Telecom News - Pitch Tonight: נחשפו 4 מיזמים חדשים בנאום של 100 שניות

Pitch Tonight: נחשפו 4 מיזמים חדשים בנאום של 100 שניות

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> Pitch Tonight: נחשפו 4 מיזמים חדשים בנאום של 100 שניות
כל הסודות ל"נאום מעלית" (Elevator Pitch) מוצלח, שיכול להניע משקיעים (או שותפים פוטנציאליים) לפעולה למען היזם המציג בפניהם. 4 מיזמים חדשים הציגו את הפיתוחים \ הרעיונות שלהם וזכו למשוב מיידי. גם קהל היזמים תירגל Pitch המוני.
מאת: אבי וייס, 19.8.15, 19:10גיל שורקה

Pitch Tonight היא קהילת יזמים, שמונה מעל לאלפיים יזמים, מנטורים ומשקיעים, שהוקמה ע"י גיל שורקה (בתמונה משמאל), רכז ארצי של ארגון רשת היזמות העולמית בישראל (GEN) וישראל גרוס

המטרה: יצירת מפגשים מהירים (100 שניות לכל היותר) בין יזמים, לרבות יזמים טכנולוגיים, משקיעים פרטיים וקרנות הון סיכון מובילות בישראל. 

באירוע, 
שהתקיים אמש 18.8.15 בבית גוגל בת"א בהשתתפות של כ-360 יזמים, מנטורים ומשקיעים, נחשפו 4 מיזמים חדשים והתקיימה סדנה ל-Pitch מוצלח עם חשיפת הסודות לנאום מהיר ומוצלח. זה היה אירוע שלישי בסדרת אירועים, שהפגישו בין משקיעים ליזמים בתחומים שונים.

ישראל גרוס, (בת
ישראל גרוסמונה משמאל), יו"ר YourStartApp ומארגן Pitch Tonight: "המטרה שלנו להפגיש יזמים עם משקיעים. אולם, לפני שהיזם פוגש משקיע, הוא צריך להכין את המצגת שלו. זה לא דבר קל ולכן אנו משתפים את הקהילה של היזמים בסודות, שיכולים להוביל להצלחה במטלה הזו.

באירועים אנו חושפים יזמים, שנדרשים לעמוד במסגרת של Pitch ב-100 שניות. בזה הם נבחנים. האירוע הבא שלנו יהיה אירוע גדול לא פחות מהיום, שיתקיים ב-9.9.15 בבית מיקרוסופט בהרצליה. נרשמו כבר מעל 200 איש ועדיין ניתן להירשם".

גיל שורקה, מארגן משותף, Pitch Tonight: "
הפרויקט העולמי מכיל 4 אירועים שחוזרים על עצמם בסדרות. הערב אנו באירוע השני, כאשר השניים האחרים ייחשפו בישראל בהמשך. באירועים יש השתתפות יפה מאוד עד כי אין מקום באולם. את המפגש הבא נערוך בבית מיקרוסופט, ונכיר בנוסף את האקסלרטור שמתחיל סבב חדש. היום נחשוף 4 מיזמים, שיצטרכו לעמוד במסגרת הזמן המאוד קצרה של 100 שניות והם יקבלו משוב מיידי בסיום הנאום, בתקווה, שזה יצעיד אותם בדרך ליעד שלהם. לאחר מכן נגיע למנה העיקרית שזו הסדנה המיוחדת שלנו יחד עם ליאור שהם מחברת ברי כץ". 

המיזמים שהציגו:
א. צבי פוגל - Frank:  אפליקציית מובייל, מערכת אנונימית לקבלת פידבק בונה מחברים כדי להשתפר בכל תחום. זו למעשה אפליקציה לדירוג חברים לפי התכונות שלהם, לצורך ניתוח אישי של חוזקות וחולשות, כצורה בה האדם נתפס אצל חבריו ומכיריו. טוב לצרכי הכנה למציאת עבודה, להכנה לדייט ולהכנה לקראת ביצוע משימות הדורשות שיתוף פעולה מאחרים ומשוב בונה מיידי. 

ב. רומן מנטלמקר - Shopbook: מקום מפגש של צרכנים להחלפת מידע מבוסס מיקום על קניות. המידע, שמשותף, הוא מה שמעניין את הצדדים המשתמשים במערכת החלפת המידע, לצרכי הקניות הבאות שלהם. 

ג. לירון שר - Tiqi: פתרון מלא לבעל עסק קטן, שאין לו נוכחות באינטרנט ואין לו מערכת לניהול לקוחות ומוקד שירות ומכירות. המערכת מאפשרת לכל בעל עסק לפתוח חנות עם מערכת שלמה של שירותים על המובייל שלו, בכמה קליקים. ניתן באמצעות חיוג למספר להגיע למערכת לקביעת תורים, להזמנות ולמזכירה אוטומטית ולקיים דו שיח עם בעל העסק. 

ד. אלעד פיין - Ifeel Labs: מערכת לחולי אסטמה. הפתרון כולל מיחשוב לביש, שמודד את הדופק ועוד כמה פרמטרים ומערכת למתן משוב ועצות (כולל במערכת משחק) לחולי אסטמה. 

ליאור שהם, (בתמונה משמאל), מנחה ומרצה לליאור שוהםתחום ה-Pitch, חברת Barry Katz ריתק את הקהל קרוב לשעה וחצי בחשיפת הסודות ל-Pitch טוב בפני משקיעים ושותפים פוטנציאליים.

הקהל תירגל כמה מהטכניקות, שהוצגו ע"י ליאור, טכניקות, שמניעות לפעולה (ברצף שבין WoW לבין TMM = Tel Me More) תוך 60 שניות לכל היותר של נאום, עם טכניקות לחיזוק הביטחון העצמי ובניית אמון מהיר.

הקהל באירוע התחלק לזוגות, שתרגלו זה על זה Pitch מהיר ומשוב מהיר, תוך שימוש בטכניקות, שהוצגו ע"י ליאור

בתצלום: המשתתפים מבצעים Pitch מהיר זה על זה:
פיץ' מהיר

 



 
 
Bookmark and Share