Telecom News - HOT Mobile השיקה את HOT mobile 4G ומציגה מבצעי זוגות חדשים

HOT Mobile השיקה את HOT mobile 4G ומציגה מבצעי זוגות חדשים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> HOT Mobile השיקה את HOT mobile 4G ומציגה מבצעי זוגות חדשים
הוט מובייל השיקה את  HOT mobile 4G ומציגה מבצעי זוגות חדשים
מאת: מערכת Telecom News, 16.8.15, 13:41טל גרנות-גולדשטיין

ההצעות החדשות תפורסמנה בקמפיין, שיעלה בכל ערוצי המדיה, ומבוסס על הדמויות מהסדרה "זגורי אימפריה" בכיכובם של משה איבגי, חן אמסלם, שרה פון שוורצה וכוכבי הסדרה.

4G HOT Mobile היא רשת4G  על גבי רצועת תדרים עד רוחב של 20 מגה הרץ, שתאפשר ללקוחות חווית גלישה, צפייה בווידאו באיכות HD ועולם חדש של יישומי ONLINE.

אחת היכולות המרכזיות, שתביא איתה 4G HOT Mobile היא מהירות העלאה של עד  mbps 50, שתשדרג את יכולת המשתמש לשתף קבצי וידאו באיכות HD  בזמן אמת.

מנויי החברה יחוברו לרשת G4 של HOT Mobile ללא תשלום נוסף ויוכלו ליהנות משרותי הרשת החדשה בכפוף לתמיכת המכשיר.
השקת רשת דור רביעי מגדילה משמעותית את שימושי הגלישה של הלקוחות ברשת (עד כדי הכפלת השימושים) כתוצאה מחוויית המשתמש המיטבית והגידול בשימושי וידאו וצפייה ישירה.

בהתאם למגמות אלו משיקה  HOT mobile הצעות חדשות התואמות את יכולות הגלישה ברשת הדור הרביעי, שיאפשרו למשתמש להתאים בין דפוסי השימוש שלו לבין חבילת הגלישה בתוכנית.

הצעות המכר החדשות
HOT mobile יוצאת בקמפיין של הצעות זוגות הכוללות חבילת גלישה בנפחים מוגדלים. להלן  המחירים המתייחסים לדמי השימוש לזוג למשך שנה:
1. זוג מנויים ב-60 ₪ לחודש עם חבילת גלישה של GB 3.
2. זוג מנויים ב-70 ₪ לחודש עם חבילת גלישה של GB 6.
3. זוג מנויים ב-100 ₪ לחודש עם חבילת גלישה של GB 10.
 
כמו כ,ן תציע החברה ללקוחות הצעות רכישה למכשירים חכמים תומכי 4G של מיטב היצרנים.

מידע נוסף נמצא - כאן ומכיל את התועלות, אזורי הכיסוי וההגדרות הטכניות לכל דגם מכשיר.

ההצעות החדשות תפורסמנה בקמפיין, שיעלה בכל ערוצי המדיה, ומבוסס על הדמויות מהסדרה המצליחה "זגורי אימפריה", בכתיבתו ובבימוייו של מאור זגורי יוצר הסדרה ובכיכובם של משה איבגי, חן אמסלם, שרה פון שוורצה וכוכבי הסדרה.

טל גרנות - גולדשטיין, (בתמונה), מנכ"לית HOT: "אנו נוסיף לאתגר את שוק הסלולר בישראל באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, מבצעים ושירותים אטרקטיביים. המבצעים החדשים יאפשרו לכל לקוח ליהנות מהרשת המתקדמת באופן מלא ובמחירים אטרקטיביים".

LTE



 
 
Bookmark and Share