Telecom News - סיינה השיקה מתג מולטי טרה ביט לתמיכה בזינוק בדרישה לרשתות מהירות

סיינה השיקה מתג מולטי טרה ביט לתמיכה בזינוק בדרישה לרשתות מהירות

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> סיינה השיקה מתג מולטי טרה ביט לתמיכה בזינוק בדרישה לרשתות מהירות
סיינה השיקה מתג מולטי טרה ביט מתקדם כדי לתמוך בזינוק בדרישה לרשתות מהירות
מאת: מערכת Telecom News, 31.8.15, 08:00סיינה

ה-5430 היא פלטפורמת Packet-Optical עם קיבולת התקשורת הגבוהה ביותר (15 טרה ביט), שמספקת היקפי עבודה עצומים על בסיס ה-WaveLogic 3 Extreme Optics של סיינה.

סיינה - Ciena, יצרנית וספקית ציוד ופתרונות תקשורת, שיש לה נציגות רשמית בארץ, שכוללת צוותי מכירות, הנדסה, תפעול ותמיכה, הכריזה על יכולות חומרה ותוכנה חדשות ועוצמתיות לפלטפורמת ה-Packet-Optical שלה בשם - 5430.

היכולות החדשות נועדו להאצה של שירותים עבור אפליקציות עפ"י דרישה (On-Demand), בעלות צריכת רוחב פס גבוה.

בנוסף, היכולות החדשות ב-5430 מאפשרות לרשתות משולבות מיתוגPacket/OTN  לגדול לנפחים גדולים, יעילות וזריזות, וסוללות את הדרך אל עבר ארכיטקטורה וירטואלית מבוססת SDN.
מתג סיינה
פתרון ה-5430 המשודרג, שכבר זמין בשוק, מספק נפחי עבודה של עד 15 טרה ביט לספקי שירותי תקשורת, רשתות תת ימיות ורשתות כבלים, יכולת חיונית כיום בעולם דינאמי, בו צמיחת התעבורה העולמית מונעת ע"י שירותי צפייה בווידאו עפ"י דרישה (VOD), שילוב רשתות ענן ויכולות רשת וירטואליות.

כשהן מבוססות על משפחת מעבדי הדור הבא של סיינה, התוספות החדשות ל-5430 מספקות דחיסות פורטים גדולה עד פי 5, קיבולת מיתוג גדולה פי 4 והפחתה של 60% בצריכת האנרגיה עבור מיתוג של כל ג'יגה, בהשוואה לפלטפורמה הנוכחית.

ה-5430 המשופר מקטין באופן משמעותי את ה-OPEX, את דרישות הנפח הפיזי ומפשט את מורכבות הרשת.

הפלטפורמה המתקדמת מופעלת כבר אצל מספר ספקי תקשורת, כולל SK Telecom, חברת התקשורת הגדולה ביותר בקוריאה.

פרנסואה לוקו-דונו, סגן נשיא, קבוצת מוצרים גלובלית, סיינה: "כדי להצליח בעולם 'על פי דרישה' של היום, ספקים צריכים רשתות זריזות, בעלות יכולת גידול וגמישות, לא רק בליבה, שם מרוכזת התעבורה, אלא גם בתחנות נחיתה של כבלים תת ימיים ובנקודות אגריגציה אלחוטיות.

הדור הבא של משפחת המעבדים שלנו מאפשר ל-5430 לספק את יכולות מיתוג גבוהות ביותר בשוק, שמבטיחות אפיק צמיחה ללא הוספת מורכבות תפעולית או הפרעה לשירות".
 
 



 
 
Bookmark and Share