Telecom News - UBS העולמית הכריזה על יוזמה בתחום הפינטק לסטארטאפים גם מישראל

UBS העולמית הכריזה על יוזמה בתחום הפינטק לסטארטאפים גם מישראל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> UBS העולמית הכריזה על יוזמה בתחום הפינטק לסטארטאפים גם מישראל
UBS העולמית הכריזה על יוזמה בתחום הפינטק ליזמים ולסטארטאפים גם מישראל
מאת: מערכת Telecom News, 13.8.15, 18:33תחרות סטארטאפים

הפרסים  בתחרות יכללו סכומים במזומן וסיוע בשווי של יותר מ-300 אלף דולרים ויותר מ-300 שעות של הדרכה ייחודית ע"י המומחים, המנטורים והשותפים של בנק UBS. הרישום בעיצומו.
 
UBS הכריזה על יוזמה גלובלית בתחום הפינטק - אתגר חדשנות הפינטק הגולבלי, ה-UBS Future of Finance Challenge, תחרות פתוחה ליזמים וסטארטאפים מרחבי העולם. UBS מחפשת רעיונות טכנולוגיים חדשניים עם פוטנציאל פורץ דרך, שיאפשר לחולל תמורות בענף הבנקאות. שאיפתה של UBS היא לתמוך בזוכים בתחרות כדי למסחר ולהרחיב את השימוש ברעיונות ובטכנולוגיות תוך שימוש בנוכחות הגלובלית המשמעותית של הקבוצה, המומחיות העמוקה שלה בבנקאות גלובלית ובאקוסיסטם של שותפי החדשנות שלה.

הפרסים לזוכים בתחרויות האזוריות ובתחרות הגלובלית יכללו סכומים במזומן וסיוע בשווי של יותר מ-300 אלף דולרים ויותר מ-300 שעות של הדרכה ייחודית על ידי המומחים, המנטורים והשותפים של UBS.

מכיוון שענף הבנקאות עומד בפני פריצות דרך ושינויים טכנולוגיים מהירים, UBS שואפת למצוא תשובות ל-4 אתגרי ליבה העומדים בפני בנקים בעתיד:
צירה של חווית הלקוח האולטימטיבית,
שיפור במוצרים המוצעים ללקוחות,
בניית מודל תפעולי יעיל,
שיפור האבטחה בתחום הבנקאות.

ע"י הזמנה של יזמים וסטארטאפים להציג את רעיונותיהם, UBS ממשיכה לתרום לפתיחות ולשיתוף הפעולה בענף השירותים הפיננסיים.
אתגר הפינטק של UBS, ה-UBS Future of Finance Challenge, יתבצע תוך שיתוף פעולה עם כמה ממתחמי העבודה והאקסלרטורים המובילים בעולם בתחום הטכנולוגיה הפיננסית, לרבות Level39, JFDI.Asia וכן Block 71, כמו גם סוכנות החדשנות 100%Open.

גישה זו, שדוגלת בשיתוף פעולה, מספקת לאנשי חדשנות, שמשתתפים בתחרות, מומחיות מסחרית וטכנולוגית ובה בעת מספקת להם גישה לחדשנות עתידית של קבוצת שירותים פיננסיים גלובלית מובילה.

פרטים נוספים על אתגר הפינטק באתר: www.ubs.com/innovate

ניתן להגיש מועמדות ב-www.ubs.com/innovate, לא יאוחר מה-23.9.15.

בחינת המועמדים תיעשה עפ"י 4 אזורים: (1) אסיה-פסיפיק, כולל יפן ואוסטרליה, (2) אפריקה ומערב אירופה, (3) מרכז ומזרח אירופה, המזה"ת ורוסיה, (4) אמריקה.

כ-15 משתתפים מכל אזור יוזמנו להשתתף ב-Immersion Workshops, שייערכו בסינגפור (2-3 בנובמבר 2015), בלונדון (5-6 בנובמבר 2015), בניו יורק (9-10 בנובמבר 2015) או בציריך (12-13 בנובמבר 2015).

מכל אחד מ-4 האזורים ייבחרו 3 זוכים, שישתתפו בגמר הגלובלי, שייערך בציריך ב-10.12.15.

על המתמודדים להשתתף באופן אישי בסדנאות ה-Immersion וב-Global Final.

המועמדים הסופיים בהתמודדות האזורית ובתחרות הגלובלית יזכו בתמיכה ובפרסים הבאים:

עבור כל המועמדים הסופיים בתחרויות האזוריות ובתחרות הגלובלית:
300+ שעות של הדרכה ייעודית ע"י מנטורים ושותפים של UBS.
עד 8 מתחמי חדשנות, שיוקצו למועמדים ע"י UBS.

הזוכים בתחרות הגלובלית:

מקום ראשון גלובלי: 50,000 דולרים.
מקום שני גלובלי: 20,000 דולרים.
מקום שלישי גלובלי: 10,000 דולרים.
9 המועמדים הנוספים שהגיעו לתחרות הגלובלית: 5,000 דולרים (כל אחד).
 
סרג'יו פ. ארמוטי, מנכ"ל קבוצת : UBS"על חברות של שירותים פיננסיים לשאוף להבין כיצד הטכנולוגיה עשויה לסייע להם להתאים את עצמם לכוחות כלכליים ולדפוסי התנהגות חדשים של לקוחות ועובדים. אנו שואפים לתמוך בחלוצים המחוללים תמורות בענף שלנו ולשתף עימם פעולה כדי לספק ללקוחות שלנו שירותים משופרים עוד יותר. אני רוצה לעודד  כל סטארטאפ בתחום הטכנולוגיה הפיננסית להשתתף באתגר הזה".
 
אוליבר בוסמן, סמנכ"ל טכנולוגיות ראשי (CIO) של קבוצת :UBS "פריצת דרך דיגיטלית מחוללת תמורה חסרת תקדים בענף שלנו וטכנולוגיות חדשות ורדיקליות מהוות הזדמנות ייחודית לחולל שיפור בשירותים, שאנו מציעים ללקוחות שלנו. טיפוחו של אקוסיסטם שיתופי בין בנקים, חברות טכנולוגיה וסטארטאפים הוא חיוני להנעת החדשנות קדימה. אני נלהב מאוד מהתמיכה שלנו במשתתפי בתחרות".
 
 
אריק ון דר קליי, מנכ"ל Level39,  קבוצת  Canary Whar: "שיתוף הפעולה ההדוק בין חברת Level39 לבין ארגונים פיננסיים מובילים בעולם כמו UBS, מחזק את העובדה, שאפילו החברות הגדולות בענף מאמצות גישה של רענון ותמורה. אתגר ה-UBS Future of Finance Challenge, שמביא את אנשי הטכנולוגיה החדשניים בעלי הרעיונות פורצי הדרך ומחבר בינם לבין מומחים בתחומי השירותים הפיננסיים, מעיד לא רק על החשיבה המתקדמת של UBS אלא על חשיבותה של קהילת הסטארטאפים ואנשי החדשנות בתחום הפינטק לענף בכללו".

תחרות סטארטאפים
 
 



 
 
Bookmark and Share