Telecom News - מדפסות תלת-מימד תימצאנה בשנה הקרובה על הרבה שולחנות במוסדות חינוך

מדפסות תלת-מימד תימצאנה בשנה הקרובה על הרבה שולחנות במוסדות חינוך

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> מדפסות תלת-מימד תימצאנה בשנה הקרובה על הרבה שולחנות במוסדות חינוך
מדפסות תלת-מימד תימצאנה בשנה הקרובה על הרבה שולחנות במוסדות חינוך
מאת: מערכת Telecom News, 26.8.15, 19:40מדפסת תלת-מימד
 
במרכז אירוע פורום הפיס לחינוך 2015 הודגם כיצד הדפסה במדפסת תלת מימד מאפשרת פיתוח של כישורים שונים, ביניהם התמצאות במרחב ויכולות מתמטיות, אנליטיות והנדסיות.
 
כנס פורום הפיס לחינוך 2015, שנערך במדיטק בחולון, עסק, בין השאר, בחינוך הדור הבא של היזמים הישראלים וכיצד תשנה הטכנולוגיה את בתי הספר.
 
הכנס הפנה את הזרקורים לאחד הכלים, שתלמידי ישראל יראו יותר ממנו בשנים הקרובות: מדפסות התלת מימד. בשטח האירוע הוקדש שטח נרחב לתצוגת תכלית, שארגנה סיסטמטיקס, שמייצגת בארץ את יצרנית מדפסות התלת-מימד השולחניות MakerBot מארה"ב.
 
בכנס נדונה כניסתה לתחום החינוך של טכנולוגיית ההדפסה בתלת מימד, כאשר הדוברים היו תמימי דעים: לימודי הדפסה בתלת מימד ושילוב מדפסות במערכי למידה ובמרחב הכיתתי מאפשרים פיתוח של כישורים שונים, ביניהם התמצאות במרחב ויכולות מתמטיות, אנליטיות והנדסיות.. תהליך תכנון ההדפסה מפתח אצל התלמידים חשיבה ייחודית ויכולות תכנון של רעיונות מורכבים ובכך מסייע לפיתוח יצירתיות.
 
אריק שפט, מנהל תחום מדפסות תלת-מימד בסיסטמטיקס:״עם יציאתן לשוק של מדפסות קטנות וזולות יותר, הדפסה תלת מימדית הפכה נגישה ואפשרית גם לתחום החינוך. ״\מדפסות תלת-מימד תימצאנה בשנה הקרובה על הרבה מאוד שולחנות בלא מעט מוסדות חינוך, כשהמטרה היא להכין ולבנות את דור היוצרים, דור המייקרים הבא של ישראל.
 
אנו רואים, שמוסדות חינוך בוחרים כיום לשלב הדפסת תלת מימד בתוכניות הלימודים במטרה לפתח כלים של חשיבה מורכבת ולהכשיר את התלמידים לעולם העבודה של המחר״.


מדפסת תלת-מימד



 
 
Bookmark and Share