Telecom News - סופטבנק (Softbank) ענקית התקשורת היפנית מגיעה לישראל ומחפשת מיזמים

סופטבנק (Softbank) ענקית התקשורת היפנית מגיעה לישראל ומחפשת מיזמים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סופטבנק (Softbank) ענקית התקשורת היפנית מגיעה לישראל ומחפשת מיזמים
העלייה היפנית לישראל מתעצמת. תאגיד התקשורת Softbank פותח תכנית בשם Soft Bank Innovation Progra  ומחפש יזמים ישראליים בתחומים הבאים: Smart Homes, Connected Vehicles, Digital Marketing, Healthcare.
מאת: אבי וייס, 9.8.15, 10:10Softbank

ראשונים לדווח: תאגיד סופטבנק הוא ארגון יפני ענקי, הפועל בעיקר בתחומי הטלקומוניקציה והאינטרנט. תחום פעילותו נפרש בין השאר על פס-רחב, מסחר אלקטרוני, אינטרנט, פיננסים, שיווק ותקשורת המונים. המטה של התאגיד כולל 70 אלף עובדים ונמצא בטוקיו (זו החברה ה-86 בגודלה בעולם), ועד כה המעורבות של סופטבנק בישראל הייתה מינורית ביותר (למשל השקעה בסטארטאפ Saguna). 

לאחר שהנוכחות של עולם ההייטק היפני בישראל החלה להתבסס, בין היתר ע"י הקמת האקסלרטור (שיש בו כבר 15 סטארטאפים, 2 יפנים ו-13 ישראליים) בשם סמוראי (מיוזמתו של Ken Samurai) (המנכ"ל הישראלי הוא יוני גולן), והקמת מרכז הפיתוח לרובוטיקה של חברת הענק YASKAWA, ובהמשך להסכמים החדשים, שנחתמו עם יפן, החלה התעניינות גוברת של אנשי עסקים יפניים ותאגידים יפנים בעולם היזמות הישראלית.

סופטבנק החליטה לפתוח נוכחות בישראל כדי לשתף את ישראל בתכנית המיזמים שלה שקרויה SoftBank Innovation Program, והצגה ראשונית של התכנית הזו לציבור היזמים בישראל תתבצע ביום 3.9.15 בבית סמוראי בת"א.

סופטבנק מחפשת מיזמים ישראליים עם מוצר מוגמר, שכבר עובד, ותיצור שת"פ עסקי עם המיזם (להביא את המיזם ליפן ולמדינות העולם האחרות, שבהן סופטבנק נמצאת), עם בחינה של השקעה במיזם. בהמשך תישקל הרחבת הפעילות בישראל של סופטבנק. התחומים, שבהם סופטבנק מחפשת מיזמים: Smart Homes, Connected Vehicles, Digital Marketing, Healthcare.

הגשת הצעות של יזמים ישראליים להיכנס לתכנית החדשנות היפנית של סופטבנק - כאן
 
ישראל-יפן



 
 
Bookmark and Share