Telecom News - שת"פ אסטרטגי בין Unlimited וסינמה סיטי מיועד לייתר צפייה במופעים בחו"ל

שת"פ אסטרטגי בין Unlimited וסינמה סיטי מיועד לייתר צפייה במופעים בחו"ל

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> שת"פ אסטרטגי בין Unlimited וסינמה סיטי מיועד לייתר צפייה במופעים בחו"ל
שת"פ אסטרטגי בין Unlimited וסינמה סיטי מיועד לייתר צפייה במופעים בחו"ל
מאת: מערכת Telecom News, 31.8.15, 20:18

לראשונה בארץ: שידור חי על תשתית Unlimited של הצגות מהתיאטראות המובילים בעולם, הופעות חיות של מוזיקאים מצליחים ואירועי ספורט בינלאומיים במתחמי הקולנוע של הסינמה סיטי.

סינמה סיטי ישראל וחברת הסיבים האופטיים Unlimited הודיעו היום, שחתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי, במסגרתו יקרינו מתחמי הסינמה סיטי, בשידור חי ובאיכות צפייה גבוהה ביותר, הצגות מצליחות, הופעות חיות, אירועי ספורט ומופעים גדולים מרחבי העולם. זאת הודות לחיבור מתחמי הסינמה סיטי לתשתית הסיבים האופטיים שלUnlimited .

היקף ההשקעה בפרויקט נאמד בכ-7 מיליון ש"ח והוא חלק מהשקעה נרחבת, שמבצעת סינמה סיטי בשדרוג חווית הצפייה במתחמיה.

בין המופעים שישודרו בשידור חי: הופעות חיות של להקת U2, האופרה 'לה טרוויאטה' והצגות מצליחות מהתיאטראות בולשוי, ברוודוי ווסט אנד.

עוד ציינו Unlimited וסינמה סיטי, שכחלק מהחזון המשותף של החברות, יחוברו כל מתחמי סינמה סיטי לתשתית הסיבים האופטיים של אנלימיטד ובכל מתחמי הסינמה סיטי יוקמו מתחמי חוויה רב חושיים, שימחישו את היכולות הבלתי מוגבלות של הסיבים האופטיים של החברה.
 
במתחמים אלה יוכלו העוברים והשבים ליהנות ממשחקי און ליין, צפייה בסרטוני Full HD ו-4K והמחשת מהירות העלאת והורדת קבצים בקצב, שעד כה הם טרם חוו.

עוד במסגרת שיתוף הפעולה, מתכוונות החברות להקים מתחמים ייעודים לגיימרים ובהמשך אף לייסד ליגת גיימרים, שתשתתף בתחרויות הנערכות ברחבי העולם.  

כמו כן, חיבור מתחמי הקולנוע לתשתית הסיבים האופטיים תאפשר הפצת הסרטים למתחמי הקולנוע בישראל בזמן שיא.

אבי אדרי, סמנכ"ל הסינמה סיטי: "אנו מחפשים כל הזמן איך להעשיר ולחדש את חווית הצפייה במתחמי הסינמה סיטי. האפשרות להעביר מופעים, הופעות, שידורי ספורט והצגות בשידור חי מכל העולם ובאיכות שידור הגבוהה ביותר, מאפשרת ללקוחות ליהנות מהופעות של אמן אהוב, אירוע ספורטיבי בינלאומי, מופע אופרה מרהיב או הצגה המתקיימת באותו הרגע בתיאטראות מובילים בשידור חי, קרוב לבית וללא צורך לטוס במיוחד למופע. אני מאמין, שהאפשרות לצפות בשידור חי במופע אהוב עם חברים רבים סביבך, כפי שאולם קולנוע מאפשר ובאיכות הצפייה הטובה ביותר תעצים את חווית הצפייה ותמשוך קהלים נוספים. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם Unlimited ומזמינים את הציבור ליהנות מהחוויה החדשה".
 
דני לאובר, (בתמונה למעלה), מנכ"ל חברת Unlimited: "שיתוף הפעולה בין Unlimited לבין סינמה סיטי הוא ציון דרך משמעותי בעידן האינטרנט החדש בישראל. מדובר בשתי חברות בעלות ערכים משותפים של העצמת חוויית הלקוח אל מעבר למה שהוא מסוגל לדמיין ומעבר לאפשרי על גבי תשתיות האינטרנט הקיימות היום בישראל. אנו משנים את החוויה האינטרנטית בישראל. שיתוף הפעולה עם הוא חלק חשוב מהדגמת השינוי הזה, שבו תשתית הסיבים האופטיים של Unlimited תשפר את הדרך בא אנו מתקשרים, משחקים, לומדים, קונים ועובדים".
אולם מופעים



 
 
Bookmark and Share