Telecom News - בניגוד ל-Expedia חלה צמיחה בתשלומים בביטקוין אצל TigerDirect

בניגוד ל-Expedia חלה צמיחה בתשלומים בביטקוין אצל TigerDirect

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> בניגוד ל-Expedia חלה צמיחה בתשלומים בביטקוין אצל TigerDirect
בניגוד ל-Expedia חלה צמיחה בתשלומים בביטקוין אצל  TigerDirect
מאת: מערכת Telecom News, 7.8.15, 21:38TIGERDIRECT

ענקית האלקטרוניקה והמחשוב ממליצה לחברות אחרות לאמץ ביטקוין עקב הניסיון המצוין שלה לאחר 18 חודשים עם המטבע הקריפטוגרפי ושיתוף הפעולה היעיל עם חברת עיבוד התשלומים BitPay

,TigerDirect שמספקת ברשת מוצרי מחשוב ואלקטרוניקה, החלה לקבל ביטקוין דרך שיתוף פעולה עם חברת עיבוד התשלומים BitPay בינואר 2014 כפי שדיווחנו – כאן וכאן.

בשעה ש-Expedia הודיעה בחודש החולף על ירידה בתשלומי ביטקוין אצלה כפי שדיווחנו - כאן, הרי אצל TigerDirect המצב שונה לחלוטין.

Steven Leeds מנהל השיווק של TigerDirect אמר, שלאחר 18 חודשים של אימוץ ביטקוין החברה מאד מרוצה מההחלטה לקבל תשלומים בביטקוין. האפשרות הזו הובילה אל החברה לקוחות חדשים, כאשר 46% מאלה שרכשו בביטקוין היו לקוחות חדשים. הזמנה ממוצעת בביטקוין גדולה ב-30% מהזמנה ממוצעת רגילה (במטבעות כמו דולרים).

החברה קבלה נפח הזמנות גדול במיוחד בתקופת התנודתיות במחיר הביטקוין וההזמנות היו למוצרי צריכה יוקרתיים כמו טלוויזיות HD, קוסולות משחק ומסכי מחשב. למעשה יש כאן מצב של  Win-Win: בימים בהם השער של הביטקוין עולה המשתמשים מבזבזים את הביטקוין שלהם אך גם כשהשער יורד רואים קניות אצל אלה הרוצים להימנע מירידות נוספות ומבזבזים את הביטקוין על מוצרי האלקטרוניקה והמחשוב.

למרות נפילת שער הביטקוין, שנמצא בסביבות 280 דולרים, החברה ממשיכה לראות נפח טרנזקציות עקבי.

TigerDirect מספקת גם חומרה לעסקים רבים וביניהם חברות ביטקוין. חלק מחברות אלו כוללות כורים הרוכשים ספקי כוח, מערכות קרור וכד'. הם משלמים ישירות עם הביטקוין שהם כורים.

החברה ממליצה לחברות אחרות לקבל ביטקוין עקב הניסיון המצוין שלה באימוץ שלו כאשר BitPay מאפשרת לה המרות של התשלומים בקלות.

הערה: ואכן, חברה גדולה, שהחלה השבוע (4.8.15) לקבל תשלום בביטקוין, היא חברת התעופה הפולנית LOT. (בתחתית מסך הבית  שלה ניתן לראות את סמל הביטקוין בין שיטות התשלומים השונות).
 
תשלומים בביטקוין



 
 
Bookmark and Share