Telecom News - מובקו מדיה-Mobco Media מכפילה את עצמה ומגייסת 10 עובדים חסרי ניסיון

מובקו מדיה-Mobco Media מכפילה את עצמה ומגייסת 10 עובדים חסרי ניסיון

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> מובקו מדיה-Mobco Media מכפילה את עצמה ומגייסת 10 עובדים חסרי ניסיון
מובקו מדיה-Mobco Media מכפילה את עצמה ומגייסת 10 עובדים חסרי ניסיון
מאת: חיים חביב, 19:01, 16.8.15גיוס עובדים

החברה, שמתמחה בפרסום סלולרי, מחפשת למשרדיה בתל אביב כ-10 עובדים לתפקידי מנהלי תיקי לקוחות ומכירות וקנייני מדיה. תנאי הסף: עדיפות לעובדים חסרי ניסיון קודם בתחום.

מובקו מדיה הוקמה ע" היזם הצעיר תומר חן ב-2014 ומשמשת סוכנות פרסום גלובלית לאפליקציות סלולריות. היא מנוהלת מת"א, עוסקת בניהול קמפיינים סלולריים בהיקף גלובלי ומעסיקה כ-10 עובדים.

התפקידים החדשים, שמיועדים לאיוש, הם מנהלי תיקי לקוחות וקנייני מדיה. תפקיד מנהלי תיקי לקוחות כולל מכירת מדיה לאתר, גיוס לקוחות רלוונטיים לניהול קמפיינים סלולריים ברחבי העולם ובניית תמהיל פרסומי לאפליקציות. תפקיד קנייני המדיה כולל איתור מקורות לתנועה סלולרית, תפישת שטחי פרסום וניהול מו"מ על מכירת שטחי פרסום.

בין הדרישות: שליטה בשפה האנגלית ברמת שפת אם, ידע טכני בסיסי ומיומנות בשימוש באפליקציות. 

בניגוד למקובל בשוק הפרסום המסורתי, החברה מתוגמלת רק לפי תוצאות הקמפיינים, שהיא מבצעת, לרוב לפי מספר ההורדות של האפליקציות. החברה רכשה עד היום שטחי פרסום סלולריים בלמעלה מ-1,000 גופי מדיה בעולם בשווי של מיליוני דולרים. החברה פועלת בכ-160 מדינות, ביניהן הודו, סין, ארה"ב, מדינות אירופה, אינדונזיה, ברזיל, תאילנד, קוריאה, רוסיה ואף איראן.

בין השאר, ביצעה החברה קמפיינים לפייסבוק, אמזון, לוריאל פריז, דיסני, "קנדי קראש", "גט טקסי", "אובר", Hotels.com  ו"אנגרי בירדז".

תומר חן, (21), מנכ"ל ובעלים של מובקו מדיה: "לעובדות ועובדים חדשים וללא ניסיון יש ראייה רעננה ונטייה ליזום ולהציע רעיונות חדשים ולהמציא את עצמם ואת החברה מחדש, וזה מה שאנחנו מחפשים. מרבית העובדים בחברה לא הגיעו לתפקידם עם ניסיון קודם, וכולם עובדים מעולים. ראינו בעבר עובדים, שהגיעו מחברות אחרות והביאו עמם הרגלי עבודה ישנים עם נטייה לקיבעון. הדבר אינו מתאים ליצירתיות והחדשנות הנדרשות מעובדים ומנהלים בחברה".

לפרטים נוספים ולהצטרפות - כאן.

עדכון 23.8.15, 16:08: מובקו מדיה זכתה בתקציב הפרסום הסלולרי של אמזון ותשווק את אפליקציית אמזון בהודו. לאור גודלו העצום של השוק ההודי ושל חברת אמזון, מוערך הקמפיין כאחד הגדולים ביותר בהם זכתה חברת פרסום ישראלית מעולם, עם תקציב הנאמד במיליוני דולרים.
.
תומר חן: "הודו מהווה כיום שוק עולה מעניין יותר אף מהשוק הסיני. סין היא כמו 'קופסה שחורה', שלא מאפשרת להיכנס ולצאת ממנה, מבחינת תרבות ושפה. לעומתו, השוק ההודי מתבלט בשליטה מצוינת של ההודים באנגלית, חשיפה רבה שלהם לתכנים מערביים (סרטים, סדרות). לכן, הם צורכים תוכן מערבי גם בסלולר, משתמשים באפליקציות באנגלית ונענים לעיצוב מערבי".




 
הצוות של החברה



 
 
Bookmark and Share