Telecom News - המשבר ברשות השידור יפגע ביוצאים לחו"ל. משבר שיש לו אבא: ג. ארדן

המשבר ברשות השידור יפגע ביוצאים לחו"ל. משבר שיש לו אבא: ג. ארדן

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> המשבר ברשות השידור יפגע ביוצאים לחו"ל. משבר שיש לו אבא: ג. ארדן
ההסתדרות מחדשת את העיצומים והשיבושים במשק (יתחילו בנתב"ג) החל מיום א' 30.8.15, בגלל המשבר העמוק ברשות השידור. כונס הנכסים הרשמי, שמשמש כמפרק של רשות השידור, הודיע, שהשידור הציבורי יופסק ב-1.10.15, אם יעבור תיקון החקיקה. יו"ר ועדת הכלכלה (ח"כ איתן כבל) מאיים על ראש הממשלה בנימין נתניהו בבג"ץ ודורש למנות לאלתר את המועצה המפקחת על רשות השידור.
עדכונים בסוף הכתבה. 
מאת: אבי וייס, 29.8.15, 18:30גלעד ארדן

יש קו משותף לכל מה שקורה ברשות השידור. לקו הזה קוראים: הכאוס שהשאיר אחריו גלעד ארדן, בכל מה שהוא נגע בו. תמיד אחרים צריכים לנקות אחריו, לנסות לנקות ולתקן את מה שהוא הרס וקילקל. בד"כ, זה בלתי אפשרי. 

לפני 3 חודשים בדיוק, חזיתי מה יקרה במשטרת ישראל. קראתי לזה "סופת טורנדו". כשפרסמתי את הכתבה והתחזית, לא ידעתי, של"סופת הטורנדו" הזו יוצמד עוד שם: גל הירש. הסופה הזו עדיין בעיצומה. את החורבות שלה נראה אולי רק בעוד כמה חודשים ושנים. 

זה בדיוק מה שאנו רואים כעת ברשות השידור, כשנתיים אחרי שגלעד ארדן החל "לטפל" ברשות השידור. עבור קוראי אתר זה, המצב הנוכחי הוא לא בגדר הפתעה. חזינו זאת במדויק מראש ותיארנו בצורה ברורה (למשל: כאן, כאן, כאן, כאן, כאן וכאן), את כל המהלכים הבלתי חוקיים והמתעלמים לחלוטין מהמציאות, של גלעד ארדן, עד שהשיג את מטרתו: הרס מוחלט

ביום שישי 28.8.15 נשלחה אלינו התייחסות יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן למשבר ברשות השידור: "לקראת ההתכנסות המתוכננת של עובדי רשות השידור בערב (שישי), יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, אמר כי: "הדרך של פיטורי עובדים בחקיקה וההתניות הקיימות בהצעת החוק עלולות להוביל לסגירת רשות השידור ולפגיעה אנושה בשידור הציבורי בישראל. יודגש שוב כי ההסתדרות אינה מתנגדת לרפורמה, אלא להתנהגות חד-צדדית כוחנית שמבוססת על הצבת עובדות בשטח. במידה ולא יימצא פתרון למשבר ברשות השידור, צפויים שיבושים נוספים החל מיום ראשון [30.8.15]".  

במקביל פרופ' דוד האן, שמשמש כמפרק רשות השידור מטעם בית המשפט, הודיע, שאם התיקון בחוק יעבור בכנסת, המשמעות היא, שרשות השידור תיסגר ב-1.10.15. כך, הממשלה, הכנסת, ההסתדרות ובתי המשפט, עוסקים כיום בכאוס, שהשאיר אחריו גלעד ארדן. הם לא יכולים לתקן את מה שהוא הרס.

