Telecom News - הושקה מערכת אמיטי מבוססת ענן וסלולר לחיים עצמאיים לאוכלוסיה המבוגרת

הושקה מערכת אמיטי מבוססת ענן וסלולר לחיים עצמאיים לאוכלוסיה המבוגרת

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> הושקה מערכת אמיטי מבוססת ענן וסלולר לחיים עצמאיים לאוכלוסיה המבוגרת
הושקה מערכת אמיטי מבוססת ענן וסלולר לחיים עצמאיים לאוכלוסיה המבוגרת
מאת: מערכת Telecom News, 20.8.15, 19:51ערן גל
 
המערכת כוללת יחידה ביתית, חיישנים המותקנים בבית, שירות ענן ו-2 אפליקציות סלולריות לזקן ולבני המשפחה או המטפל. היא מאפשרת לזקנים, בעיקר כאלה החיים לבד, להמשיך לגור בבית בבטחה ועצמאות ככל הניתן.
 
חברת קסורקום הישראלית הודיעה השבוע על השקה בארץ של מערכת אמיטי, שמספקת מעטפת של בטיחות לאוכלוסיה המבוגרת. המערכת מיועדת בעיקר לזקנים, שגרים לבד בבית ולבני משפחותיהם, ויכולה לספק התרעות בזמן אמת, דו"חות פעילות, מיקום של הקשיש בבית ומחוץ לבית ואינטרקום חירום.
 
המערכת מורכבת ממספר שכבות, כולל יחידה ביתית עם חיישנים אלחוטיים, שמוצבת בבית, שירות ענן המנתח את המידע ומייצר דו"חות והתרעות ו-2 אפליקציות סלולריות, אחת לקשיש ואחת לבני המשפחה או המטפלים.
 
ערן גל, (בתמונה), מנכ״ל קסורקום: ״מה שמייחד את מערכת אמיטי ממערכות אחרות, שאנו מכירים בשוק, זו העובדה, שאנו לא מנסים לפתור בעיה ספציפית, אלא מנתחים את המצב בבית ואת ההתנהלות של הקשיש מחוץ לבית ומזהים אירועים חריגים. 
 
מבחינת מניעה של בעיות באוכלוסיה המבוגרת, ובפרט אצל אנשים החיים לבדם, הרבה יותר חשוב להבין, שיש צורך בהתערבות, מאשר לנתח בדיוק מה סיבת הבעיה. בין אם מדובר בנפילה, בלבול, שוטטות או בעיות אחרות, ברגע שבן משפחה או מטפל מתערב, רמת הסיכון באירוע יורדת באופן דרמטי.  ישנם אינספור אירועים, שנגמרים לא טוב, רק בגלל שאף אחד לא יודע עליהם בזמן אמת״.
 
המערכת מוצעת בגרסה מלאה בשכירות חודשית, וגם בגרסה חינמית המאפשרת קבלת מיקום והתרעות מחוץ לבית והפעלת אינטרקום חירום.

אמיטי

אמיטי
 
 



 
 
Bookmark and Share