Telecom News - ASUS השיקה בישראל את ה-Zenfone 2

ASUS השיקה בישראל את ה-Zenfone 2

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> ASUS השיקה בישראל את ה-Zenfone 2
ASUS השיקה בישראל את ה-Zenfone 2
מאת: חיים חביב, 24.8.15, 14:17ASUS

התחרות על ליבו של הצרכן הישראלי גוברת עם ההשקה הבוקר בארץ של ה-Zenfone2 המתקדם המציע 4GB RAM וביצועי פרמיום במחיר תחרותי במיוחד.

חברת ASUS הציגה הבוקר בארץ את ה-ASUS Zenfone 2 - הדור הבא בסדרת הסמארטפונים היוקרתית של החברה, שזכתה למכירות שיא ולפרסים במספר מדינות (טייוואן ועוד). הטלפון מצויד במעבד חזק של Intel וזיכרון פנימי בנפח 4GB RAM, שמסייע בהשגת ביצועים מהירים וחזקים (הראשון בעולם).

רע קורנבליט, מנהל הפעילות העסקית של ASUS ישראל: "ASUS השיקה את המוצר תחת הכותרת Zensation, זנסציה, התרגשות גדולה. אנו מביאים היום בשורה לשוק הסלולר הישראלי".

המכשירים בסדרת ה-Zenfone 2 יוצעו בישראל, כמו בכל העולם, בתמחור תחרותי במיוחד, החל מ-1,799 ₪ לתצורת 32GB (ו-1,999 ₪ לתצורת 64GB). נראה, כי אסוס מובילה מגמה חדשה בשוק מכשירי הסלולר בישראל, ומצטרפת ל-Huawei, שהציעה רק לאחרונה לציבור הישראלי מכשיר מתקדם (Huawei P8) בתקציב שיווק אדיר של 15 מיליון ₪, תוך שהשתיים נושפות בעורפן של משווקות מותגי הפרימיום בישראל – אפל וסמסונג.

ביצועים מוכרזים (טרם נבדק על ידינו):ASUS

זיכרון בנפח 4GB RAM,
מעבד Intel Atom 2.3 GHz מותאם לדור הרביעי LTE,
מסך 5.5 אינץ' באיכות Full HD,
מצלמות קדמית ואחורית באיכות 13MP\5MP עם מיקוד אוטומטי .
ל-Zenfone 2 ממשק המשתמש ASUS ZenUI 2.0 ייחודי לחברה, שמציע עולם של יישומים ואפליקציות בעיצוב אינטואיטיבי להתאמה אישית של חווית השימוש, ביניהן גם ה-ZenMotion לשליטה והפעלה באמצעות חיווי תנועה של מגוון יישומים, החל מדואר אלקטרוני, דרך מצלמה ועד אנשי קשר, באמצעות שימוש במחוות אצבע.
למכשיר טכנולוגיית Boost Master להטענה מהירה של סוללת המכשיר - עד 4 שעות שיחה ב-10 דקות טעינה.
יתרון נוסף: תמיכה בשני כרטיסי SIM, לשימוש ב-2 מספרים שונים בישראל או בחו"ל.  
דגם ה- Zenfone 2 מוצע בחנויות וברשתות המתמחות ואצל המשווקים המורשים. למכשירים הנמכרים בישראל ביבוא רשמי מוענקת אחריות מלאה לשנתיים, שכוללת שירות איסוף והחזרה מבית הלקוח ללא תשלום ושירות תיקונים במעבדות DCS.

מחירים:

ASUS Zenfone 2 32GB  ב-1,799 ש"ח.
ASUS Zenfone 2 64GB  ב-1,999 ש"ח.ASUS
 
קורנבליט: "לצרכן  שלנו דעה עצמאית. הוא בודק ומתייעץ ומשווה ובסוף מגיע למסקנה הנכונה ובוחר במכשיר ברמת גימור מעולה, עם המפרט החזק ביותר הנמכר כיום בישראל, חזק יותר מכל הדגמים היקרים של היצרניות האחרות, וכל זה במחיר, שמאפשר לו באמת ליהנות מהחדשנות המתקדמת ביותר".


גיא אורן, מנהל תחום Mobile ב-ASUS ישראל: "ה-Zenfone 2 מגיע לישראל לאחר שרשם הצלחות מרשימות ברחבי העולם. זה המכשיר הנמכר ביותר בסין ומזרח אסיה, באיטליה ובארה"ב. המכשיר שבר שיאי הזמנות מקוונות ואני צופה שגם השוק הישראלי לא יוכל להישאר אליו אדיש".






 
ASUS
אסוס
המכשיר הראשון בעולם עם 4GB RAM. (הוכרז באירוע  CES בארה"ב בינואר 2015).



 
 
Bookmark and Share