כך,  לאחר שחלק ממשקי הבית בישראל (הפראיירים) שילם עבור אגרת הטלוויזיה, כל עם ישראל משלם על זה היום, דרך תקציב האוצר (באמצעות המיסים הנגבים מאזרחי ישראל). בנוסף, אזרחים רבים, שאין להם כל קשר לעניין, יצטרכו לסבול (למשל בנתב"ג), בגלל הכאוס, שגלעד ארדן יצר במו ידיו.

כך, גלעד ארדן השאיר אחריו חורבן בלתי ניתן לתיקון בתחום האנטנות הסלולריות והקרינה הסלולרית, אחרי קדנציה כשר להגנת הסביבה. הוא הרס כל חלקה טובה במשרד התקשורת (לרבות הרס תשתיות הסלולר וחיסול המודל העסקי של מיזם הסיבים), טוב שסולק מהמשרד להגנת העורף עוד לפני שיצר שם נזקים בלתי הפיכים, ולפני כחודשיים הוא החל במסע ההרס של משטרת ישראל. זה עדיין לא נגמר. אנו רק בתחילת הסופה בתחומים החדשים, שגלעד ארדן ממונה עליהם. "סופת הטורנדו" הזו תמשיך להכות בכל אזרחי ישראל (ובכיסם) בכל תחום. 

גלעד ארדן הוא האיש האחרון על פני כדור הארץ, שיכול לדבר על "תרבות ארגונית קלוקלת במשטרת ישראל". את זה הוא טען קודם גם כלפי רשות השידור. הוא עצמו "תרבות ארגונית קלוקלת" מהלכת, שהורסת, משחיתה ומקלקלת כל דבר שבא תחת ידו. שום לקח לא נלמד והוא ממשיך לקבל במה ציבורית לתיחמוניו הבלתי נלאים, שנועדו להכפיף את כל הסובבים אותו לגחמותיו ולנורמות הפסולות, שהוא מוביל, שהורסות כל דבר שבטיפולו. "המלך הוא עירום" הוא תיאור מתאים למצב, שנוצר על ידו, גם ברשות השידור. 

עדכון 29.8.15, 19:50: התקבלה כעת הודעה נוספת מההסתדרות: "המשבר ברשות השידור.  

ככל שלא יימצא פתרון מוסכם למשבר ברשות השידור יוחרפו מחר (א') הצעדים הארגוניים:

-    בין השעות 09:00 ל- 12:00 תושבת פעילות מעברי הגבול במעבר אלנבי ונמלי הים אשדוד וחיפה.

-    כל יחידות ההוצאה לפועל לא יקבלו קהל ולא יבצעו פעולות אכיפה וגביה כולל עיקולים בין 08:00 ל-12:00.

-    מערך גביית המיסים של מדינת ישראל לא יפעל בין השעות 08:00 ל – 12:00.

-    מעברי הסחורות לא יפעלו עד השעה 11:00 בגבולות המדינה.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן שב והדגיש הערב: "כי ההסתדרות אינה מתנגדת לרפורמה, אלא להתנהגות חד-צדדית כוחנית שמבוססת על הצבת עובדות בשטח. הצעת החוק עלולה להוביל לסגירת רשות השידור ולפגיעה אנושה בשידור הציבורי בישראל תוך יצירת נורמה של פיטורים בחקיקה. אני קורא למקבלי ההחלטות לפעול בדרך של הסכמות לטובת המשק והציבור."

עדכון 30.8.15, 15:00: הודעת דובר ההסתדרות: "יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הגיע לסיכום עם השר אופיר אקוניס ומנכ"ל משרד התקשורת כי לא יהיו פיטורים בחקיקה וכי הסעיף המורה על קיצוצי שכר יורד מהצעת החוק. בהתאם לסיכום, יו"ר ההסתדרות הורה להשהות את כל הצעדים הארגוניים שבנושא רשות השידור. הצדדים יכנסו למו"מ בדבר היקף ההתייעלות והיקף העובדים שיקלטו מעבר לרף של 25 אחוז".
הצילו!



 
 
Bookmark and Share