Telecom News - ארגון עובדי בזק חתם על הארכת ההסכם הקיבוצי בחברה עד סוף 2021

ארגון עובדי בזק חתם על הארכת ההסכם הקיבוצי בחברה עד סוף 2021

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> ארגון עובדי בזק חתם על הארכת ההסכם הקיבוצי בחברה עד סוף 2021
ארגון עובדי בזק חתם על הארכת ההסכם הקיבוצי בחברה עד סוף 2021
מאת: מערכת Telecom News , 31.8.15, 21:08הסכם
 
נחתם הסכם לשיפור בתנאי ההעסקה בבזק, שמבטיח העלאת שכר שנתית של עד 7% לכלל העובדים, הגדלת הבונוס השנתי ב-20% ושיפור תנאי הפרישה מהחברה.
 
ארגון עובדי בזק והנהלת בזק חתמו על הסכם חדש המאריך את ההסכם הקיבוצי בחברה עד לסוף שנת 2021 ומעדכן את חלק מסעיפיו.
 
ההסכם הוא התפתחות של ההסכמים הקיבוציים הקיימים במגזרים השונים בחברה, תוך עדכונים המייצרים ודאות בקרב העובדים ומביאים לשיפור בתנאי שכרם. ההסכם שם דגש ייחודי על שיפור מצבם הכלכלי של משתכרי הרמות הנמוכות.
 
ההסכם, שיחול על כ-6,500 עובדי בזק וייכנס לתוקף מחר (1.9.15), משפר את תנאי ההעסקה של כלל העובדים בחברה, הן העובדים הקבועים והן העובדים המועסקים על בסיס חודשי או שעתי ועובדי החוזים האישיים. כחלק ממנו העובדים ייהנו מהעלאת שכר, כאשר ההעלאה המירבית תינתן לבעלי השכר הנמוך ותעמוד בממוצע על 7% בכל שנה עד 2021. בנוסף לכך נקבע, שהבונוס השנתי, שמקבל כל עובד בחברה, יגדל ב-20%.
 
ההסכם גם משפר את תנאי הפרישה מהחברה. כך, שעובדים, שייצאו לפרישה מוקדמת, יקבלו תנאים טובים יותר מהנהוג עד כה, ובין היתר, תינתן תוספת ממוצעת של 10% לפנסיה מעבר לנהוג כיום.
 
כחלק מההסכם נקבע בין הצדדים, שכ-200 עובדים בחברה יקבלו בשנה הקרובה  קביעות. כמו כן הוסכם, שבשנות ההסכם תבוצענה כל עבודות החברה ע"י עובדיה המועסקים בהעסקה ישירה, ולא יוצאו עבודות לחברות קבלן וכוח אדם.
 
במעמד החתימה על ההסכם נכחו יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקובי, יו"ר דירקטוריון בזק שאול אלוביץ', משנה למנכ"ל החברה דודו מזרחי, סמנכ"ל משאבי ניהול אהוד מזומן, יועמ"ש לבזק אמיר נחליאלי, יו"ר ארגון עובדי בזק שלמה כפיר וחברי המזכירות שאול שם-טוב, יאיר ברזאני, יצחק בסלו, יהודה וייצמן ורמי בן מרדכי.
 
אבי ניסנקורן: "אני מברך את הצדדים על ההסכם אליו הגיעו, שימשיך לבצר את מעמדה של בזק כחברה, שבה ההון האנושי הוא מהטובים במשק. הנהלת בזק הבינה, כי הסביבה התחרותית הפכה למאתגרת יותר, והישגיה הם בזכות ההשקעה המתמדת והמחויבות הבלתי מתפשרת של עובדיה. הסכם זה ימשיך ויבטיח לעובדי בזק את תנאי ההעסקה והפרישה מהטובים בשוק, ויגביר את ביטחונם התעסוקתי תוך שיפור תנאיהם של העובדים בטווח הנמוך של השכר".
 
שלמה כפיר: "ההסכם מהווה פריצת דרך בעיקר לעובדים החדשים ומרחיק את כל בעלי השכר הנמוך משכר המינימום. ההסכם מבטיח את התעסוקה לעובדים לשנים הבאות, עי"כ, שהעבודה תתבצע רק ע"י עובדי בזק ולא מעובדים בחברות חיצוניות. אני מבקש להודות להסתדרות ולהסתדרות עובדי המדינה על התמיכה לאורך כל המו"מ, הגיבוי והעמידה האיתנה לצד העובדים".
לוגו בזק



 
 
Bookmark and Share