הסמארטפונים הולכים ותופסים חלק משמעותי יותר בחיינו, הרי זה טבעי, שנוכל לקשר בין מקום הבילוי ובין המבלים באמצעותם. עם זאת, כיום אין שירות הנותן ערוץ תקשורת מהיר בין הבר ללקוחות באמצעות הטלפון.
 
באמצעות PickUpp, יוכל בעל הבר לעדכן את הלקוחות הנוכחים בכל מבצע או שינוי המתרחש אצלו ברגע האמת ובלחיצת כפתור.
 
בנוסף, יוכלו המשתמשים לקבל פרסומות ומבצעי מכירות מסביב לאתר הבילוי שלהם (מסעדות, מוניות, קיוסקים וכד׳).
 
הפתרון
 החזון של PickUpp הוא ליצור שירות אחד הנפרס במרבית אתרי הבילוי וחיי הלילה בישראל ובהמשך בכל מדינה אחרת. זה שירות, שמשתמשיו יכולים להתחבר, להתעדכן ולבחור את המקום שהכי נוח ומתאים להם.
 
באמצעות רכיבי בלוטוס׳, שמותקנים בכל בר-לקוח של PickUpp, ניתן לקבוע בצורה ודאית מי נמצא במקום ומי לא. כל זאת במינימום שימוש בסוללה ומינימום חדירה לפרטיות המשתמש.
 
כאשר המשתמשים יגיעו למקום הם יוכלו להשתמש בכלל השירותים, שמציעה PickUpp, כדי לשדרג את הבילוי, להכיר אנשים בצורה אקסלוסיבית ודיסקרטית וליהנות ממבצעים יחודיים המתעדכנים ברגע האמת.
 
 
אל מי פונה האפליקציה?
שירות PickUpp מותאם לכל סוגי מקומות הבילוי ויכול לשרת כל אחד/ת מעל גיל 18. הוא לא פונה לאוכלוסייה הצעירה והרווקה בלבד, אלא לכל אדם המעוניין לשדרג את הבילוי, בהיכרויות, במבצעים, ובבחירת המקום המתאים והנכון לו.
 
הפוטנציאל של שירות: PickUpp  מותאם לחיי הלילה בתור התחלה, אך בהמשך יכול להיטמע בענפים שונים (חתונות, מסעדות, מוסדות אקדמיים וכד׳).
 
אם את/ה אוהב/ת לבלות ואוהב/ת חידושים- PickUpp זה השירות בשבילך.
 
הורדה בחינם לאנדרואיד – כאן
הורדה בחינם לאייפון– כאן.
 
מסך הרשמה
מסך צ'ט



 
 
Bookmark and Share