Telecom News - האקתון ראשון לעובדי איירון סורס - נבחרו 3 האפליקציות הזוכות

האקתון ראשון לעובדי איירון סורס - נבחרו 3 האפליקציות הזוכות

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> האקתון ראשון לעובדי איירון סורס - נבחרו 3 האפליקציות הזוכות
האקתון ראשון לעובדי איירון סורס - נבחרו 3 האפליקציות הזוכות
מאת: מערכת Telecom News, 19.8.15, 18:35עובדים בהאקתון
 
ironLabs HackDay התקיים במעבדת החדשנות של החברה, שמציעה פלטפורמה להפצת אפליקציות, ובמהלכו עבדו 50 מעובדי החברה ב-8 צוותים על פיתוחי אפליקציות לשיפור וייעול חוויית המשתמשים.
 
איירון סורס IronSource, חברה המציעה פלטפורמה להפצת אפליקציות, שנוסדה ב-2010 ומשרדיה הראשיים נמצאים בתל אביב (יש לה משרדים בסן פרנסיסקו, ניו יורק ובייג'ינג), קיימה בשבוע שעבר את ההאקתון הראשון שלה לעובדים "ironLabs HackDay" במסגרת מעבדת החדשנות של החברה.
 
בהאקתון, שהתקיים ביוזמת אבי רביבו, סמנכ"ל פיתוח, השתתפו כ-50 מעובדי החברה מחציתם מ-ironLabs ומחציתם ממחלקות אחרות בחברה, שהתחלקו ל-8 צוותים ועבדו על פיתוחי אפליקציות לשיפור וייעול חוויית המשתמשים במגוון תחומים כמו קניות, מוסיקה, חנייה ועוד.
 
בתום מרתון של כ-24 שעות במהלכו עבדו הצוותים על פיתוח הרעיונות, הוצגו האפליקציות בפני חבר השופטים, שכלל את תמיר כרמי, COO איירון סורס וממייסדי החברה, טל שקד CBO, ואייל בריל סמנכ"ל מו"פ.
 
האפליקציות שנבחרו:

במקום הראשון - AppEtizer, התקנות אפליקציה מהמובייל לשולחן העבודה. עם הורדת אפליקציה לסמארטפון ה-AppEtizer בודק באמצעות מערכת ניהול התוכן אם האפליקציה זמינה גם עבור שולחן העבודה ומוריד אותה בהתאם, לאחר קבלת אישור מהמשתמש.
 
במקום השני - Appify, שמספקת המלצות להתקנת אפליקציות מבוססת מיקום, בהתאם להתקנות של משתמשים בסביבתך, עם מנוע התאמה אישית.
 
במקום השלישי - parkingSource, שמייעלת את ניהול החניה בארגון וכוללת שליחת הודעה אוטומטית למקרה שהרכב בחניה נחסם ע"י גורם אחר בארגון.
 
אליהן מצטרפת בחירת הקהל אפליקציית ,Slash שמאפשרת להעשיר את חווית הצ'אט הרגילה למשתמשים עם תמונות, אנימציות וצלילים המגיבים לתוכן ההודעה. הצוותים הזוכים התחדשו ב-quadcopters ורובי nerf.
 
האפליקציות הנוספות, שהוצגו בהאקתון:

iS Music, שירות מוסיקה מקוון מבוסס YouTube (בדומה ל-Spotify), שמופיע כטאב בתחתית המסך וכולל mini-player, אפשרות חיפוש, שיתוף וחדר האזנה. האפליקציה כתובה בקוד פתוח ומופיעה ב-Github.
 
GoodBuy, מאפשרת לרוכשים באינטרנט להרוויח קרדיט ע"י שיתוף לינקים לרכישת מוצרים, שהם קנו.

Where's my IP, מאגר מידע GEOIP פתוח וחינמי (בניגוד למרבית מאגרי המידע המסחריים והיקרים).
 
בנוסף, הוצגה עבודת אומנות ironSource art, שבנויה מחלקי מחשב וחיישני אורות.
 
תומר בר זאב, מנכ"ל איירון סורס: "ההאקתון בחברה מאפשר לעובדים שלנו לבטא את היצירתיות שלהם ולקבל תמיכה מתוך החברה לפתח את הרעיונות שלהם ולקחת אותם קדימה. בנוסף, ההאקתון מאפשר לנו לשמור על אופי החברה כסטארטאפ, למרות גודלה. התרשמתי מהיצירתיות ומהיכולות של המשתתפים בהאקתון, שהציגו אפליקציות ממשיות היכולות להפוך לשימושיות. לאור הצלחת ההאקתון אנו נמשיך ונקיים האקתון בין העובדים על בסיס קבוע".
 
דניאל כהן, מנהל האירוע, ראש צוות ב-ironLabs: "האקתון בתוך ironLabs מעניק למפתחים הזדמנות להציג את היצירתיות שלהם ומאפשר להם לצאת ממסגרת העבודה היומיומית שלהם ולעבוד על רעיונות, שהם מעוניינים לפתח. בנוסף, האקתון מאפשר לעובדים להכיר ולעבוד עם אנשים אחרים, שאין להם איתם אינטראקציה באופן שוטף, בחברה הגדלה במהירות".

 
הזוכים
 
אפליקציה מקום ראשון
 
 



 
 
Bookmark and Share