Telecom News - יזמים ישראלים: הגיל השלישי זקוק לכם: תחרות פיתוח טכנולוגיות למבוגרים

יזמים ישראלים: הגיל השלישי זקוק לכם: תחרות פיתוח טכנולוגיות למבוגרים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> יזמים ישראלים: הגיל השלישי זקוק לכם: תחרות פיתוח טכנולוגיות למבוגרים
יזמים ישראלים: הגיל השלישי זקוק לכם: תחרות פיתוח טכנולוגיות למבוגרים
מאת: חיים חביב, 19.8.15, 17:41עומרי בריל

ישראל תשתתף בתחרות בינלאומית של Aging 2.0 ו-Google לפיתוח טכנולוגיות לגיל השלישי. את האירוע המקומי יארח האקסלרטור הישראלי Rally TechForGood. הרישום לתחרות נפתח.

העלייה בתוחלת החיים בעולם המערבי הביאה עימה התפתחות של טכנולוגיות לשיפור איכות החיים של בני שכבת הגיל השלישי, לרבות: ביטחון ומניעת נפילות, אבחון מוקדם של מחלות, התאמת מכשירים סלולריים ועד פלטפורמות להיכרויות וצוואות דיגיטליות. 

ב-21.9.15 בקמפוס גוגל ת"א תצטרף ישראל לתחרות בינלאומית, שייסדו הארגון בתחום פיתוח טכנולוגיות לגיל השלישי Aging 2.0 וחטיבת היזמות של גוגל – "30 ב-30 ב-30". את האירוע יארח Rally  TechForGood - אקסלרטור ישראלי המתמחה במיזמים מתחום ה-Social-tech.

במסגרת התחרות, שתתפרס על פני 30 ימים מתקיימים אירועים ב-30 ערים, בהן מתמודדים 30 מיזמים על הזכות לחשוף את הטכנולוגיה לבכירי התעשייה ולהציג את הפיתוח שלהם בתערוכה הגדולה ביותר בתחום- ,AgeTech Expo שתתקיים בנובמבר 2015 בסן פרנסיסקו. בין המדינות המשתתפות מצויות גם ארה"ב, קנדה, בריטניה, בלגיה, הולנד, טייוואן, גרמניה, אוסטרליה, סין וברזיל.

Aging 2.0 היא יוזמה בינלאומית, שמקום מושבה בסן פרנסיסקו, שמהווה פלטפורמה לגילוי ועידוד יוזמות הממוקדות בפתרונות לתהליך ההזדקנות והטיפול במבוגרים. הארגון הןא חברה אחות של קרן Generator Ventures המתמחה בטכנולוגיות לאוכלוסייה המתבגרת ושנוסדה ע"י Formation Capital, חברת השקעות פרטית בהיקף של 6 מיליארד דולרים.

בין מארגני האירוע בישראל, דב שוגרמן, מייסד ומנכ"ל חברת AgeMyWay ויעל בנבנישתי, יו"ר תא טכנולוגיות לקשיש בהתאגדות מהנדסי החשמל והאלקטרוניקה. 

עומרי בורל, (בתמונה), שותפה ב-Rally TechForGood  ומנהלת התחרות בישראל:  "בעולם מדובר בתחום צומח המרכז עניין מצד יזמים, משקיעים, תאגידים וממשלות כאחד. לאחרונה, ניתן לראות גם בישראל יותר ויותר יזמים, שמכוונים את הפיתוחים שלהם לשוק זה בכל היבטי החיים והצרכים של האוכלוסייה המתבגרת. אנו מבקשים לגייס את המוחות הישראליים המבריקים לטובת פיתוחים, שיש להם פוטנציאל כלכלי מחד וערך חברתי מאידך".

ההרשמה לתחרות נפתחה בקישור - כאן.

הגיל השלישי



 
 
Bookmark and Share