Telecom News - עמליה גלזר דוברת פרטנר וסמנכ"ל תקשורת ואחריות תאגידית - פורשת

עמליה גלזר דוברת פרטנר וסמנכ"ל תקשורת ואחריות תאגידית - פורשת

דף הבית >> מינויים >> עמליה גלזר דוברת פרטנר וסמנכ"ל תקשורת ואחריות תאגידית - פורשת
עמליה גלזר פורשת מתפקידה כדוברת קבוצת פרטנר וכסמנכ"ל תקשורת ואחריות תאגידית
מאת: מערכת Telecom News, 24.8.15, 13:19עמליה גלזר
 
היא תסיים את עבודתה לקראת סוף השנה לאחר השלמת תהליך איתור, מינוי וחפיפה.
 
עמליה גלזר הצטרפה לשדרת הניהול הבכיר בקבוצה ב-2007, הקימה וניהלה את חטיבת התקשורת והאחריות התאגידית, תחת תפיסה הוליסטית של ניהול ערוצי התקשורת והמגע עם הלקוחות, הציבור והעובדים בשפה אחידה המשקפת את ערכי החברה.    
 
במהלך שנות כהונתה היא ניהלה תקשורתית וליוותה אירועים מכוננים ומשמעותיים של החברה ביניהם: שינויי בעלי השליטה בחברה, ניהול פרויקט ההתנדבות הגדול ביותר בישראל, שנחתם בהופעתה של ריהאנה, הקמת אתר ה-Facebook של החברה, רפורמת ניידות המספרים, כניסה לתחומי האינטרנט והטלפוניה הקווית, פתיחת השוק לכניסת מפעילים חדשים, רכישת 012  סמייל ואיחוד פעילותה בפרטנר, השקת רשת הדור הרביעי, מהפכת השוק הסיטונאי, ניהול תקשורתי של המשבר עם Orange צרפת ועוד.
 
בשנות כהונתה העצימה והרחיבה עמליה גלזר את עשייתה החברתית של פרטנר, שזכתה לדירוג הגבוה ביותר של מעלה פלטינה+ במסגרתה הוקמו  13מרכזי ומתחמי תקשורת לצמצום פערים חברתיים וגאוגרפים באמצעות טכנולוגיה, הוענקו מלגות פרטנר אישיות ללימוד טכנולוגיה לקהלים רחבים ומגוונים, הונגשה  פעילות החברה בכל ערוציה לאנשים עם מוגבלויות והורחבה פעילות התמיכה והסיוע להענקת בטחון תזונתי לאוכלוסיות מוחלשות.
 
איציק בנבנשתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "עמליה הקימה את חטיבת התקשורת והאחריות התאגידית בפרטנר, שליוותה את מגוון פעילויות החברה. לעמליה תרומה משמעותית לחברה ולשמירה על ערכי היסוד שלה -  שירות איכותי, חדשנות ומובילות טכנולוגית.
בשמי ובשם חברי ההנהלה והדירקטוריון, ברצוני להודות לעמליה על עשייתה המגוונת והרחבה, מקצועיותה, כישוריה ומסירותה לחברה ולעובדיה, שתרמו לחברה להתמודד בהצלחה עם האתגרים הרבים בפניהם עמדה החברה במהלך כל תקופת כהונתה. אנו מאחלים לעמליה הצלחה רבה בהמשך דרכה".
 
עמליה גלזר: "אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להיות חלק מחברה מובילה בעלת תרבות ארגונית ייחודית שבה חדוות עשייה, יצירתיות, אכפתיות ועבודת צוות הן חלק מהווייתה היומיומית. חוויות, אתגרים ושותפות היו חלק בלתי נפרד מהעשייה המשמעותית והמרתקת בפרטנר במציאות משתנה תדיר. זכיתי ונהניתי לעבוד עם אנשים משכמם ומעלה מכל יחידות החברה ועל כך אני מוקירה תודה. אני פונה לדרך חדשה ומאחלת לכל עובדי החברה, לחבריי להנהלה ולדירקטוריון המשך הצלחה".  
 
פרחים וברכות להמשך הדרך
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share