Telecom News - בזק השיקה חממה טכנולוגית לפיתוחי IoT

בזק השיקה חממה טכנולוגית לפיתוחי IoT

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> בזק השיקה חממה טכנולוגית לפיתוחי IoT
בזק השיקה חממה טכנולוגית לפיתוחי IoT
מאת: מערכת Telecom News, 9.8.15, 21:45חממה
 
זאת, בשת"פ עם Hisense, אוניברסיטת ת"א והאקסלרטור  .Vertical Engine המיזמים המצטיינים ייסעו להציג את פיתוחיהם במטה Hisense בסין. ההרשמה בעיצומה.
 
אחרי השקת שירות "הבית החכם", Bhome, כפי שדיווחנו – כאן, והצגת מוצרי ה-IoT המתקדמים של סטארטאפים ישראליים במתחם הבית החכם, שהקימה החברה באיקאה כפי שדיווחנו – כאן, פונה בזק להשקעה נוספת בתחום בשיתוף פעולה י עם Hisense ואוניברסיטת תל אביב ומרכז היזמות StarTau הפועל בשיתוף עם האקסלרטור Vertical Engine.

בזק ו-Hisense תקיימנה יחדיו תכנית אינטנסיבית בת 3 חודשים לסטארטאפים צעירים, שתעסוק במיזמים בעולם "המכשירים החכמים" ו"האינטרנט של הדברים". התכנית תעניק לצוותים הטובים ביותר את ההזדמנות לעבוד עם מיטב המוחות מהתעשייה ומהאקדמיה בישראל, לצד גישה לטכנולוגיות המתקדמות ולמומחים של בזק ו-Hisense, שיסייעו לצוותים המשתתפים להביא את המוצרים, שהם מפתחים, לידי הבשלה. התכנית פועלת בשותפות הדוקה גם עם מרכז היזמות StarTau ואוניברסיטת תל אביב והאקסלרטור Vertical Engine, ומכאן, שתציע למשתתפים בה גישה למשאבים של האוניברסיטה ולרשת הבוגרים הענפה שלה, שידועה במיזמים הרבים, שנולדו מתוכה.

Hisense, מייצרת פתרונות סלולריים ומוצרי חשמל לבית תוך מיקוד במוצרי בית חכם. לחברה, המיוצגת בארץ ע"י קבוצת אקזיט, מרכזי פיתוח ואיתור טכנולוגיות בארצות הברית, קוריאה ,יפן וישראל והיא מבקשת לאתר חברות צעירות וותיקות בעלות טכנולוגיה מתקדמת בתחום, כדי לייצר איתם פעילות פיתוח משותפת. בסוף התהליך ייסעו צוותים מצטיינים מהחממה למטה Hisense בסין, לצורך פגישות עם בעלי תפקיד בכירים בחברה והצגת המיזמים בפניהם.

כתוצאה ממעורבותם של שותפים אסטרטגיים ייעודיים הלוקחים חלק פעיל בתכנית, ביניהם תאגידים כדוגמת בזק, שמייעצים ומלווים את היזמים במטרה לסייע להם להביא את המוצרים לשוק היעד, מאמינים מנהלי התכנית, שביכולתם להציע ליזמים קרש קפיצה משמעותי לצד חיבור לתאגידים רלוונטיים במטרה להביא את המוצרים והפיתוחים שלהם לידי מפגש עם שוק היעד בזמן קצר ובהצלחה מרבית.

רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק: "חבירתם של 3 גופים כמו בזק, Hisense ואוניברסיטת תל-אביב, כדי לתמוך ביזמים, להנחות ולהוביל אותם, מסמלת את חשיבותו של תחום ה-IoT ואת הנפח הרב, שהוא צובר בענף ההייטק בעולם ובארץ. יש כאן הזדמנות פז ליזמי ההייטק הישראליים ליהנות מתמיכה והנחייה של 3 הגופים ולמצב את ישראל כמובילה גם בתחום זה. באמצעות התכנית המיוחדת הזו, אנו מבקשים למצוא את המוצרים פורצי הדרך, להנגיש אותם לציבור ולסייע ליזמים הישראליים בפריצה לתחום".

הנרי חן ויינשטיין, מייסד התכנית: " Vertical engine מהווה נקודת מפגש משולשת בין האקדמיה, התעשיה והסטרטאפים במטרה לתת סל כלים מלא כדי להאיץ חדשנות. בזכות ההתמקדות שלנו בכל מחזור בתחום ספציפי, ביכולתנו להעניק ליזמים המשתתפים ערך רב יותר בצורת תכנים מקצועיים ממוקדים, מנטורים ויועצים מובילים מהתחום לצד חיבור ישיר לתאגידים בעלי תובנות עסקיות וגישה לשווקי היעד של הסטארטאפים".

ההרשמה לתכנית נפתחה בימים אלה ומיזמים רלוונטיים יכולים להגיש את מועמדותם באתר התכנית.
 
חממה טכנולוגית



 
 
Bookmark and Share